Loading...
nl

Mensen uit het zuiden zijn spiritueel ontwikkelder

Helma
Helma jan 8 '09
steeds vaker krijg ik de indruk dat de mensen die zich op spiritueel niveau aan het ontwikkelen zijn, vaak in het zuiden van het land wonen... op andere fora valt me dat ook al op. Al zijn er hier volgens mij ook wel Friezen...
Delen:
Anne
Anne jan 8 '09
Ik woon in het westen tonguebij den haag maar zo fijn vind ik het er niet winkIk wilde als klein kind eigenlijk ook naar het oosten/zuiden verhuizen. En nu denk ik er nog zo over.
Precious1
Precious1 jan 8 '09
Nou, wat let je? Kom gezellig naar het brabantse land! wink
admin
admin jan 8 '09
Brabant is echt een ontwikkelingsgebied. Nee, niet dat deze provincie achterloopt!!! Maar een plek waar je het best jezelf ontwikkelt!!!! smilesmilesmile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 9 '09
Origineel bericht van: Phoenix
steeds vaker krijg ik de indruk dat de mensen die zich op spiritueel niveau aan het ontwikkelen zijn, vaak in het zuiden van het land wonen... op andere fora valt me dat ook al op. Al zijn er hier volgens mij ook wel Friezen...

Nou ik ben geboren in Meppel (Drenthe) en woon nu in het midden van het land Zeist (Utrecht). Dus ik denk niet dat de locatie uitmaakt voor je ontwikkeling.
Helma
Helma jan 9 '09
Nou, ik heb wel een bommetje gegooid laugh

Vanmorgen zag ik de titel en ik dacht: gut, heb ik die gekozen? Een beetje ongelukkig...
Precious1
Precious1 jan 9 '09
Ik denk niet dat het ontwikkelniveau locatie-gebonden is.
Zie namelijk ook weleens trainingen en bezigheden op het gebied van het spirituele, waarvan ik denk: WOW, wil ik ook wel doen!
Maar dan is dat in amsterdam, friesland of weet ik veel waar!

Misschien zie je meer brabanders op forums omdat die meer van kletsen houden en de ervaringen en dingen willen delen?
In sommige gebieden kunnen mensen erg behouden en op zichzelf zijn.
admin
admin jan 9 '09
Binnen Nederland is er weinig onderscheid. Wel valt me altijd op dat uit India toch relatief veel spirituele leiders komen. En ook dat dit bijna altijd mannen zijn.
Sephora
Sephora jan 9 '09
Misschien leuk om een poll te openen, kijken waar iedereen vandaan komt? Ik woon in ieder geval niet in 't zuiden, maar in Den Haag smile
gast
gast jan 9 '09
Ik denk eerder dat veel mensen die op fora komen ed nog zoekende zijn en het nog niet zo in hun dagelijks leven geintergreerd hebben. Niets mis mee overigens. Vooral blijven zoeken en niet denken dat je er al bent wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 11 '09
Origineel bericht van: Sephora
Misschien leuk om een poll te openen, kijken waar iedereen vandaan komt? Ik woon in ieder geval niet in 't zuiden, maar in Den Haag smile

Iedereen kan een eigen poll beginnen, dus leef je uit in het polls forum smile.
Spud
Spud feb 8 '09
De poll kon ik niet vinden. Maar ik ben een Brabantse met Belgisch bloed waar ik zeer fier op ben. grin
Natalie1986
Natalie1986 apr 5 '09
Ik denk dat het vooral komt omdat mensen in het zuiden dichter bij de natuur staan.
Dat zou ook kunnen toch?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420