Loading...
nl

oefening resoneren met de wezens om je heen

lucidecees
lucidecees jan 13 '09
aangezien de nieuwe tijd voor ons ligt, vind ik het belangrijk dat we zoveel mogelijk mensen kennis laten maken met deze nieuwe energie. Die stroomt door de wil, het hart en het verstand van de mens.
Deze nieuwe energie (een mengelmoes van liefde, dankbaarheid, licht en alles wat super positief is waar geen tegenpool aan vast zit) stroomt alleen als mensen dit zelf willen zien. Ik weet dus goed dat ik niet mijn wil kan opleggen, want dan sla ik de plank mis. Als ik met mensen praat, kan ik hetgeen zien waar ze bang voor zijn. Dit kan ik ze niet vertellen, want alleen als ze het zelf zien kan dit verheldering geven.
Toch is het mogelijk om mijzelf af te stemmen op de gevoelens van de persoon in kwestie. Dit zorgt ervoor dat ik op hun niveau praat en dan kan ik ze sturen, vragen stellen. Waardoor ze zichzelf gaan afvragen, waarom twijfel ik, waar ben ik bang voor etc.
Persoonlijk vind ik dit nog erg lastig, maar het lukt mij steeds beter.
Nu weet ik van mij zelf, dat wanneer ik dankbaar lach naar iemand. en mijzelf ontroering geef voor dit leven, dan kunnen mensen dit overnemen en ontroering bij zichzelf voelen. Dit zorgt er ook voor dat de nieuwe energie gaat stromen. Daarentegen reageren mensen hier nog (helaas) erg angstig op. Ze zeggen dan, wat wil je van me of kijk niet zo eng. Helaas voor hen, is het puur de eigen angst die ze reflecteren maar niet willen zien.
Het mooie van de emotie ontroering(liefde en verdriet) is dat jonge kinderen en zelfs dieren hier zeer positief op reageren.
Zo heeft pas geleden de hond van een vriend van mij, mij verteld dat hij aanvoelde dat hij stervende is. Persoonlijk was dit mijn eerste ervaring met praten met dieren, aangezien ik veel ontroering bij het dier zag en deze emotie overnam. Kon ik niet deze gave ontkennen. Hij vroeg aan mij of ik hem energie kon geven, en hij reageerde daar buitengewoon relaxt op.
dit is mijn bijzondere gave, en ik weet dat iedereen deze bijzondere gave bij zich draagt. Dus probeer je emoties te delen met andere, hoe moeilijk dit ook is. Neem de emoties van een ander waar en probeer niet zelf een antwoord te geven, maar zorg ervoor dat de persoon in kwestie met een antwoord komt. Doe dit met liefde voor je zelf en voel de dankbaarheid die je bij je draagt. Alleen dan kunnen we met zoveel mogelijk wezens genieten van de nieuwe energie.
Besef goed, hoe meer liefde jij geeft, hoe meer liefde je terug krijgt.
wij mensen zijn 1 grote familie, voor ieder dit leest dankjewel voor deze prachtige tijd.
Liefs Cees
Delen:
gast
gast jan 13 '09
"wij mensen zijn 1 grote familie"

Oh ja, mijn "familie" bestaat uit meer dan alleen mensen smile
lucidecees
lucidecees jan 13 '09
ja het is makkelijker om je te verbinden met mensen, daarna kan je met alle wezens verbinden. Het is meer de mentale kracht die elkaar verbindt, of je nu de benaming mens of alien of dier geeft maakt niet echt niet.
gast
gast jan 13 '09
Met dieren gaat de verbinding veel ongecompliceerder omdat dieren zuiverder zijn in hun zijn. Vroeger zei ik altijd; als je niet van dieren kunt houden hoe kun je dan uberhaupt van mensen houden. Ik ben er later achter gekomen dat het houden van dieren, en dan vooral de liefde die je van hun krijgt, veel onvoorwaardelijker is dan die van mensen. Mensen stellen vaak voorwaarden aan andere mensen en zijn genijgt alleen van die te houden die in hun straatje passen. Natuurlijk ben ik er in de loop van de tijd ook achter gekomen dat dit een erg menselijk trekje is uit lijfbehoud/overlevingsdrift. Angst dus. Wil niet zeggen dat dieren dit niet hebben maar die leven er toch op een andere manier mee. (vooral omdat ze er ws niet over nadenken maar slechts reageren op wat ze be-leven)
lucidecees
lucidecees jan 13 '09
ja je hebt gelijk, ik had moeten zeggen. Ik vind het makkelijker om mijzelf te verbinden met mensen. omdat ik net zo gecompliceerd ben als de meeste mensen wink. maar het is meer de ervaring die ik wilde delen en wilde meegeven. ik wil niks opleggen of overtuigen. ook al doe je dat zo extreem snel, je geeft zo snel je eigen mening. als ik net zo neutraal en zuiver kan reageren als dieren, zou het stukke makkelijker zijn om te resoneren met andere wezens. het dier wil meestal wel, maar het is meer dat ik hetzelf te graag wil.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki