Loading...
nl

dit moet ik even kwijt

roosa
roosa jan 14 '09
Hai lieve mensen,

Ik wil dit zo anoniem mogelijk overbrengen dus als er soms warrigheid in zit mijn excuses...

Ik heb ongeveer 2 maanden geleden ben ik met 2 'vriendinnen'en 2 jongens wat gaan drinken, ik had daarvoor behoorlijk moeilijk eghad met me ex en ik was in een soort drink me pijn weg mood..

Nou wij drinken, ging wat drank door die avond, op einde ging die jongen me zoenen weet ik nog, vriendin pakte taxi en ging weg, die jongen en ik zeiden we gaan naar hotel lacherrig, die 'vriendinnen' weten dat ik niet aan one night stands doe, heb wel een keer gezegdt dat ik wel zou willen maar puntje bij paaltje ben ik daar gewoon niet de type voor gewoon echt preuts..!!

Die jongen had ook een vriend bij zich, die helemaal in love was met een 'vriendin' van mij..
Maarre ik ging dus met die jongen mee naar huis van die vriend, ik weet nog dat ik zei we gaan geen seks hebben, we gaan gewoon kletsen maar ik was zooooo dronken, normaal ik drink echt niet veel, hou me aan me grenzen, drink cola tussen door ik weet voelde me ook heel erg raar alsof ik niet me zelf was, ook beetje zwaar in me lichaam ofzo echt super raar..

iK was daar ik weet nog dat ik naar wc ging dat duurde zelfs lang..!! ik moest alleen plassen..!!
Ik was gaan zitten dronk wijn met die jongen andere ging slapen, we hadden nog gelachen, weet nog dat er condooms werden gegooigd en ik ging om lachen en gooide ze aan andere kant van kamer had echt zoiets vanne nee dank je geen zin in..

Voor de rest weet ik alleen maar vlagen dat is dit:

Jongen op me ik zei stop, moest van me afgooien( hij is echt niet dik best dun)
Gedoe( hij wou af doen ik zei nee, hij zei jewel dat bedoel ik ging misschien paar tellen zo ik weet echt niet meer) met me broekje, ik wou niet af doen hij deed wel.

Ik moest jurk uit doen, wou dat echt niet is ook niet gebeurd me legging is wel afgehaald...
Voor de rest zie ik hem soms nog op me en volgende ochtend keek ik naast me was hij naakt en opeens weer op me..

We gingen weg daarna en ik liep naar die 'vriendin'
ik besefte niks tot dag erna, ik heb tegen hem maar gezegdt dat one night stand was had gevoel dat ik aardig moest blijven ofzo..

Later zei een andere 'vriendin' ja je had me gsmst en krijg nu pas smsjes binnen dat je mne nodig had en toen wist ik het... ik heb geen seks gehad omdat ik het wou..

Ik weet gewoon niet heb wel mezelf vergeven en daardoor drink ook niet meer en ga zeke rliever niet uit..

Maar voel me zo ik weet niet, ik zag hem net ook heel even kwam hem tegen en liep met een jongen hij keek en ik voelde hem denken, ze heeft gewoon een vriend en volgens mij weet ie niet eens meer wat er tussen mij en hem is gebeurd..

Maar ik voelde me benauwd, maar zei wel hai alles goed..

Ik wil niet met haat leven namelijk, ik heb hem wel vergeven en mezelf maar toch ik weet niet..
Ik durf niet meer ui te gaan, ook pom alle energieen gewoon, ik ben bang wat mensen in me drankje kunennd oen..

Maar ergens ik weet ook niet zeker, maar ik zou geen sek smet iemand kunnen hebben zomaar ik mezelf echt..
Hij is iemand die erg bekend is laat ik daar ophouden en hji is ook niet vrijgezel..

Ik heb zo gevoel dat ik mezelf wil zuiveren en hem het wil laten vergeten wat er is gebeurd ofzo..

sorry ik wou het even kwijt..
Delen:
Maryssa
Maryssa jan 14 '09
Lieve Roosa,

Wat een verhaal lieverd.
Het eerste wat ik denk is dat er wat in je drankje is gedaan. (GHB of iets dergelijks)Dat zou dat zware gevoel in je lichaam verklaren en het gevoel niet te willen maar er niets tegen in kunnen brengen. Jij hebt duidelijk aangegeven STOP naar die jongen en hij is doorgegaan. De smsjes naar je vriendin zijn daarvan ook het bewijs dat je niet wilde en haar nodig had. Hoe moelijk het ook is lieverd maar dat staat gelijk aan verkrachting.Het feit dat je niet met haat wilt leven is heel goed maar dat betekent niet dat je niet voor jezelf op mag komen. Ongeacht of hij bekend is en al een relatie heeft. Je moet hier zelf over nadenken maar doen alsof er niets is gebeurd lost het niet op dat merk je al als je hem tegenkomt. Open kaart spelen naar je vriendinnen kan je wat opluchten en misschien in een later stadium je vriend inlichten. Aangifte doen is iets wat je misschien liever niet zou willen doen omdat het je het gebeurde weer laat beleven; maar bedenk je dat hij nu vrij spel heeft om ditzelfde ook met anderen te doen. Jij kunt hem stoppen door aangifte te doen. Maar nogmaals dat is natuurlijk aan jou. Ik weet niet hoe lang dit is geleden maar jezelf door een arts laten onderzoeken is ook 1 van de dingen die je het beste zou kunnen doen. Je weet niet of hij dat condoom ook gebruikt heeft omdat je niet helemaal er bij was. Ik wens je heel veel sterkte lieverd, het is niet niets om je verhaal hier te vertellen. Dikke knuffel voor jou
roosa
roosa jan 14 '09
hey lieve Maryssa

Ja dat dacht ik dus ook ja..

Ja klopt ik weet niet eens meer dat ik die had gestuurd echt..

Ja het is dus 2 maanden geleden ongeveer dus heeft geen zin meer, het is ook werk gelateerd momenteel dus kan gewoon even niet,hoe erg ik ook vind ik denkd at hij zelf niet eens weet..
Het is echt te moeilkijk om dat te doen, vind dat echt spijtig maar ga hier oko liever niet op in spijt me..

Ik heb geen vriend trouwens, sorry als ik iets heb neergezet als dat wel zo lijk..
Vriendinnen heb ik mee gebroken, ik had tegen 1 gezegdt er zijn dingen gebeurd wat ik nietw ilde en kon alleen aan haar 'vriendje' denken die vriend van hem..
Ja ik bekritiseerde mensen vanwege gedrag van die vriend, belachelijk gewoon, ik had gezegdt dat ik even afstand wou, wou echt ff alleen zijn gewoon..

Hij heeft geen condoom gebruikt, weet ik bijna zeker, het is oke ben ook niet zwanger..
Moch wel zo zijn had ik gehouden, heb zo me reden vor..

Bedankt voor je lieve reactie, vind ik echt lief..

liefs
Maryssa
Maryssa jan 14 '09
Quote:
Ja het is dus 2 maanden geleden ongeveer dus heeft geen zin meer, het is ook werk gelateerd momenteel dus kan gewoon even niet,hoe erg ik ook vind ik denk dat hij zelf niet eens weet..

Roosa, de tijd die zit tussen het gebeurde en nu maakt niet uit. Het heeft altijd zin lieve meid. Maar jij bepaalt wat er gebeurd.

Quote:
Hij heeft geen condoom gebruikt, weet ik bijna zeker, het is oke ben ook niet zwanger..
Moch wel zo zijn had ik gehouden, heb zo me reden voor..
Hoe moeilijk het ook is Roosa, maar naast zwangerschap kun je ook andere dingen oplopen die je helemaal geen klachten hoeven te geven maar die wel effect op je gezondheid kunnen hebben.

Ik begrijp heel goed dat je niet te veel in wilt gaan op wat er is gebeurd. PB sturen mag altijd.

Liefs
roosa
roosa jan 14 '09
Hey hey Maryssa,

Kan je ook al is het ongeveer 2 maanden geleden gebeurd alsnog laten testen op verkrachting?
Dan ga ik morgen denk ik al dokter bellen, ik wil het zeker weten..

Dank ej wel vind erg lief van je, andersom uiteraard ook als er wat is..!!!
Echt waar..!!

Knuffels
Maryssa
Maryssa jan 14 '09
Eerlijk gezegd weet ik niet Roosa, of verkrachting fysiek na 2 maanden aan te tonen is. Maar jouw verhaal is duidelijk, daaraan hoef je niet te twijfelen en die vriendin heeft van jou die smsjes gekregen dat is bewijs. Wat je kan helpen is je verhaal vertellen aan de huisarts. Hij of zij kan je doorverwijzen naar bijvoorbeeld maatschappelijk werk of een psycholoog. Verder kan de arts je onderzoeken om te kijken of je geen SOA (=Sexueel Overdraagbare Aandoening) hebt opgelopen doordat hij geen condoom heeft gebruikt. Dit kan via bloed- en urine onderzoek. Misschien dat je het prettiger vindt om met een vrouwelijke arts hierover te praten en je te laten onderzoeken. Geef dat dan aan bij je huisarts. Veel sterkte en liefs
Wendy's
Wendy's jan 16 '09
Quote:
Hij heeft geen condoom gebruikt, weet ik bijna zeker, het is oke ben ook niet zwanger..
Moch wel zo zijn had ik gehouden, heb zo me reden vor..


misschien stomme vraag, maar ik ben wel benieuwd waarom je het dan zou willen houden.. dan zou je een single-parent zijn.

Je hoeft niet te antwoorden hoor...
gast
gast jan 16 '09
Ik vind het heel erg voor je dat je dit hebt meegemaakt. Maar wat er bij mij opkwam; was dit de achterliggende reden dat je zo graag wilde weten of je zwanger was (in je topic van het foto lezen)?
roosa
roosa jan 17 '09
hey gast,

ja klopt ja..

Klopt toenertijd was het ook zeg maar een vraag dat het mogelijk kon zijn..
Ik heb nu wel me periode gehad dus dan kan ik niet zwanger zijn..

uhm wendy, ik geloof erin en dit is mijn visie, dat ook al is het zo gebeurd kan een kind niks aan doen..
Ik wil niet in woede,haat leven kind kan er niks aan doen ook al zou het zijn genen kunnen hebbben, het zal mijn liefde hebben en daardoor sterker zijn..

Single parent, weet je hoeveel samen beginnen en alleen door zullen gaan..


Voor de rest wil ik er niet op in gaan..

liefs

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki