'Ischiasklachten dwingen je tot meer rust, activiteit wordt belemmerd. Blijkbaar is er overbelasting, die vaak samengaat met een zekere angst voor de toekomst en geldzorgen.'
De uitspraak van de rechter in november lijkt positief:Toch maken mijn dochter en ik ons wel zorgen. Ze wordt straks achttien, en de rechter bepaalde dat mijn exman na haar achttiende geen alimentatie meer hoeft te betalen. En aangezien een studiebijdrage door de ouders vrijwillig is, zie ik het ervan komen dat hij voor haar niets meer bij hoeft te dragen. Ze moet zelf het ziekenfonds gaan betalen, etc. Ik sta gelukkig niet rood, daar houd ik niet van. Er ligt zelfs boven iets in een ouwe sok (voor als de auto in mei afgekeurd word)
'Niet zelden moet een bestaand gevoel van kleinheid of minderwaardigheid gecompenseerd worden met grote daden.' Oke... minderwaardig en klein voel ik me sowiezo al wel, maar die grote daden hoeft voor mij niet zo...
'Geef ook hier gehoor aan de oproep tot rust, maar laat het een bewust beleefde rust en innerlijke rust en innerlijke stilte worden. Reiki zal je daar erg bij helpen. Accepteer en bekijk ook je angsten en je grenzen, in plaats van ze te verdringen of te composeren.' Ik doe momenteel niets anders dan accepteren, dus daar zit al groei in.
'Kijk en accepteer jezelf en het leven zonder te oordelen. Dan zal je ontdekken dat het goede overal is, dat je gesteund en beschermt wordt. Heb vreugde en vertrouwen.' Het komt stukje bij beetje terug. Wel heel langzaam hoor...
'oorzaak:
Schijnheiligheid. (

) Angst voor geld en de toekomst.' Ja, die toekomst... ik denk momenteel liever in dagen dan in weken.
'Affirmatie:
Ik kom nu tot mijn hoogste welzijn. Mijn welzijn is overal en ik ben veilig.' Mooi!
'Ik hoop dat je hier iets aan hebt.... '
Ja. Dankjewel.