Loading...
nl

Fotolezen

Amytje14
Amytje14 jan 16 '09
Hallo, zou iemand mijn foto willen lezen.

Delen:
Anne
Anne jan 16 '09
Amy ik wil je foto wel lezen, maar ik zie je ogen niet heb je geen andere fotos waar duidelijk je gezicht en ogen erop staan?

Liefs aNNe
Anne
Anne jan 16 '09
Amy, welkom op het forum ik wil je foto wel lezen hoor graag een reactie terug smile

Amy, waarom ben je zo verdrietig? Waarom denk je dat je niet goed genoeg bent? Waarom hou je niet van jezelf?
Dit zijn allemaal vragen die door me hoofd gaan als ik je foto bekijk.

Je mag zijn zoals je bent smileaccepteer jezelf zoals je bent, je bent een mooi persoon en je hebt leuke eigenschappen. Kijk niet naar de dingen die je niet hebt maar naar de dingen die je wel hebt smile

Laat je mening niet afhangen van anderen mensen. Je mag zijn zoals je bent.

Word er vaak tegen je gezegd dat je zo anders bent dan anderen? Voel je je ook zo?
Je bent ook zo smileje bent een mooi persoon met mooie eigenschappen, waardeer jezelf zoals je bent.

Ik denk dat dat de belangrijkste boodschap is.
Ik kan nog wel hele verhalen schrijven over je verleden en hoe je bent enzo maar je hebt daar niet veel aan.
Het is verleden je leeft nu in het nu en kan een mooi persoon worden smile

Liefs aNNe
Amytje14
Amytje14 jan 16 '09
Bedankt voor het lezen van mijn foto, het klopt helemaal. alleen dat van anders zijn niet, ik ben juist heel onopvallend.
Anne
Anne jan 16 '09
ja je bent voor jou doen ook onopvallend smilemaar andere zullen je wel zien hoor wink
Amytje14
Amytje14 jan 16 '09
ik zou het ook leuk vinden als iemand anders het ook nog doet, kijken of het een beetje overeenkomt smileen of die nog iets ziet.
Prada
Prada jan 17 '09
Hey ik wil het ook nog eens voor je proberen te lezen.. Ik ga moet nu weg, dus zal dit waarschijnlijk vanavond zijn!
Prada
Prada jan 17 '09
Daar gaatie, heb niet gelezen wat er al is geschreven over je zodat ik daar niet door beinvloed wordt

heb de tweede foto gebruikt:

Het eerste wat me opvalt is dat je heel anders gedraagt dan dat je bent! Ofdat je je soort van schaamt om wie je echt bent of er niet blij mee bent en dit niet wil laten zien, je probeert dit te verbergen door je anders te gedragen!

Ik denk ook dat je (wat ik net schreef) niet wilt inzien/accepteren. Het is heel belangrijk omjezelf te kunnen zijn al zal dit je wel moeite kosten, maar als je eenmaal jezelf kunt zijn zul je zien dat je leven een stuk gemakkelijker is!

Je laat hierdoor ook niet veel mensen dicht bij je komen, die dus ook echt weten hoe je bent en hoe je je voelt. De meeste waar je mee omgaat, kennen alleen je "andere jij".

Verder krijg ik niet veel uit je foto helaas.. Zou graag weten of het klopt of niet, doe nog niet zo lang fotolezen en vind het soms nog lastig de goede woorden te gebruiken, dus sorry als het een beetje hard overkomt dit isniet mijn bedoeling, maar wel het duidelijkst
Prada
Prada jan 17 '09
even een correctie:

Ik schreef: Ik denk ook dat je (wat ik net schreef) niet wilt inzien/accepteren

bedoel t niet helemaal zo maar denk dat je moeite hebt dit in te zien
Maryssa
Maryssa jan 17 '09
Ik heb ook naar je foto gekeken vanmiddag al maar durfde niet zo goed wat ik doorkreeg te noteren omdat het echt mijn eerste lezing is. Wat er in me opkwam was dat je gekwetst bent in het verleden. Mensen moeten zichzelf bewijzen naar jou dat ze echt goede intenties hebben. Je hebt een houding van "Laat het me maar zien" Je vertrouwen is geschaad door mensen die je vertrouwde. Daardoor draag je nu een masker naar de buitenwereld. Je laat een soort stoerheid zien die eigenlijk niet bij je past. Het lijkt alsof je jezelf die hebt opgelegd. De vraag die ineens voorbij komt in mijn hoofd is wat vrouw zijn en vrouwelijke kanten voor je betekenen. Vind je die kenmerken getuigen van kracht of juist niet. Ik hoor graag of het een beetje klopt smile
Amytje14
Amytje14 jan 17 '09
Bedankt dat jullie mijn foto hebben gelezen, dat wat prada vertelde klopt helemaal, dat van maryssa ook alleen snapte ik de laatste paar zinnen niet helemaal.

Deze:
De vraag die ineens voorbij komt in mijn hoofd is wat vrouw zijn en vrouwelijke kanten voor je betekenen. Vind je die kenmerken getuigen van kracht of juist niet.
Amytje14
Amytje14 jan 17 '09
wat ik me afvraag, is hoe jullie dat kunnen zien aan de hand van een foto?
Amytje14
Amytje14 jan 17 '09
En wat ik trouwens nog wel het leukst vind, is dat jullie allemaal wat anders vertellen. en wat jullie vertellen klopt allemaal.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 17 '09
Origineel bericht van: Amytje14
wat ik me afvraag, is hoe jullie dat kunnen zien aan de hand van een foto?

Dat doen wij door ons af te stemmen op jouw energie, en daar naar luisteren. Ik denk dat iedereen dat ook kan, dus probeer het gewoon zelf ook eens, en kijk of je bepaalde dingen in je hoofd krijgt.
Amytje14
Amytje14 jan 17 '09
ik snap nog steeds niet helemaal hoe je dat dan doet, omdat je (naar mijn idee dan) sommige dingen die over mijn foto gezegt zijn niet te zien zijn aan n foto.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 17 '09
Jazeker wel. Jij bent degene die die informatie naar ons doorstuurt (en dus niet jouw foto). Jouw foto is alleen maar een hulpmiddel om via onze energie, contact met jou te maken.

Daarom kunnen wij veel meer zien dan je alleen op de foto ziet, want daar staat tenslotte alleen maar JIJ op.
Meer info over fotolezen, wat het is, en hoe het werkt kun je ook vinden op http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432
Maryssa
Maryssa jan 17 '09
Hallo Amy,

Dat is zeker bijzonder dat iedereen weer wat anders oppikt bij je foto maar het wel aardig klopt.

Eens even het gevoel terug halen dat ik oppikte bij mijn zin De vraag die ineens voorbij komt in mijn hoofd is wat vrouw zijn en vrouwelijke kanten voor je betekenen. Vind je die kenmerken getuigen van kracht of juist niet.

Het heeft met stoerheid te maken wat je een sterk gevoel en bescherming geeft. Het niet makkelijk vinden om je zachtheid en gevoelige kant te laten zien aan de buitenwereld. Wat onder vrouwelijkheid wordt verstaan is per persoon verschillend. Yin en Yang (mannelijk en vrouwelijk) zijn verenigd in iedereen. Op sommige momenten staat iemand meer in contact met het 1 dan met het ander. Een goede balans van deze 2 maken dat je goed in je kracht staat. Maar als je daar niets mee kunt, gewoon het raam uit er mee hoor! smile
Amytje14
Amytje14 jan 18 '09
nu snap ik het. wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy