Loading...
nl

Ben benieuwd naar het lezen van mijn foto, bedankt

Pisces
Pisces jan 23 '09
bedankt voor het wijzigen van de url!
Prada
Prada jan 23 '09
Hey ik wil graag je fotolezen, heb je misschien ook een kleurenfoto voor me?

xx
Pisces
Pisces jan 23 '09
Ja natuurlijk!

Hier de url: http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1306

Alvast bedankt ;-)

Groetjes
Prada
Prada jan 23 '09
Hoi Pisces,

Hier komt je fotolezing, ik hoor graag een reactie terug over wat er klopte en wat niet.

Ik zie een persoon die graag andere mensen helpt en hun daardoor een plezier doet. Je vind het fijn als de mensen om je heen tevreden zijn. Je zet jezelf hierdoor wat vaker op de achtergrond, het is belangrijk ook eens aan jezelf te denken.

Je straalt liefde uit, je wilt je dierbaren personen zoveel mogelijk liefde geven. Moet nu denken aan het woord: Familiemens. Breng je graag tijd door met je gezin/familie? Ook geniet je van de kleine dingen in het leven.

Als men je iets vraagt iets te doen, kunje volgens mij moeilijk nee zeggen en je vind het vaak ook niet erg iets te doen.. Maar pas op dat men er geen misbruik van maakt omdat ze denken dat jij het toch wel doet.

Sommige dingen die mensen zeggen tegen jou kun jij persoonlijk opnemen of trekken jou erg aan waar je je soms druk over kunt maken.

Ook ben je een gevoelig/emotioneel persoon. Je voelt denk ik ook goed aan hoe iemand zich voelt. Je zou eens op dit forum of internet kunnen lezen over HSP ik denk dat dit wel bij jou persoon past.

Dit was mijn lezing voor jou, hoor graag een reactie trug

xx Sabine
Pisces
Pisces jan 23 '09
Hoi Sabine,

Mooie lezing. Alles wat je hebt neergeschreven dat klopt. Ik kan er niets tegen in brengen.

Echt heel goed, dank je wel smile

Groetjes
Pisces
Prada
Prada jan 23 '09
Graag gedaan, ben blij dat het allemaal klopt!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 23 '09
Hey Visje winkik wil ook graag je foto lezen. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt aan mijn lezing. Ik heb de lezing van Prada overigens nog niet gelezen om niet bevooroordeeld te zijn smile. Het kan dus ook zijn dat ik misschien dingen dubbel zeg. Dat weet ik niet.

Ik moet dit als eerste even kwijt, want ik moest meteen denken aan rode wijn, toen ik jouw foto als eerste zag. Ik ben erg benieuwd wat jij hiermee hebt, of dat mijn gedachten nog niet helemaal leeg zijn. Ik ga me nu in ieder geval even goed concentreren wink.

Ik zie stress bij je van binnen. Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb geen ontspannen indruk over je. Alsof je heel erg druk bent in je hoofd, en moeite hebt om focus te krijgen.

Het lijkt wel alsof je geestelijk een beetje naast je lichaam bent gaan staan. Je bent er wel, maar toch ook weer niet. Ik ben er nog niet uit of het uit zelfbescherming is, of omdat je niets hebt met het aardse leven. Als je kon kiezen, was je liever niet geboren. Toch ben je er nu eenmaal, dus waarom niet doen waarvoor je gekomen bent?

Je houdt van eenvoudige dingen en moeilijk doen heb je echt niets mee. Toch ga je moeilijke dingen niet uit de weg dus op zich een goeie eigenschap. Je bent gewoon liever lui dan moe wink.

Je komt op mij een beetje chaotisch over. Alsof je weinig structuur nodig hebt. Ik heb niet het idee dat je er zelf last van hebt, maar ik kan me voorstellen dat je omgeving het niet altijd even makkelijk vindt.

Ik zie wel heel sterk het kind in je aanwezig. Ik vind hem iets te sterk bovenkomen, dus misschien is het tijd om de drie-eenheid (man/vrouw/kind) in je, wat meer in balans te brengen?

Ik mis een beetje de focus in jezelf. Alsof je niet goed weet, waar je op dit moment in het leven staat. Ben je op ontdekkingsreis geslagen, toevallig?

Je bent wel heel meelevend en empatisch. Ik denk dat veel mensen zich heel prettig bij je zullen voelen. Ik weet niet of je zelf moeite hebt met het overnemen van al die energieen van anderen, maar ik merk echt dat andere mensen bij jou tot rust kunnen komen.

Ok, dit was mijn lezing. Ik hoor heel graag wat er wel / niet klopt.

Groetjes Julien.
Pisces
Pisces jan 23 '09
Hey Julien smile

Dank voor je lezing! Over de rode wijn: hier heb ik niets mee, maar ik vind het wel erg lekker als er mee wordt gekookt!

Sommige dingen die je hebt neergeschreven vond ik confronterend, en toch heel herkenbaar voor mij.

Stress van binnen: inderdaad, wil focussen, sta teveel naast mijn lichaam, dat voel en weet ik en probeer de dingen "overzichtelijk" te krijgen, waardoor ik weer verder kan. Liever lui dan moe, haha misschien wel ;-)

Ik heb inderdaad weinig structuur nodig in de zin van: ik doe mijn ding naar eigen indelen, maar meer structuur in sommige delen van het dagelijkse leven zou inderdaad misschien beter zijn. Dit slaat terug op de focus in mijn leven, die ik terug wil vinden, omdat ik inderdaad op een ontdekkingsreis ben geslagen ;-)

Dat hoor ik inderdaad vaker: mensen zeggen dat ze zich prettig voelen en rust uitstraal. Ik moet wel genoeg rustperiodes nemen, anders wordt ik overprikkeld: en dan verlies ik focus en structuur. Dus dat slaat hier goed op terug.

Bedankt Julien!
Pisces
Pisces jan 23 '09
Sabine: Mijn antwoord was nogal kort als ik het zo terug lees, dus daarom even een aanvulling ;-)

Ik ben inderdaad een familiemens, gericht op gevoelens van de ander en wil graag de mensen om me heen tevreden hebben, dan ben ik het nl. ook. Daardoor denk ik inderdaad (te) weinig aan mezelf. Van woorden of uitstralingen die mensen hebben en die een bepaalde impact bij me hebben, daar kan ik soms wat langer mee blijven zitten en wil weten het waarom m.b.t. mezelf of de ander. Ben inderdaad te gevoelig hiervoor soms. Daarnaast weet ik dat anderen wel eens "misbruik" kunnen maken, maar heb dat gelukkig op tijd door tegenwoordig smile

Groetjes !
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 23 '09
Hey bedankt voor je antwoord smile. Was de rode wijn toch niet voor jou bedoeld wink. Het kwam ineens in me op, en dan moet ik het echt even kwijt haha. Vond het al vreemd. Ben blij dat rest wel gewoon overeenkomt. En tja, de confrontatie ga je meestal met jezelf aan winken daarvoor ben je toch hier gekomen?
Pisces
Pisces jan 24 '09
Hey, zo is het helemaal! Groetjes
Prada
Prada jan 24 '09
hey Pisces, bedankt voor je vervolg ;-)

Doe het nog niet zo lang het fotolezen dus ben blij dat ik het goed heb.
Wel goed dat je sneller doorhebt wanneer er iemand misbruik wil maken, al hoeft dat natuurlijk niet altijd slecht te zijn, als je jezelf er goed bij voelt om die ander te helpen (vind ik dan he)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki