Loading...
nl

DNA code van de ziel

Precious1
Precious1 jan 10 '09
In het boek De DNA-code van de Ziel verklapt Anthon welke specifieke opdrachten de mens gekozen heeft voor zijn huidige leven. Hij verklaart de sfeer/trap/fase waarin je geboren bent, evenals je karmacode en hoe jij zelf karma kan oplossen. Daarnaast bevat de code nog een aantal specifieke keuzes zoals door welke bril de ziel dit leven wil bekijken en ook of ze dit leven als zoeker of vinder wil leiden. In dit boek vind je meerdere praktische tabellen om zelf de code van je ziel te ontrafelen.

Tevens kun je bij William je eigen zielsanalyse opvragen:
Het belangrijkste in dit leven is te weten wat je ziel hier op aarde komt doen. Als je dat weet krijg je hulp van hogerhand en krijg je ‘geluk’ in alles wat je onderneemt. Heel de geesteswereld is bereid je daarbij te helpen, omdat jij je terug herinnert waarom jouw ziel gekozen heeft om dit leven te incarneren.

Daarom bestaat de zielsanalyse uit drie delen:

Deel 1) Interpretatie van de volledige DNA-code van je ziel, opgevraagd door channeling aan meester Anthon.

Deel 2) Alle interpretaties van de nieuwste astrologie van de ziel, onthuld door meester Anthon, aan de hand van pas ontdekte planeten en kometen:

- wat je levensvreugde geeft
- wat je ziel verheft
- wat bevrijdt v. seksuele kwetsuren
- hoe je werkvoldoening krijgt
- wat je ideale werk is
- wat je blinde vlek is
- wat je valkuil is
- hoe jij je karma oplost
- hoe jij direct je gids contacteert
- wat je verlichting geeft

Deel 3) Alle elementen van de vroegere zielsanalyse, die gebaseerd waren op het boek ‘Maak je Hemel op Aarde’:

- waar je ziel zit
- welk je levensopdracht is
- hoeveel karma je hebt
- hoe je makkelijk bij je ziel uitkomt
- je vergeten levensdroom
- je schaduwkant
- hoe jij komt tot zelfacceptatie.

Het boek is geschreven door William Gijsen. http://www.williamgijsen.org/
Wel raad ik je aan eerst het boek Maak je hemel op aarde, te lezen. Althans voor mij was dat makkelijker omdat hij daarin een wat simpelere uitleg geeft van de trappen en fases en sferen.

Als aanvulling is het leuk om ook De aarde is slechts een leerschool van Thea van Leent te lezen. Zij is dmv uittredingen naar de diverse sferen afgedaald/opgestegen.
Delen:
Sephora
Sephora jan 10 '09
Jeetje wat interessant zeg!
Bedankt voor 't delen!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 11 '09
Ik dacht eerst dat dit topic ging over het menselijke DNA en de wijzigingen die er hebben plaatsgevonden om de nieuwetijdsen te laten ontstaan, maar volgens mij niet.

Is dit topic er geschikt voor, of moeten we ergens anders naartoe gaan?
Precious1
Precious1 jan 11 '09
Nee, dit is inderdaad weer iets anders. wink

Geen dank Sephora!:)
Muin
Muin jan 11 '09
Ik geloof dat ons DNA de gegevens van onze vorige levens bevat. Hoe wij hebben geleefd, gedacht en gevoeld in onze vorige levens zit in ons DNA. Hoe wij nu zijn, is een gevolg van hoe wij in onze vorige levens hebben geleefd.
Precious1
Precious1 jan 11 '09
Mooi omschreven Muin smile
Vandaar ook de DNA-code van de ziel. wink
liesanne
liesanne jan 11 '09
uit het topic "what to do??"

Origineel bericht van: Precious1
Origineel bericht van: liesanne
Origineel bericht van: hans5508
Ja, heel bekend voor mij. Mensen uit niveau 1/1 en 1/2. Zeker niet uit 3/1 of hoger. Toppers zijn 3/7-ens, he.

Die negatievelingen uit 1/1 enzo moeten nog de meeste van de 1360 levens doorstaan. Op zich niks mis me, hebben we ook allemaal gehad. Het is als een school, kinderen van de basisschool zijn nog laag opgeleid, we hebben allemaal moeten leren lezen en schrijven.

Heel interessant boek, van Gijsen. Ik probeer vaak mensen in te schatten volgens dat model.


toppers en negatievelingen......???

dit klinkt voor mij niet bepaald spiritueel....


Je bedoeld dat het niet vriendelijk klinkt? wink


Nou, eigenlijk wilde ik zeggen dat mij de haren overeind gaan staan... wink

Het op deze manier classificeren gaat naar mijn idee voorbij aan de essentie van spiritualiteit. Het stuit me erg tegen de borst.
En wie zou nou kunnen bepalen dat mijn buurman - een 'negatieveling'- nog 1360 levens te gaan heeft.....

En áls ik al geloof in een nieuwe wereld, geloof ik niet dat daar nog 'toppers' rond zullen lopen.... wink
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 12 '09
Origineel bericht van: NiMS
Ik dacht eerst dat dit topic ging over het menselijke DNA en de wijzigingen die er hebben plaatsgevonden om de nieuwetijdsen te laten ontstaan, maar volgens mij niet.

Is dit topic er geschikt voor, of moeten we ergens anders naartoe gaan?


Vraagje, is dit topic er al? Ergens anders? Ik zou daar graag meer over willen weten omdat het mezelf dus nu betreft. (zit er midden in...)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 12 '09
Nee dat topic is er niet, maar ga je gang smile.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki