Loading...
nl

Muin

Muin
Muin jan 11 '09
Hallo het leven zeg ik dan,

Muin (druivenstok) staat symbool voor vrolijkheid, enthousiasme en het tijdelijke aspect inzien van de dingen in het leven.
Ik ben geïnteresseerd in het oude geloof van verschillende landen en in reïncarnatie theorieën en verhalen. Verder ben ik graag in de natuur. Ik fiets en wandel graag in mooie gebieden.

Voor het jaar 2009 wens ik jullie een bijzonder mooi jaar met heel veel plezier en warmte.

Muin


Delen:
Sephora
Sephora jan 11 '09
Welkom Muin! smile
Ook een heel fijn & gezegend 2009 toegewenst!
Beschermengel
Beschermengel jan 11 '09

Welkom Muin! ook een fijn 2009!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 11 '09
Hoi Muin. Van harte welkom op merudi. Mocht je nog wat willen weten, vraag het gerust. Als je wat van je eigen ervaringen wilt delen, dan kan dit natuurlijk ook.
Muin
Muin jan 11 '09
Dank je wel Sephora, beschermengel en NiMS. Op dit moment heb ik nog geen vragen. En ja, mijn ervaringen wil ik graag met jullie delen. Ik weet alleen nog niet over welk onderwerp. Ik zit zelden op internet. Door de breuk met mijn ex-vriend, heb ik de behoefte om contact te leggen met andere mensen. Ik zat een paar weken geleden te filosoferen over het leven en via de google ben ik op dit forum terecht gekomen. Ik ben niet zo bekend met forum en heb even de tijd nodig om te begrijpen hoe het werkt. Mijn profiel heb ik nog niet eens bijgewerkt.

Alles op z’n tijd, zeg ik dan.
Lena
Lena jan 12 '09
welkom Muin
een goed en fijn 2009
en inderdaad alles op z,n tijd smile
gast
gast jan 12 '09
Welkom Muin
Prada
Prada jan 12 '09
Van Harte Welkom!
Maryssa
Maryssa jan 12 '09
Welkom hier Muin! Ik hoop dat je je thuis voelt hier. smile
Muin
Muin jan 12 '09
Mijn dank voor jullie warme welkom Lena10, gast, Prada en Maryssa. grin

Ik ben nu bezig met het boeken van een wandeltocht maar kan nog steeds niet kiezen tussen Fins Lapland en Schotland. En wat ben ik tegengekomen :

Arctic Adventures heeft zoveel mensen bij elkaar gebracht. Het resultaat was dat vele vriendschappen werden gesloten en nieuwe echtparen gevormd..
Sommigen mensen waren gespannen toen ze vertrokken, en keerden gezond terug, sommige waren depressief, ze werden vrolijk. Meesten waren eenzaam en vonden hun 'soulmate'... Ik kan je een ding beloven: Je zal erg gelukkig zijn dat je met ons mee gegaan, en dat is een belofte.


Yeah..right..Waar gaat het allemaal over?
Wendy's
Wendy's jan 13 '09
welkomm
Muin
Muin jan 13 '09
Merhaba Wendy's, nasilsin?
Wendy's
Wendy's jan 14 '09
vay be.. allah sükür.. iyiyim, senden? nasil gidiyor?
burada herkes türkçe konusyor yaa
inanmiyorum

* wouw.. alles gaat geweldig, het gaat goed met mij, hoe gaat het met jouw?
iedereen spreekt hier turks!!
ik kan het niet geloven
gast
gast jan 14 '09
Haha, niet iedereen hoor. Ik ken wel een klein beetje papiamentu maar Turks......nee helemaal niets.
Prada
Prada jan 14 '09
Merhaba

Çok güzel popon (of hoe da laatste ook schrijft haha)
Muin
Muin jan 15 '09
Dat vind ik nou zo heerlijk aan onze multi culturele samenleving grin
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 16 '09
Hai Muin.

Ik loop een beetje achter met je welkom heten.

WELKOM!!!!

Beter laat dan niet wink

Groetjes, Paulette
Muin
Muin jan 16 '09
Hallo Paulette,

Hoe gaat het met jou? Ik heb jouw topic gelezen over jouw handen en moet ineens denken aan het automatische schrift. Ze hebben misschien niets met elkaar te maken en toch vraag ik me af of je contacten hebt met je gidsen en of je veel met paranormale zaken bezig bent?

Wendy’s, ik spreek geen Turks maar ik heb wel een Turkse collega. Hij is echt super cool. Ik voel me heel erg op mijn gemak bij hem. Heel vaak heb ik de neiging om hem aan te raken. Wij hebben vandaag samen geluncht en ik voelde me heel heel erg gelukkig bij hem. Helaas denk ik dat de relatie er niet in zit vanwege zijn cultuur, omgeving, familie, vrienden e.d. Tevens ben ik wat ouder dan hij. Verder kunnen wij heel goed met elkaar opschieten.

Prada, het woord popon doet me aan het achterwerk denken. Heeft die zin iets te maken met “ lekker kontje”? Las ik het verkeerd Wendy’s ? smile
Prada
Prada jan 16 '09
Haha nee dat klopt tongueis grappig om te zeggen! niet dat ik dat altijd rond roep hoor!!
Muin
Muin jan 16 '09
Echt een stoute meid jij ! Kom je uit Brabant? Hahaha grin
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki