Hey Visje
ik wil ook graag je foto lezen. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt aan mijn lezing. Ik heb de lezing van Prada overigens nog niet gelezen om niet bevooroordeeld te zijn
. Het kan dus ook zijn dat ik misschien dingen dubbel zeg. Dat weet ik niet.
Ik moet dit als eerste even kwijt, want ik moest meteen denken aan rode wijn, toen ik jouw foto als eerste zag. Ik ben erg benieuwd wat jij hiermee hebt, of dat mijn gedachten nog niet helemaal leeg zijn. Ik ga me nu in ieder geval even goed concentreren
.
Ik zie stress bij je van binnen. Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb geen ontspannen indruk over je. Alsof je heel erg druk bent in je hoofd, en moeite hebt om focus te krijgen.
Het lijkt wel alsof je geestelijk een beetje naast je lichaam bent gaan staan. Je bent er wel, maar toch ook weer niet. Ik ben er nog niet uit of het uit zelfbescherming is, of omdat je niets hebt met het aardse leven. Als je kon kiezen, was je liever niet geboren. Toch ben je er nu eenmaal, dus waarom niet doen waarvoor je gekomen bent?
Je houdt van eenvoudige dingen en moeilijk doen heb je echt niets mee. Toch ga je moeilijke dingen niet uit de weg dus op zich een goeie eigenschap. Je bent gewoon liever lui dan moe
.
Je komt op mij een beetje chaotisch over. Alsof je weinig structuur nodig hebt. Ik heb niet het idee dat je er zelf last van hebt, maar ik kan me voorstellen dat je omgeving het niet altijd even makkelijk vindt.
Ik zie wel heel sterk het kind in je aanwezig. Ik vind hem iets te sterk bovenkomen, dus misschien is het tijd om de drie-eenheid (man/vrouw/kind) in je, wat meer in balans te brengen?
Ik mis een beetje de focus in jezelf. Alsof je niet goed weet, waar je op dit moment in het leven staat. Ben je op ontdekkingsreis geslagen, toevallig?
Je bent wel heel meelevend en empatisch. Ik denk dat veel mensen zich heel prettig bij je zullen voelen. Ik weet niet of je zelf moeite hebt met het overnemen van al die energieen van anderen, maar ik merk echt dat andere mensen bij jou tot rust kunnen komen.
Ok, dit was mijn lezing. Ik hoor heel graag wat er wel / niet klopt.
Groetjes Julien.