Loading...
nl

nieuw wil even kwijt

nibel
nibel jan 14 '09

eerst sorry voor mijn schrijven maar ik heb oog problemen dus doe mijn best ;ieder heeht zo zijn storry en vind het zijn erg ,maar soms voel het dat er zoveel zou kunnen anders zijn concentratie maar dan iets meer ,kan je het verleden dat een stuk het heden maakte kunnen we dat uitschakelen? kan onzewil zo sterk zijn zijn we te zwak ,ik denk voel steeds dat al mijn tegen spoed mijn schuld is mijn pechs mijn leven wat ik er van maakte ;ik probeer sterk moedig goed te zijn maar nu niks gaat zal ik het zijn die er een punt achter zet ,is het het lot ? want daar geloof ik een stukje in ,steeds dacht ik nooit meer eenzaam maar ik zoek wat zoek ik sterkte
Delen:
Lena
Lena jan 15 '09
Origineel bericht van: nibel

kan je het verleden dat een stuk het heden maakte kunnen we dat uitschakelen?


Hallo Nibel
Ik denk niet dat je het kan uitschakelen het is onderdeel van jou geworden.
Maar je kan het proberen los te laten en niet teveel meer achterom te kijken.
Wat wil jij? is dan de vraag.
Waarom overkomt mij deze tegenslagen?
Het lot?
Ik weet het niet nibel,maar kun je je eenzaamheid ombuigen?
Is er niet een vereniging voor slechzienden waar je je kunt bij aansluiten?
Waar ben je naar op zoek?
nibel
nibel jan 27 '09
hallolena10
danks voor je antwoordt ik denk dat het een stuk van mezelf is en weet als alles goed is worden de angst gedachten veel minder, de oude erfenissen minder, ook mijn oog probleem , ik werk nog 4dagen in de week , kan erg moe zijn maar voel me beter of ik als meer vrij ben , maar tosh vol ik is het te veel waar zoek ik naar ? naar me zelf in mijn werk ben ik soms van o,k, en soms het kon bete mijn prive is hopeloos laat maar iets goed zijn mijn werk mijn liefde , mijn rem voor andere dingen , ik besef wel dat ik , ik ik soms haat ik het en denk aan veel mensen die het veel moeilijker hebben dus wat zoek ik een andere ik andere gevoelens los laten maar dan een enkele draai aan een gedacht
linkie
linkie jan 27 '09
Hey Nibel,
Onze wil kan heel erg sterk zijn, door een sterke wil kun je overleven. Maar vaak is dat dan meer overleven in plaats van genieten.

Als je naar heel veel op zoek bent kan alles overkomen als een grote bol met wol die in de knoop zit, overal waar je aan trekt lijkt er geen uitweg, ken je dat gevoel?
echter.....wanneer je lang genoeg blijft peuteren komt de knot toch los. Wat ik hier mee wil zeggen is, je kunt alles overwinnen, alles loslaten, het maakt niet uit waar je begint.
Het enige wat je ervoor moet doen is ergens beginnen. Pak 1 dingetje dat je dwars zit en start daarmee, de rest volgt dan als vanzelf.

ik lees veel onzekerheid in je stukjes, nibel, misschien helpt het als je jezelf accepteert zoals je bent. Probeer blij met jezelf te zijn, ookal gaat niet alles zoals je graag zou willen.
nibel
nibel feb 1 '09
hey
Jzal zeker gelijk hebben maar ziet je dat los laten moet maar vdan zijn er dingenniet dezlfde maar de zelfde emotie teweeg brengen b v als kind vrebleef ik bij fam maar wist dat ik ooit daarweg moet wat gevolg heef dit probeer niet daaraan te denken stophet weg ;;; gen vuiltje aan de lucht , doe je katte kwaad pas op je vader vertellen we het hoor ,,,,enz enz later was ik bij die vader en de hulp ik was dood innerlijk dood niemand kan aan je je lach als je huilen wil daar laat je onverschilligheid beste wapen enz enz zeeen tijd bergen en dallen maar het kind is er nog de angst en onzekerheid ,
Nheb ik een vriend ,bezoek moen ik dat ooit komt hij niet meer en dan weet ik niet meer , , ??houden van ?? NU BEN IK TERUG VAN WEG
ooit schreef ik mijn armen zijn te kort om je te omhelzen echt ik wou maar mijn ik zat in de weg il wil houden en wil geven
eet niet graag alleen aan de best gedekte tafel
ik hou wan mensen van dieren
wou dat ik ik niet was?
Lena
Lena feb 1 '09
ik proef eenzaamheid nibel?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki