Loading...
nl

het gastenboek van mijn werk

Helma
Helma jan 9 '09
Momenteel verkeert Philadelphia in zwaar weer, mijn werkgever dus. Het is bijna oorlog. Op www.steunphiladelphia.nl staan nu bijna 1000 handtekeningen, de mijne staat er nog niet bij, omdat ze de stroom handtekeningen niet bij kunnen benen. Maandag gaan we de barrikades op met spandoeken bij de A28. Helaas kunnen buitenstaanders de brief aan de Raad van Bestuur niet ondertekenen, maar je kunt wel een lief berichtje achterlaten in het gastenboek! wink
In oktober is mijn contract afgelopen, en ik vermoed dat ik dan werkloos ben. Maar dat zien we dan wel weer! Vorige week had ik een sollicitatiegesprek, maar heb deze week een afwijzing gehad. Maakt niet uit, het jaar is lang. Komt goed. De saamhorigheid, de vele bekende namen die ik tegenkom in de lijst van namen maakt me blij van binnen. We staan allen aan het bed van de cliënt! Want daar draait het om, de zorg voor verstandelijk gehandicapten. De nood is nu al schrijnend, maar ik hoop dat de regering nu eindelijk wakker word. Het zal mij benieuwen. Erg spannend dus, op mijn werk! smileHet liefste bel ik hart van nederland voor een filmploeg!
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420