Loading...
nl

Nims

JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 9 '06
Laat ik maar eens beginnen met voorstellen. Ik ben Julien:

Geboren:
Ik ben geboren op 20-07-1978 in Meppel, dus ik ben nu 27.

Wat ik doe:
Ik woon in Zeist en werk als Technical Design Authority in de IT. Daarnaast heb ik ook eigen bedrijf .

Hoe het voor mij allemaal begon:
Ik heb in januari 2003 iemand ontmoet waarvan ik het gevoel had (en nog steeds heb) dat ik deze al heel lang ken. Voor mijn gevoel wist ik alles van haar, en dit leek andersom ook zo te zijn. Om een lang verhaal kort te maken, ben ik door een hele vervelende periode van mijn leven heengegaan. Het rare was alleen dat toen ik mij het slechtst voelde, ik tijdens mijn vakantie op Kos ineens allerlei teksten in mijn hoofd kreeg. Ik heb deze teksten opgeschreven.

Na een tijdje had ik het idee dat deze teksten voor wel veel meer mensen van waarde zouden kunnen zijn, en heb ik een website hiervan gemaakt. (Deze dus ;)).

Ook een forum leek mij een heel goed idee, zodat er veel meer mensen met elkaar in contact kunnen komen.

Dit ben ik:


Groetjes Julien.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 31 '07
Welkom nims.
LPChip
LPChip feb 1 '07
Hehe, hoezo wil je graag een reactie? :p

Maar om je ego te strelen, Welkom broer, mocht je vragen hebben, schroom je niet en stel ze gerust.

Je wist het vast nog niet maar we hebben ook een prachtige hoofdsite: http://merudi.net waar je heel veel verhalen (die je overigens zelf hebt doorgekregen) kunt lezen.

:D
Acheliah
Acheliah feb 1 '07
Had ie een ego dan. Maar ook welkom van mij en idd schroom niet met vragen mop. Kus Dien
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 1 '07
Nou de echte reden dat ik reageerde was eigenlijk omdat ik mijn nieuwe icoontje even wilde zien haha.
jo
jo feb 1 '07
hahaha je icoontje is erg leuk hoor
welkom!!
Acheliah
Acheliah feb 2 '07
En kun je het een beetje vinden op deze site haha (geintje)

Kus Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 2 '07
Ja ik moet zeggen dat het me wel bevalt. Ik denk dat ik nog even blijf.
Acheliah
Acheliah feb 2 '07
Goed zo houden zo.

Kus Dieneke

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki