Loading...
nl

Krakende kast in de woonkamer

Prada
Prada jan 19 '09
Vandaag volges mij was het toenstrax rond een uur of 7 begon de kast in de woonkamer opeens heel erg hard te kraken!

Maar dan ook echt hard, het was niet een geluid wat "je huis" wel eens maakt, en het gebeurde een paar keer na elkaar maar klonk steeds een beetje anders.. de kast heeft half glazendeurtjes (onder hout) en daar glazen platen met wat beeldjes en edelstenen erin. het onderste gedeelte van de kast is hout(deurtjes en planken binnen in met servies wat we nooit gebruiken)

Ik schrok me kapot en voelde me echt bang opeens, me moeder maakte de kast open maar zag niks raars ook om de kast niet. En deed de deurtjes weer dicht en meteen daarna kraakte het weer heel hard, mama nog eens kijken maar niks te zien. En heeft toen een aantal keren met de kast geschut en toen kraakte er helemaal niks!

Het heeft denk ik 3/4 keer heel hard gekraakt, daarna vroeg ik in me zelf om hulp en eens hardop en toen werd het minder, heb t toen nog 2 keer zachtjes horen kraken/tikken en hield het op

Vond het zo'n rare ervaring net of er iets in zat wat daar zat te kraken
Delen:
Prada
Prada jan 19 '09
Weet niet of het hierthuis hoort in dit forum, maar moest hier aan denken toen het gebeurde
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 19 '09
Hey Prada,

Dit forum is het juiste.

Als ik jouw reactie hoor dan klinkt het als een entiteit. Nou heb ik het idee dat jullie huis zowiezo niet helemaal vrij is van de energieën, dus misschien is het een idee om het huis een keer energetisch te reinigen?
Hoe je dat kunt doen staat opgeschreven in: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/20605/Nieuw_Huis_inwijden_Reinigen.html#Post20605
Prada
Prada jan 20 '09
HeY NIms

Dat kan ik wel eens proberen, maar moet je dan in elke ruimte een kaarsje branden - pfff- dat zijn er alleen al beneden 10 en dan boven nog en de zolder... uhm zo'n stuk of 18 haha met een bloemetje erbij, moeten dat verse bloemen zijn? En maakt het iets uit wat voor iets?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 20 '09
Het is inderdaad in elke ruimte één, want anders krijg je het niet volledig weg. Het gaat erom dat je alles met liefdevolle energie en bezieling doet. Het maakt niet uit wat voor bloem het is, als die maar vers is. Kijk wel uit voor brandgevaar!
Prada
Prada jan 20 '09
Wendy heb jij dit eens gedaan? Ons mam/pap zien mij al gaan met me kaarsjes en bloemen haha..
Faith1988
Faith1988 jan 23 '09
het kan ook zo zijn dat als je de kast heb t verplaats dat het ophoudt dat hij in een nieuwe energieveld staat (zijn geen geesten eigenlijk) is energie en die kan goed en slecht zijn, waar door je je soms wel lekker op een plek voelt en de anderen plak weer niet
Prada
Prada jan 23 '09
De kast staat er al 12 jaar ofzo, en nooit eerder heeft de kast "gekraakt". me moeder d8 dag erop nog een keer gekraak te horen maar zelf heb ik het niet meer gehoord dus weetnie wat het kan zijn geweest..
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 23 '09
Heb je nog geprobeerd om het huis te reinigen? Misschien dat je even een iets snellere methode kan proberen:
Loop met een wierrook stokje door je huis en scherm daarmee de grensen van je huis af. Doe het bewust. Gaat een stuk sneller en misschien brengt het eventjes wat meer rust in je huis?
Prada
Prada jan 24 '09
Neej heb t nog niet geprobeerd, omdat ik er daarna geen last meer van heb gehad. En het zoveel werk is haha en als ik dat in rust wil doen in mn eentje duurt dat wel ff, voordat iedereen een keer weg is ;-)

wierrook hebben we wel hier in huis, kan ik dat eens proberen wink
Akasha
Akasha jan 29 '09
Ik kan je salie aanraden! Daar heb ik hele goede ervaringen mee.
Zo hadden mijn man en ik eens een paar stress-volle dagen, we liepen wat te vitten op elkaar en we bleven ons maar om de gekste dingen irriteren. Net toen we dat zaten te bespreken vlogen de katten elkaar in de haren. Ze gingen elkaar echt te lijf met nagels en tanden en de haren vlogen in het rond.
Ik heb mijn schelp gepakt en witte gedroogde salie en ben het hele huis rond gegaan. Met de klok mee. Ook de ramen en de spiegels met de klok mee. En daarna alle ramen open,want salie stinkt verschrikkeld.
Het resultaat: rust en vrede ineens.
Iedereen was van zijn geprikkelde en agressieve humeur af.

Ik weet niet of Rotterdam ver van je woonplaats ligt,maar Mystiek verkoopt hele goede gedroogde witte salie.

Succes!
Prada
Prada jan 29 '09
Bedankt voor je tip, Woon helaas niet vlakbij Rotterdam maar dat zal hier in Brabant ook vast wel ergens te krijgen zijn wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki