Loading...
nl

Kan iemand misschien mijn foto lezen?

janneke
janneke jan 12 '09
Hallo,

Ik zou het erg fijn vinden wanneer iemand mijn foto kan lezen.
Ook ben ik benieuwd hoe je dit verder kunt ontwikkelen?

Groetjes Janneke [img:left]http://misspinky.hyves.nl/fotos/178456688/0/z6Ua/[/img]
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 12 '09
Dit werkt niet echt aangezien je profiel niet zichtbaar is. Je kan je foto naar het merudi-album uploaden en dan zou het moeten lukken. Groetjes Julien.
janneke
janneke jan 12 '09
Bedankt voor de ractie, ik heb geen toegang tot dat album helaas. Ben ik niet toe bevoegd
janneke
janneke jan 12 '09
deze melding krijg ik:

Je hebt geen toestemming om deze handeling uit te voeren.

Powered by Coppermine Photo Gallery
JulienMoorrees
Je moet je eerst registreren voor het fotoalbum (je forum login werkt niet.).
janneke
janneke jan 12 '09
Ik heb mezelf geregisteerd, waar kan ik die andere registratie voltooien?
JulienMoorrees
Hoe bedoel je voltooien? Je krijgt als het goed is een mailtje. Misschien staat hij in je "spam" box?
Prada
Prada jan 13 '09
Hey ik kan je foto wel gewoon zien hoor op je hvyves..
Zal hem ff toevoegen

PS zie dat wij een aantal wederzijdse vriendjes hebben op hyves winkKom je uit Heesch?

xx
janneke
janneke jan 13 '09
Hartstikke bedankt voor het plaatsen van mijn foto!
Ja ik kom inderdaad uit Heesch! Jij ook? Hopelijk kan nu iemand mijn foto lezen .. Bedankt! Groetjes Janneke
Prada
Prada jan 13 '09
Neej ik kom uit Helvoirt
Maar ben ooit in Lloret op vakantie geweest en toen hadden we wat jongens en meisjes uit Heesch als onze buren, en die zag ik toevallig bij jou vriendjes staan vandaar ;-) (Rob, Niek & Peter is dat Familie?)

Ik wil vanavond of morgen wel proberen je foto te lezen, doe het nog maar net dus het zullen geen lappen tekst worden
janneke
janneke jan 13 '09
Oh oke die ken ik wel ja, Peter is ver weg wel familie.. hebben dezelfde achternaam.. Niek heeft bij me gewerkt.. EN Rob.. Bedoel je dan Rob van de Akker?
Maar is fijn dat je het wil proberen.. Hoe probeer jij dit te ontwikkelen?

Groetjes!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 13 '09
Ik wil wel je foto lezen, maar ik heb liever een kleurenfoto. Heb je die toevallig ook ergens staan? p.s. je zou hem mij ook even kunnen mailen, en dan plaats ik hem voor je in het fotoalbum hier. P.m. me maar als je mijn e-mail wilt hebben.

Groetjess Julien.
Prada
Prada jan 13 '09
Origineel bericht van: janneke
Oh oke die ken ik wel ja, Peter is ver weg wel familie.. hebben dezelfde achternaam.. Niek heeft bij me gewerkt.. EN Rob.. Bedoel je dan Rob van de Akker?
Maar is fijn dat je het wil proberen.. Hoe probeer jij dit te ontwikkelen?

Groetjes!

Hey Janneke ik weet niet hoe die heet met zn achternaam. Maar is alweer zeker 3 jaar geleden alst nie meer is, denk niet dat hun nog weten wie ik ben ;-)

En bedoel je hoe ik het fotolezen probeer te ontwikkelen?

In het begin dacht ik dat ik dat nooit zou kunnen, toen zei mn zusje (Wendy's hier op het forum) dat ik het eens moest proberen ze dacht dat ik dat ook wel kon.. Toen heb ik aantal keer geprobeerd zonder op het forum te zetten, er kwamen gewoon dingen in mn op als ik naar de foto keek en als ik daarna terug las wat andere hadden gelezen in de foto zaten die dingen waar ik aan dacht er ook tussen smile

Nu heb ik bij 2 andere ook al foto gelezen en dat klopte ook aardig smileal komt er nog niet zo veel uit als bij andere die hier op het forum doen foto lezen..

Vind het wel lastig om het allemaal goed te verwoorden, maar met een beetje oefening hoop ik dat t straks steeds beter zal gaan!
Prada
Prada jan 13 '09
Zoals Nims al vroeg, heb je ook nog een andere foto?
Prada
Prada jan 13 '09

Bijdeze 2 kleuren foto's toegevoegd
Prada
Prada jan 13 '09
Het eerste wat me opvalt is dat ik het moeilijk vind je te lezen, mss dat je erg gesloten bent? En je niet snel aan andere laat zien hoe je "echt" bent..

Gedraag je je vaak anders in het bijzijn van andere mensen dan wanneer je alleen bent? Krijg beetje het idee dat je in het bijzijn van andere probeert te zijn zoals iedereen het van je verwacht, maar dat je eigenlijk zo niet bent..

En hier denk je achteraf over na. Heb je zelf het idee dat je anders bent dan de mensen waar je mee omgaat (ik probeer hier niet te zeggen dat die personen niet goed voor je zijn!!)
Maar je voelt je soms anders/niet begrepen is mss een beter woord.

Nu ik wat langer naar je foto's kijk (vooral bij de 1e twee) moet ik eerlijk gezegd aan mezelf denken weetnie waardoor dit komt

Volgens mij ben jij (net als ik - mss dat ik daarom ook aan mezelf moest denken) een beetje zoekende, naar wat je van het leven verwacht, wat er komen gaat en waarom (met welk doel) je hier op aarde bent

Zoals ik al had verteld doe het nog maar net en vind het moeilijk de juiste woorden te gebruiken om mijn gevoelens bij je foto duidelijk te maken naar je..

Ik hoop dat je er herkening in vind en ik hoor graag wat er wel en niet klopt
janneke
janneke jan 13 '09
Het eerste wat me opvalt is dat ik het moeilijk vind je te lezen, mss dat je erg gesloten bent? En je niet snel aan andere laat zien hoe je "echt" bent..
**Ja heb inderdaad nogal eens moeite om te laten zien wie ik ben, nu moet ik ook wel zeggen dat ik zoekende ben naar mezelf..

Gedraag je je vaak anders in het bijzijn van andere mensen dan wanneer je alleen bent? Krijg beetje het idee dat je in het bijzijn van andere probeert te zijn zoals iedereen het van je verwacht, maar dat je eigenlijk zo niet bent..
**Ja, dit klopt helemaal, ik ervaar het meer als, het mezelf niet kunnen zijn, het me niet weten te gedragen bij een ander.. Hoe me op te stellen bij een ander..

En hier denk je achteraf over na. Heb je zelf het idee dat je anders bent dan de mensen waar je mee omgaat (ik probeer hier niet te zeggen dat die personen niet goed voor je zijn!!)
Maar je voelt je soms anders/niet begrepen is mss een beter woord.
**Ja klopt echt precies.. Ik voel mezelf vaak niet begrepen, denk dat dit komt omdat ik,hoe zeg ik dat, weet van mezelf dat ik paranormale gaven heb, ik zeg daarom soms spontaan dingen die ik niet kan weten. Dit wekt rare reacties op, op het moment dat ik het dan probeer uit te leggen wordt je vaak niet begrepen. Dit is mijn ervaring er bij

Nu ik wat langer naar je foto's kijk (vooral bij de 1e twee) moet ik eerlijk gezegd aan mezelf denken weetnie waardoor dit komt
** Dat weet ik ook niet, ook bezig met jezelf te leren kennen, de weg aan het zoeken die je wil gaan bewandelen, aan het kijken waar je kwaliteiten liggen?

Volgens mij ben jij (net als ik - mss dat ik daarom ook aan mezelf moest denken) een beetje zoekende, naar wat je van het leven verwacht, wat er komen gaat en waarom (met welk doel) je hier op aarde bent
** Komt neer op wat ik hierboven schreef..

Zoals ik al had verteld doe het nog maar net en vind het moeilijk de juiste woorden te gebruiken om mijn gevoelens bij je foto duidelijk te maken naar je..

Ik hoop dat je er herkening in vind en ik hoor graag wat er wel en niet klopt

** Ik vind wel dat je mn foto's op een prettige manier hebt gelezen.

Hartstikke bedankt!
Hopelijk gaan er nog meer reacties gaan komen.
Weet nu in ieder geval dat het echt tijd wordt dat ik toch eens ga kijken hoe ik het beste mezelf kan ontwikkelen.Is moeilijk om de juiste wegen en de juiste personen te vinden. Misschien regressietherapie?

Nogmaals bedankt!
Prada
Prada jan 13 '09
Ben blij dat je de lezing goed is bevallen.. Zie wel wat overeenkomsten tussen ons..

Allebei nog beetje zoekende en gesloten en 23 jaar oud ;-)
Wat is regressietherapie voor iets?
janneke
janneke jan 13 '09
Een therapie waarin je jezelf leert kennen, leert om te gaan met dingen die je hebt meegemaakt in je leven waardoor je zelf 'schoon'bent en daardoor makkelijker foto zou kunnen lezen, zo is het mij gezegd. wat het precies in houdt moet ik nog goed nazoeken
Prada
Prada jan 13 '09
Oke..
Je schrijft ook dat je van je zelf weet dat je paranormale gaven hebt, wat dan precies??

Ik denk zelf eigenlijk dat je ook goed sferen en stemmingen van andere kunt aanvoelen, weet niet of ik het juist heb?
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420