Loading...
nl

Waarom staan wij gelinked?

Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 9 '09
Op de volgende site kwam ik een kolom identiek aan die van ons met de actuele berichten tegen. Het staat onder kopje ´Jij forum´.

http://www.goedzo.com/index.php/spreek/?paged=2

Wisten jullie dat? En wat vinden jullie ervan?

Ik zet hier nogal persoonlijke dingen neer.....
Delen:
Lena
Lena jan 9 '09
ik denk dat je bij Nims moet zijn smile
maar ja ik wist het al, en mij maakt het niet uit,internet is heel wijd.......
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 9 '09
Zoals het nu voelt maakt het mij wel uit. Dat iedereen kan meelezen die op de site van Merudi komt vind ik geen probleem. Maar dat dat nu overal moet, dus ook zielen die niet in ons straatje praten.....

Dus NiMs, en zijn er nog meer links?

Ik wil graag meer meningen horen van anderen....
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 9 '09
Hoi Paulette, op merudi komen gemiddeld 3500 bezoeker per dag die allemaal kunnen meelezen wat hier gebeurd. Juist doordat merudi gelinkt wordt, is deze drukke en goedbezochte site ontstaan. Goedzo.com is mijn eigen site, en juist die zielen die "niet in je straatje" praten zijn wat mij betreft van harte welkom.

Ik heb de grootste transformaties hier gezien, dus ik zou persoonlijk helemaal niemand willen uitsluiten van een bezoekje aan merudi. Die mensen die er toch niets aanvinden zullen vanzelf de site wegklikken.

Ook zijn er nog veel meer links naar merudi terug te vinden, omdat het nu eenmaal een enorm druk bezochte en veel geraadpleegde website is.

Ik denk wel dat je een goede boodschap brengt door te zeggen dat iedereen die hier komt, kan meelezen met wat je schrijft (zoals dat met ieder ander forum ook is). Het is daarom verstandig om even te bepalen of je wel wilt dat iedereen dit van je weet, voordat je op "versturen" drukt. Uiteraard kunnen wij als moderators nog weer zaken wissen, als je er last van hebt, maar voorkomen is beter.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 9 '09
Origineel bericht van: NiMS
Het is daarom verstandig om even te bepalen of je wel wilt dat iedereen dit van je weet, voordat je op "versturen" drukt. Uiteraard kunnen wij als moderators nog weer zaken wissen, als je er last van hebt, maar voorkomen is beter.


NiMS ik moet er even over nadenken over wat jij zei. Het voelt niet goed dat jij zegt ik over dingen moet nadenken voordat ik ze verstuur omdat ik me bewust moet zijn dat anderen het ook kunnen lezen. Ik vind dat er een verschil is tussen persoonlijke dingen en flapuit post.

Ik heb me bij een forum aangemeld, waar naar alle redelijkheid mensen zijn aangesloten met dezelfde intenties. Het staat ook in de regels dat je respect voor elkaar toont en elkaar zo behandelt. Dat betekent voor mij dat ik me veilig mag voelen. Dat ik mijn persoonlijke dingen kwijt kan.

Bij het aanmelden heb ik nergens gezien dat er ook anderen via links mee kunnen lezen. Corrigeer me als ik het fout heb.

Dat mensen met slechte intenties altijd kunnen inbreken ben ik me bewust. Dat is het probleem niet. Stel het anders zo dat ik onaangenaam verrast was met mijn bevinding van de link. Je bent ´eigenaar´ van het forum Merudi heb jij belang bij zoveel mogelijk hits?

Mensen die behoefte hebben aan gepaste informatie komen toch vanzelf op deze site? wink

De anderen, voegen die iets toe?
gast
gast jan 9 '09
Ik heb er op zich geen moeite mee maar zet de link niet op mijn hyves. Ben het met Paulette eens dat mensen die erin geinteresseerd zijn toch wel komen.
Hoop ondertussen wel dat er meer mensen komen met hun ervaringen die nu alleen nog die van anderen lezen.
Prada
Prada jan 9 '09
Vind het ook niet erg dat het gelinked staat.. Maar zet hem ook niet op mijn hyves.. Van mij hoeft niet iedereen te weten dat ik hier post en erin geinteresseerd ben. De meeste mensen begrijpen dat toch allemaal niet en heb simpelweg geen zin om daar discussies over te houden..

Heb op dit forum ook een andere Nicknaam aangemaakt als op mijn andere profielen site's waaronder dus hyves.. Zodat bijna niemand echt weet wie ik ben en dus bekende er niet snel achter kunnen kome wat ik hier zoal post.
Takhihiii
Takhihiii jan 9 '09
Ja, de link met hyves is niet zo handig, omdat je daar meestal met je eigen naam vermeld staat. Maar hier heb je, als het goed is, een nickname die niemand kan herleiden tot je eigen persoontje. Ik kan dus persoonlijke dingen bespreken omdat ik als persoon absoluut anoniem blijf. Zo ben 'ik' dus veilig!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 10 '09
Origineel bericht van: Paulette

Ik heb me bij een forum aangemeld, waar naar alle redelijkheid mensen zijn aangesloten met dezelfde intenties. Het staat ook in de regels dat je respect voor elkaar toont en elkaar zo behandelt. Dat betekent voor mij dat ik me veilig mag voelen. Dat ik mijn persoonlijke dingen kwijt kan.

Bij het aanmelden heb ik nergens gezien dat er ook anderen via links mee kunnen lezen. Corrigeer me als ik het fout heb.

Het klopt dat er op dit forum de regels van respect gelden en die worden ook nageleefd. Ik had het hier over de bezoeker die leest en niet persee lid hoeft te zijn.

Je mag je zeker veilig voelen en je kan je persoonlijke dingen ook heel goed kwijt. Het enige wat ik probeerde uit te leggen (en dat geld voor iedere website) dat alles wat je neerzet ook gelezen kan worden. Ik zelf zorg er dan ook voor dat ik geen namen van bekenden of persoonlijke dingen vertel waarvan ik niet zou willen dat de wereld dit weet.

Overigens is het zo dat 94% van de bezoekers op Merudi via google.com komt. Daarmee is Merudi dus zo gelinkt als het maar kan (door google dus). Grote kans dat je zelf ook via google op merudi terecht bent gekomen. Ik vind daar helemaal niets mis mee, dit mag toch gevonden worden?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki