Het is daarom verstandig om even te bepalen of je wel wilt dat iedereen dit van je weet, voordat je op "versturen" drukt. Uiteraard kunnen wij als moderators nog weer zaken wissen, als je er last van hebt, maar voorkomen is beter.
NiMS ik moet er even over nadenken over wat jij zei. Het voelt niet goed dat jij zegt ik over dingen moet nadenken voordat ik ze verstuur omdat ik me bewust moet zijn dat anderen het ook kunnen lezen. Ik vind dat er een verschil is tussen persoonlijke dingen en flapuit post.
Ik heb me bij een forum aangemeld, waar naar alle redelijkheid mensen zijn aangesloten met dezelfde intenties. Het staat ook in de regels dat je respect voor elkaar toont en elkaar zo behandelt. Dat betekent voor mij dat ik me veilig mag voelen. Dat ik mijn persoonlijke dingen kwijt kan.
Bij het aanmelden heb ik nergens gezien dat er ook anderen via links mee kunnen lezen. Corrigeer me als ik het fout heb.
Dat mensen met slechte intenties altijd kunnen inbreken ben ik me bewust. Dat is het probleem niet. Stel het anders zo dat ik onaangenaam verrast was met mijn bevinding van de link. Je bent ´eigenaar´ van het forum Merudi heb jij belang bij zoveel mogelijk hits?
Mensen die behoefte hebben aan gepaste informatie komen toch vanzelf op deze site?
De anderen, voegen die iets toe?