Gister was ik naar me oma gegaan in het bejaardentehuis. Ze was 91 geworden. Ze is dement en vergeet veel dingen en raakt in paniek. Ze vond het heel leuk dat we er allemaal waren, en ze had echt heldere momenten. Heel mooi
Toen ging ik naar het toilet op de benedenverdieping. Ik deed de deur open en een stap naar binnen en voelde mezelf zweefen, heel de ruimte tolde, ik voelde me heel naar worden. Ik ging naar de wc en voelde mezelf nauwlijks heel de ruimte was vaag, ik voelde me vreemd net of ik er niet was. Ik dacht nog dit is niet zo best, ik beschermde me met de oefening van allemaal spiegels om je heen plaatsen die negatieve dingen terug kaatsen naar de zender.
Ik ging weer terug en voelde me ongeveer normaal.
Me oom kwam binnen, we hebben niet zo goed contact met hem omdat hij psychische problemen heeft en ze ontkent enzo. We zien hem nooit.
Ik zat een paar stoelen naast hem, ik lette op mijn energie en hoe ik me voelde. Sommige momenten zweefde ik, voelde ik me naar en vreemd net zoals in het toilet alleen wat minder erg.
We gingen weg naar huis toe.
Vanochtend ik word wakker en voel me vreemd. Net of ik er niet helemaal bij ben. Ik heb het heel de dag steenkoud, af en toe heb ik last van tintelingen in me lichaam van kou, ik bibber, ik voel me naar.
Ik voel duidelijk dat het niet mijn gevoelens zijn, ik voel me niet zo vreemd, ik zelf. Het voelt of dat er een energie bij me hangt wat ik heb meegenomen en het probeert me te doen twijfelen en me verdrietig te laten voelen, ik ga hier echter niet op in.
Het voelt niet als mijn eigen ik.
Ik heb hier vaker last van in bejaardentehuizen en ziekenhuizen ik kom er daarom ook niet graag.
Ik heb al pogingen gedaan om me energie weer te veranderen naar de oude ik maar het lukt niet. Ik weet dat dit na een aantal dagen vanzelf weg gaat omdat ik het vroeger heel vaak mee heb gemaakt. Toen voelde ik me echter zwaar kut en verdrietig en wist ik niet waarom. Nu heb ik geleerd wat mijn eigen gevoelens zijn en wat niet.
Het is alleen erg moeilijk om dit gevoel weg te krijgen, heeft iemand ideeen en ervaringen?
Liefs aNNe