Loading...
nl

11.11

admin
admin jun 30 '07
De laatste weken heb ik veel "toevalligheden" gehad met dit getal, bijna overal zie ik op de klok 11.11.
Zojuist weer en omdat ik niet in toeval geloof ben ik even gaan surfen en vond ik dit:
http://1111spiritguardians.com/whatis1111.htm

http://www.crystalinks.com/11.11.html

Of het waar is weet ik natuurlijk niet, de toekomst zal het uitwijzen.
Iemand een mening?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 30 '07
Het is niet veel:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=nl/michael/2_8_3_De%20energie%20van%20de%2011_11.htm

De energie uit de 11:11 sterrenpoort geeft je de gelegenheid om bewust los te laten en nieuwe manieren van verbinding te creëren. Deze verbindingen dienen je hoger evenals dat van degenen rondom jullie.

Ik denk dat je bewust bezig ent met los laten :).
Puc
Puc jun 30 '07
Interessante tekst... ik had er nooit zo opgelet

Wat nog interessanter is dat ik tijdens het lezen een klap tegen mijn achterhoofd heb gevoeld.

Ik heb nu al enkele minuten ene vreemde hoofdpijn-achtige sensatie (inlc. tinteling) aan de gehele achterzijde van mijn hoofd.

Herkent iemand dit?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 30 '07
Ik merk dat als je iets voelt aan de achterkant van je hoofd, dat je vleugelchraka actief is. Het kan zijn dat iets / iemand een koppeling met je maakt, of dat jij een koppeling met iets / iemand anders maakt. Probeer eens te voelen of je ook informatie binnenkrijgt.
Puc
Puc jul 1 '07
Vleugenchakra? Ik dacht dat die exclusief voor engelmensen bedoeld waren?

Wat is overigens de beste manier om de informatie concreet een volledig binnen te krijgen?

Rustig zitten wachten?
Mediteren?
Proberen in trance te raken met een pen/papier of een PC bij de hand?

Of maakt dat niet uit?

Kan ik ook gaaan stofzuigen, koken, sporten etc etc?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 1 '07
Nee iedereen heeft de vleugelchakra. De Engelmens is echter al volledig in staat hem te gebruiken en is deze ook volledig open en actief. De rest kan hem ook gewoon gebruiken hoor, al zal dit wat meer moeite kosten. Maar ook hier geld, oefening baart kunst.

De beste manier om informatie binnen te krijgen is ervoor te zorgen dat je omgeving rustig is, en er weinig prikkelen zijn van buitenaf. Meditatie is echter niet geschikt omdat je dan juist bezig bent met het komen tot jezelf, en daarbij iedere invloed (dus ook gewenste) blokkeert. Dit kan niet voor iedereen gelden, maar ik spreek enkel vanuit mijn eigen ervaring.

Wat ik meestal doe is gewoon rustig zitten achter mijn pc, met een lekker rustig muziekje op, (bijvoorbeeld een meditatie cd, oid) en dan gewoon concentreren op je gevoel. Je kan ook zitten op de bank met een schrijfblokje erbij, wat je prettig vind eigenlijk. Bepaal wel eerst goed voor jezelf, of je in de juiste stemming bent. Als je dit niet bent, dan heeft het geen zin.
admin
admin sep 6 '07
Het was eventjes rustig maar op het moment vliegen de "elfjes" weer om mijn oren.
Zijn er mensen hier die dit ook ervaren?
Ik heb hekserij een tijdje links laten liggen en juist nu ik twee dagen geleden heb besloten het weer op te pakken en meer met mijn benen op de grond te gaan staan komen de 11.11 jes weer continu voorbij, zou dit kunnen betekenen dat ik weer op de goede weg zit?
Voor mijn gevoel eigenlijk wel en ik ben benieuwd of meerdere mensen dit ook hebben. Ik heb ervaren in het verleden dat mensen met kundaliniervaringen dit vaker meemaken. Nu ben ik benieuwd of mensen zonder kundaliniervaringen dit ook hebben. het lijkt mij namelijk geen "exclusief" gebeuren.
Debiorah
Debiorah sep 7 '07
Niet exclusief 11-jes, wel veel cijfercombinaties, maar iedere keer weer anders. Ik denk wel dat het voor jou een teken kan zijn karin, en als je dit vanbinnen al zo voelt hoef je van niemand een bevestiging te vragen. ;)
admin
admin sep 8 '07
Dat doe ik wel veel, bevestiging zoeken..
Ik heb er wel eens vet naast gezeten wat betreft "gevoel" dat maakt me soms onzeker.
Je hebt wél gelijk Debiorah :)dank je wel!

Debiorah
Debiorah sep 8 '07
Ik herken het wel hoor karin, ook ik zoek best wel naar bevestiging. In dit geval denk ik echter dat jij het beste kan beantwoorden wat deze 11-jes voor jou betekenen. Ik heb wel vaak dat ik cijfercombinaties zie en ben dankzij jou ook meer bewust van kundalini ervaringen. Mijn moeder ziet deze combinaties ook terwijl zij zich volgens mij nog niet echt bewust is van de boodschap of kundalini, wel is ze nu meer op zoek naar betekenissen. Ze verdiept zich onder andere in de Zohar, kabbalah.
admin
admin sep 8 '07
Wat goed van je moeder! Mijn moeder was vroeger enorm spiritueel, ze was yogalerares, voetreflexmasseur, deed enorm veel met mineralen. Helaas is ze in een psychische crisis terecht gekomen en heeft ze alles los gelaten. Nu gaat ze langzaam weer bijdraaien en mag ik haar soms met dingen helpen. ik hoop voor haar dat ze haar vertrouwen langzaam weer terug krijgt.

Symbolen hebben trouwens enorm veel effect op mij.
Misschien heb jij dat ook wel eens gevoeld.
Als ik over het net aan het surfen ben kom ik soms wel eens op sites waar dan foto´s staan of symbolen,bij het zien van die foto´s of symbolen geeft dat soms een lichamelijke reactie en dan vooral in mijn rug. Voor mij een bevestiging dat aan objecten, symbolen of foto´s energie kan hangen die wel degelijk invloed kunnen uitoefenen op je innerlijk.

De kabbalah heb ik wel van gehoord maar wat het inhoud weet ik niet precies, wel fijn dat je daar met je moeder gedachten kan uitwisselen.

Weet je kundalini kan je leven ongelofelijk overhoop halen, het begrijpen van kundalini kan helpen om het niet je leven te laten beheersen. Ik sta er mee op en ga er mee naar bed, maar het beheerst mijn leven niet, ik heb geleerd om me gewoon door de golven mee te laten voeren en te vertrouwen. Natuurlijk gebeuren er nog steeds dingen waarbij ik het niet kan helpen om me af te vragen wat dát nu weer betekent, ook dat zal ik moeten leren loslaten.
Volgende week vrijdag(14e) ga ik een cursus volgen in EFT(emotional freedom techniques) ik hoop hiermee meer grip te kunnen krijgen op de energiestroom en daardoor sneller door blokkades heen te kunnen komen. Ik hoop er ook andere mensen mee te kunnen helpen, veel mensen(ook ik) begrijpen zoveel nog niet van kundalini. Voor mijn gevoel mag ik dit meemaken om anderen te kunnen helpen kundalini te begrijpen, maar dan zal ik zelf ook tot de bodem moeten en veel moeten leren.

Dus voor mij zijn de elfjes eigenlijk meer een bevestiging dat ik op de juiste weg ben.
Debiorah
Debiorah sep 8 '07
Wat leuk om te horen! Voor mijn gevoel past dit echt bij jou, ik denk ook dat je op de goede weg zit. Ik denk dat jij erg geschikt bent om mensen verder te helpen.

wat je zegt over symbolen kan ik begrijpen, ik ervaar dit ook zo. Bij mij zijn het vaak geometrische vormen met diepte die veel in mij los maken. Alsof er een energiestraal vanuit gaat die door mijn lichaam straalt. Dat brengt mij op een vraag aan jou, wat voel en denk jij bij dit symbool? http://hoofdruimte.web-log.nl/hanger.jpg
admin
admin sep 8 '07
God en Godin, vrouwelijk en mannelijk, oude religie.
En ja, ik voel het in mijn rug, zó vreemd als dat gebeurd :)
ik ken dat symbool niet, kun je me vertellen wat het betekent?
Ik heb er ook een voor jou, je zult hem wel kennen maar ben benieuwd wat jij voelt als jij hem ziet.
Thomas A
Thomas A sep 8 '07
Mooi dat ohm teken en grappig, het is ook het logo van mijn eigen(indiase)platenlabel (Saraswati Records).

Leuk om te lezen dat er dus meer spirituele moeders zijn. Mijn moeder heeft haar hele leven als medium gewerkt.
(lastig om als moeder te hebben overigens) lol.

Thomas
Debiorah
Debiorah sep 8 '07
Ik weet zelf ook niet wat het symbool betekend, ik heb nog nooit een vergelijkbaar symbool kunnen vinden. Vandaar dat ik het aan jou vroeg. Zelf heb ik ook het gevoel dat het bij een oude religie hoort, een die in verbinding staat met veel andere religies. Het voelt voor mij als samensmelting van dingen.

Het ohm teken, ik ken dit teken en mogelijk beinvloed het mijn gevoel. Het is voor mij een oerkracht de geboorte van al wat is, auhm de klank van het ontstaan. het voet alsof er energie opstijgt vanuit mijn rug naar schouders en armen.

@thomas, dat lijkt mij inderdaad wel eens lastig ;)
Mijn moeder is spiritueler dan ze zelf uit. Misschien komt dit door haar opvoeding, ze is er misschien wat geremder in om er echt voor uit te komen. Welke invloed heeft jou moeder gehad in jou spirituele ontwikkeling?
Een platenlabel? ben nieuwsgierig, welke muziek moet ik mij hierbij voorstellen?
admin
admin sep 8 '07
Ja, lastig inderdaad, vooral als ze dwars door je heen kunnen kijken ;)
Mijn oudste had volgens zijn zeggen een cadeau voor mijn verjaardag gekocht dat ik NOOOOOOOIT zou kunnen raden.....Ik kon hem in detail vertellen wat het cadeau was Wacht maar zei hij dan haal ik wel iets anders, een paar dagen later belde hij mij en vroeg alleen maar wat ik een mooie kleur vond...mijn antwoord was,: Ik houd wel van blauwe bekers....alles wat ik hoorde was een diepe zucht, lololol. We hebben ons een bult gelachen ;)
Debiorah
Debiorah sep 8 '07
:)nou zeg das ook mooi, geen verassingen voor jou dus!
admin
admin sep 8 '07
Dat lukt niet altijd hoor, ik zit er vaak genoeg naast.
Bij mensen die dichtbij staan lukt het beter.
Voor mij was ht erg fijn om een spirituele moeder te hebben, ik heb enorm veel van haar geleerd. Waar zij stopte ben ik verder gegaan en misschien was dat ook zo wel bedoelt. Misschien mag ik haar nu verder helpen. Net of de rollen omgedraaid zijn.

@ Thomas, ik ben ook wel benieuwd hoe dat voor jou was om een spirituele moeder te hebben, heb je het idee dat je daardoor makkelijker in jouw eigen spiritualiteit kon groeien?
Zouden we om die reden ook voor zo´n moeder kiezen?
Thomas A
Thomas A sep 8 '07
Niet alleen mijn moeder was medium, ook haar vader, mijn opa dus. Alleen mijn moeder werkte ook als zodanig en had een drukke praktijk. Half televisie land kwam over de vloer.

Ons moeder was al medium toen ik erg jong was en net als het voorbeeld wat Feileacan beschrijft, ging het bij ons ook. Mijn moeder heeft in mijn ogen altijd problemen gehad met verantwoording en gevolg daarvan was dat zij ons niet de dingen zelf uit liet zoeken en al voor wij iets zelf uitzochten met een verhaal aan kwam. Hierdoor plaatste ze ons (onbedoeld) in haar schaduw. Over mijn eigen mediamiek zijn hoor je me eigenlijk nooit praten. Ik probeer als een gewoon mens te leven, wat dat dan ook betekene mogen. Mijn eigen kinderen heb ik wel laten uitzoeken wat zij zelf wilde uitzoeken. Ik had immers de ervaring wat het "voorgaan" van mijn moeder met mij gedaan had. Bij de begeleiding van mijn kids, heb ik nog wels eens op mijn lippen gebeten.............

Debiorah; Google eens naar; "the collourful world of Pandit Ashok Pathak. Hij was jaren mijn sitarleraar en ik zijn manager. Toen ik na een half jaar brieven schrijven, demo's versturen en bellen nog geen contract voor hem had, ben ik zelf een label gestart.

Thomas
Debiorah
Debiorah sep 8 '07
Heb ff gekeken en geluisterd, klinkt erg mooi. Wat een bijzonder verhaal thomas! hoe is dit zo gekomen en wat was jouw drijfveer om dit te doen?
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420