Loading...
nl

mensenengel en andere dingen

molliepollie1
molliepollie1 jan 12 '09
hoi,
ik was vandaag even aan het kijken op deze site omdat ik in situaties kom die niet veel mensen hebben. ik heb een sterk voor gevoel. maar toen ik op deze site aan het kijken was kwam ik iets tegen over mensen-engelen ik dacht eerst van wat is dit en heb alles grondig door gelezen en alles wat er stond dat heb ik.. ik dacht eerst dat ik het wou lezen omdat het me wel interesant leek maar ik heb het later aan mijn ouders en me zus laten zien en die waren het met mij eens. en zeiden dat alles wat op deze site staat over mensen-engelen dat ik dat bezit.

en dat ze me altijd al bijzonder vonden

groetjes Engeltje
Delen:
Prada
Prada jan 12 '09
Het is dan denk ik ook geen toeval dat je op dit forum terecht bent gekomen!

Nu ben ik ook ff nieuwsgierig haha, hoe je deze site hebt gevonden wink

Ik heb niet alles gelezen hier op deze site, dus weet nie precies wat mensen-engelen inhoudt. Maar vind het mooi dat je herkening vind erin
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 12 '09
Welkom Mollie. Leuk dat je jezelf herkent smile. Ik ben benieuwd wat je ermee wilt gaan doen.

Groetjes Julien.
molliepollie1
molliepollie1 jan 13 '09
hoi,
nou ik zal wel even vertellen dan hoe ik deze site heb gevonden.
sinds een paar maanden heb ik iets ondekt wat ik eigenlijk nooit eerder had ( het kan ook zijn dat het toen allemaal onbewust was ) maar ik zie steeds flitsen van vroeger rond de tijd dat ik 3 was. maar dan flitsen zoals ik alles zag. en ik voel sinds een tijdje de aanwezigheid van dingen om me heen. en nog meer van die dingen dus ik wou wel weten wat het nou alle maal was dus ik ging op internet zoeken. "geesten"en toen kwam ik deze site tegen..
en kwam ik bij mensen-engelen uit en ging lezen wat het nou alle maal was..

ik weet alleen niet hoe ik met dit alles om moet gaan
want ik word gewoon gek van die flitsen van vroeger. en dat als ik over straat loop ik naar iedereen kijk en aan voel waar die gene mee zit..

heb je misschien tips ofzo?

gr. Molliepollie
Prada
Prada jan 13 '09
Hey ben er zelf ook pas achtergekomen dat ik hsp ben en goed gevoel van andere kan aanvoelen (volges mij al hele leven, maar toen wist ik t niet)

ik lees er wel veel over in boeken en internet dat helpt wel en zo kan ik het allemaal wat beter begrijpen..

weet niet of je er ook boeken zijn die serieus over mensen/engelen gaan? of er meer mensen op dit forum zijn die zich daar in herkennen, zodat je ervaringen kunt uitwisselen?
Serenity
Serenity apr 25 '11
Mensen-engel, zijn dat nou niet gewoon mensen dus zielen die al op een ander niveau leven of het bereikt hebben dus 1 stapje dichterbij dan de rest nog moet komen en dat er daarom zoveel herkenning is bij de mensen die deze site lezen gewoonweg omdat ze al zoveel gereïncarneerd zijn dat ze eindelijk op een bepaald niveau zijn?
Wel toevallig dat het in deze tijd gebeurt omdat tijd en ruimte geen rol speelt dan zou je bijna denken dat de stand van de planeten een bepaalde iets gaan creëren maar goed dat is zomaar een ideetje.
Weet iemand wat door de stand van de planeten voor invloed zou kunnen hebben op de gebeurtenissen op de aarde zoals aardbevingen en vulkanische uitbarstingen.
En ik vraag me ook af of iemand de wijsheid hebt heeft of de kennis van bronnen voor wat komen gaat volgens de berekeningen van de stand van de planeten, vat iemand het? ^^
Emuca
Emuca apr 25 '11
In 2012 zouden alle planeten op 1 rij staan las is ergens...
gast
gast apr 25 '11
Ik weet niet of dit fysiek ook zo gebeurd, ik heb nl het idee dat het allemaal meer met het innerlijk te maken heeft. Planeten staan ook symbool voor innerlijke processen/emoties ed.
Er komen ook steeds meer geluiden van mensen die het uitgerekend hebben en zeggen dat het helemaal niet zo is dat de planeten op 1 lijn staan. Ik heb eerlijk gezegt ook meer met de innerlijke versie ervan.
Serenity
Serenity apr 25 '11
Tja dat is wel een goede zeg het schijnt naar horen zeggen dat ik op mijn been een sterren spoor heb staan van de stand van de planeten op een bepaalde dag alleen weet ik niet welke dag hihi! ^^

Innerlijk!! Jaaa ik denk het ook wel, kijk maar naar eb en vloed wat voor effect dat heeft op dieren en planten , niet te vergeten dat wij ook organisch zijn en wellicht een andere diersoort dus wij kunnen zeker erdoor beïnvloed worden.
Kijk maar naar kinderen waneer er een onweersbui aankomt beginnen kinderen drukker/onrustiger te worden komt wellicht door de luchtdruk die weer ander ionen triggeren, het is mogelijk! ^^
Want alles staat in contact met elkaar..hummz bijzonder blijft het wel.
Heel die connectie met elkaar fascineert me wel.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 25 '11
Origineel bericht van: Emuca
In 2012 zouden alle planeten op 1 rij staan las is ergens...

Dit is een fabeltje. Ik heb iemand het zien doen met zo'n planeten tooltje, en er was nergens een moment waarop alle planeten op één lijn staan. Iedereen met astrologie-software kan zien dat de eerstkomende planetaire samenstand, alle planeten op een rij, pas in 2040 is.
Emuca
Emuca apr 25 '11
Ah... op die fiets... smileNou, we merken het vanzelf..
Groene_heks
Groene_heks apr 25 '11
2040? Ik dacht dat het helemaal niet kon..
In principe kan ik het wel halen 2040..dan ben ik een ouwe muts van 74 smile
Emuca
Emuca apr 25 '11
Dan ben ik 50. Woehoe.
gast
gast apr 25 '11
Wahhhh dan ben ik 71.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki