Loading...
nl

Last van mijn astrale lichaam

JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 2 '07
Vanavond heb ik voor mezelf gependeld om de oorzaak te achterhalen van problemen die ik hem met mijn huid. Dit heb ik gedaan door te pendelen. De pendel gaf wel een aantal oorzaken aan, dus ik was benieuwd of jullie misschien wat oplossing weten.

Oorzaken waarbij de eerste schijf het belangrijkste is: 1) Schimmels, 3) storingsvelden, 6) belasting van het astrale lichaam,8) polyp cyste myoom.
Toen ging ik nog kijken of er een chakra in het spel was, en dit bleek de 6e te zijn: Neus, orgen, ogen, gezicht, kleine hersenen, hyposfyse, indigoblauw, violet. Daarbij was de 6e chakra op 85% bovenenergie.

Mijn vraag dus, enig idee wat ik eraan kan doen? Ik vermoed dat het mijn astrale lichaam te zwaar belast wordt, omdat ik last heb van storingsvelden. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Delen:
Sheva
Sheva jul 2 '07
Hi Nims,

1) schimmels...Je kan karnemelk en yoghurt gaan drinken dat zuivert je bloed.
Ook ascorbine 1000 mg 3 maal daags innemen is heel goed (dit is vitamine c) bij de drogist verkrijgbaar.

3)storingsvelden.... Misschien kan je je bed eens anders neerzetten.
Je kan ook last hebben van aardstralen dat zijn ook storingsvelden.

6)Belasting van het astrale lichaam....
Jij heb het altijd heel druk en volgens mij rust jij niet regelmatig.
Jij bent ook veel s`nachts wakker...

Van de chakra kan ik niks zeggen dat weet ik niet...maar ik denk dat het wel met de andere punten te maken heeft..

Ik hoop dat je er wat aan heb,ik ben benieuwd wat de andere merudianen voor tips hebben... :D
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 2 '07
Hi Sheva, bedankt voor je tips. Helaas is niet alles even makkelijk uit te voeren.
1) Ik drink nu al een tijd geen melk meer. Vooral omdat het niet goed voor me is, en ik merk dat ik me een stuk beter voel nu ik het niet meer drink.
3) Mijn bed kan niet verplaatst worden aangezien het precies zo in de kamer past waar het staat. Het bed is redelijk groot, en de kamer redelijk klein.
6) Ik slaap misschien niet veel, maar slaap altijd wel goed. Ben ook nooit snachts wakker (als ik in bed lig dus). Daarbij rust ik wel regelmatig, ga meestal rond dezelfde tijd naar bed (2:30 - 3:00) en ben rond hetzelfde tijdstip wakker 8:30.

Maar bedankt voor de rest van de tips, mss dat ik er daar wel iets aan heb :).
linkie
linkie jul 3 '07
Hey nims
Ik begrijp dat je niet goed tegen koeienmelk kunt....wellicht kun je geitenmelk proberen, de betere/grotere natuur/reformwinkels hebben dat.

Storingsvelden kun je laten opzoeken...Aardstralen lopen op verschillende plaatsen door het huis. Sommige mensen kunnen dat al met een plattegrondje van je huis.

Als ik punt 8 zie denk ik ook een beetje aan de allegien die in de familie zitten. Huisstofmijt allergie bijv. kan ook voor huidproblemen zorgen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 4 '07
Hey Linkie,

Bedankt voor je tips, maar ik heb niet echt de behoeft aan melk hoor. Ik eet verder wel kaas, dus ik ben niet lactose intolerrant ofzo. Ik merk alleen dat een groot glas melk, me slechter laat voelen en ik last krijg van slijm. Dus ach, waarom zou ik melk drinken. Het is toch raar dat wij iets drinken dat bedoeld is voor jonge koeien.

Ik zou inderdaad eens bij mijn bed kunnen pendelen of er stralen lopen.

Wat is punt 8? Ik heb nog nooit gehoord van polyp cyste myoom. Ik ben wel allergisch voor huisttofmijt, maar lang niet zo erg als dat ik deed. Maar mss zit er een relatie nog.
es
es jul 5 '07
Hoi NiMs,

in de gewone hollandse kaas is de lactose geknipt, dus het kan zijn dat je wel lactose intolerant bent. In geitemelk zit ook lactose. Maar kaas kan dus zonder problemen (brie, feta en mozarella weer niet)

Esther
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 5 '07
Oh ok dat wist ik niet. Bedankt es. Ik eet wel gewoon brie, en volgens mij zit lactose in ook gewone andere producten dacht ik. Misschien toch maar eens af en toe een glaasje melk drinken.
Sheva
Sheva jul 5 '07
Nee Nims karnemelk en yoghurt.... :p
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 7 '07
Karnemelk lust ik echt niet ;)maar ik zal eens een wat yoghurt nemen. Helaas vind ik dat ook niet echt lekker, tenzij er een smaakje in zit, of gezoet is. Is dat wel goed? Of kan je dat beter ook niet nemen?
es
es jul 7 '07
Biogarde roer, met rechtsdraaiend melkzuur kan wel, gewone yoghurt niet. Biogarde kwark kan ook.
Of je iets gezoets neemt is je eigen keuze. Ik kan niet tegen kristalsuiker, en alle '-ose's' in producten, dus ik zoet biogarde roer met diksap.
Maar het is lastig, want die suikersoorten zitten bijna overal in, zelfs in rookworst of hartig broodbeleg. Moeilijk te vermijden dus, lukt mij ook niet helemaal. Ik neem wel vleeswaren, want anders blijft er niets meer te eten over en word ik zo chagrijnig. :)
es
es jul 7 '07
Maar het schijnt ook dat we de calcium uit melk eigenlijk ook niet nodig hebben. Er zit wel veel calcium in natuurlijk, maar dan weer zodanig met de bijpassende hoeveelheid vitamine nogwat dat je als je 80 bent niet kan zien aan je botten of je wel of geen melk hebt gedronken.
De voedingsindustrie schijnt achter de 'melk moet'-verhalen te zitten, maar ja, dat is zo offtopic en vaag hoe het dan wel zit,
daar waag ik me verder niet aan. :)

Esther
es
es jul 7 '07
En dan vergeet ik nog wat, suiker is inderdaad ook verantwoordelijk voor schimmelvorming in de darmen. Samen met de lactose.
Het wordt niet goed verwerkt, waardoor het gaat gisten door de schimmels, en er een gunstig klimaat ontstaat voor de schimmels om zich te vermeerderen. Daardoor komen er gifstoffen in het bloed (afval van die schimmels) waardoor er allerlei klachten (voornamelijk vermoeidheid en slechte afweer) kunnen ontstaan.
Ik heb via een mesologe (www.mesologie.nl) heel goede resultaten behaald, doordat zij precies kon uitzoeken waar ik niet tegen kan.

En nou stop ik echt. :-D
linkie
linkie jul 9 '07
hey nims
je had nog nooit gehoord van: polyp, cyste, mymoon.

wikkipedia:
Een poliep is een zwelling met een bepaalde vorm, namelijk dikker aan het uiteinde dan aan de basis ('gesteeld'). De meeste poliepen zijn goedaardig hoewel maligne ontaarding bij sommige vormen (dikke-darmpoliepen) wel eens voorkomt. Poliepen bevinden zich meestal in de holte van een orgaan. Poliepen komen voor in onder meer het maagdarmkanaal, de neus- en de neusbijholten, in de baarmoeder en op de baarmoedermond.

Een cyste (of kyste) is een onnatuurlijke lichaamsholte die afgelijnd is door epitheel.

Een Mymoom ken ik ook niet.
Zowel polypen als cystes komen beide in de familie voor gloof ik.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 18 '07
Sinds vandaag wil ik iedere dag een glas optimel nemen. Best lekker spul eigenlijk :).

Ook ben ik erachter dat het iets te maken heeft met steeds de controle willen houden, en dat het te maken heeft met mijn ogen (dingen niet willen zien, die er wel zijn). Het is de koppeling tussen dingen horen, en ze dan niet zien waar het bij mij mee te maken heeft als het goed is.

p.s. Bedankt voor het uitzoeken kalinka.
LPChip
LPChip jul 19 '07
Ik drink voor een aantal maanden ook elke dag optimel. :)goed spul inderdaad. :)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki