Loading...
nl

Willen jullie duimen voor mijn hondje

Beschermengel
Beschermengel jan 6 '09

Voor de zoveelste keer word mijn hondje geopereerd a.s. donderdag om half 2.

Hij heeft nu weer een woekering in zijn bekje en heeft er behoorlijk last van.
Het is nu voor de 6e keer dat hij onder het mes moet...eerst zijn pootjes veel gezwelletjes gehad en ontstekingen.

Hij is 7 jaar en eigenlijk altijd al ziekelijk geweest ..gewoon ziek gekocht!
Maar het is zo'n lieverd!! zo'n lieve hond heb ik echt nog nooit gehad..het is de goedheid zelve er zit geen greintje kwaad in hem.

Nu heb ik hem al in een filmpje gezien waar hij heerlijk langs de oever lag met zijn oortjes in de wind...dus ik ben zo bang dat hij mij gaat verlaten...ik moet er niet aan denken!

Willen jullie duimen of positive energie sturen naar mijn hondje...hij heet Bobby het is de boxer vooraan..het andere hondje is zijn vriend die af en toe komt logeren.

Ik laat jullie weten hoe het afloopt!

Delen:
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 6 '09
Ahh.... frown

Ik duim, denk, doe alles wat ik kan. Hoop en gun het beste.

Triest! Sterkte jullie.
Maryssa
Maryssa jan 6 '09
Dat is moeilijk, Beschermengel.Ik stuur je een virtuele knuffel en wens jou en Bobby heel veel sterkte. Ik denk aan jullie donderdag.
gast
gast jan 6 '09
Hé sterkte hè. Niets vervelender dan die onzekerheid of het weer goed gaat.
Klinkt wel alsof "het kwaad" er bij hem op een andere manier er uit komt. In de vorm dus van die gezwellen/ontstekingen.
Beschermengel
Beschermengel jan 6 '09

Dank je wel allemaal! erg lief van jullie!

Ja Gast inderdaad ..en het is eigenlijk al heel zijn leven lang (ontstekingen en gezwellen) hij heeft er nog steeds last van.
Hij krijgt zowat elke week een behandeling van mij ( vindt tie heerlijk :)) met Reiki.

Ikzelf dacht dat hij niet echt oud zou worden ..maar is toch al weer 7 jaren!

Maar ja de onzekerheid blijft en dat is inderdaad heel vervelend!

maar het beste er van hopen! en als iedereen aan hem denkt die dag of energie stuurt of duimt ..moet het goed gaan!
Anne
Anne jan 6 '09
Ik zal aan Bobby denken smile

Liefs en sterkte
Beschermengel
Beschermengel jan 6 '09

Dank je wel Anne!
Maris1976
Maris1976 jan 6 '09
Ik duim mee, arm beestje.

Knuffff
Beschermengel
Beschermengel jan 6 '09
Dank je wel Maris! knuffie terug !! smile
Beschermengel
Beschermengel jan 8 '09

Gelukkig alles is goed gegaan! en hij ligt prins heerlijk op de bank ..nog wel een beetje suffig ..maar alles is goed verlopen! wat een opluchting!

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de positieve gedachten ..het duimen en het meedenken!

Dank jullie wel...ook namens Bobby...
Maryssa
Maryssa jan 8 '09
Hee Beschermengel, wat een goed nieuws! Fijn hoor! Geniet er lekker van samen op de bank.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 9 '09
Goedzo!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 9 '09
Beschermengel en Bobby, wat ben ik blij voor jullie. Ik was gisteren de hele dag weg en kon niet eerder lezen hoe het verlopen was dan nu. Ik heb gisteren een paar keer aan jullie gedacht.

Wat fijn!

(sinds ik geboren ben lopen er al honden om mij heen en weet hoe het is als je dierbare ziek is)
Beschermengel
Beschermengel jan 9 '09

Oh wat lief! smiledank je wel...het heeft allemaal geholpen!
De dierenarts belde om half 4 dat de operatie goed was gegaan en dat ik hem om 18.00 uur kon ophalen...toen ging de telefoon weer om half 5 van de dierenarts ( ik schrok eigenlijk best wel) maar hij had goed nieuws...Bobby was zo goed wakker al ..hij stond te springen om naar huis te gaan vertelde hij..haha leuk he...dus ben hem gelijk gaan halen.

Ik heb altijd al (net als jij) dieren om me heen gehad...maar hoe ouder ik word hoe meer ik van ze ga houden smilehet zjn echt kindjes van me en zo behandel ik ze ook smileik praat de hele dag met ze
smile
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 9 '09
Herkenbaar grin

1 van de heerlijkste dingen aan honden is dat als ik thuiskom er altijd 1 uitgelaten voor me staat te kwispelen.

En je kan onbeperkt alles tegen ze zeggen en zeuren en klagen. Nog wat aaien en ik ben mijn stress weer kwijt. Zij vinden het allemaal wel prima.....

wink
Beschermengel
Beschermengel jan 9 '09

Ja ze zijn altijd blij als je thuis komt! zelfs al ben je maar even achterom geweest om de vuilnis buiten te zetten.. smileen ja je kunt alles vertellen tegen ze...toch voelen ze of je verdrietig bent of vrolijk...als ik wel eens verdrietig bent...komt hij altijd naar me toe ..legt zijn koppie op mijn schoot en kijkt heeeel zielig. maar daar staat ook weer tegenover als ik vrolijk ben dan is hij het ook...de gekste bokkesprongen maakt hij dan...

Nou ja ik ben blij dat hij weer lekker kan eten ( nu nog niet want doet nog zeer maar over paar daagjes) en weer vrolijk kan zijn. Nu op dit moment heeft hij vistite van zijn vriendje de Labrador ..hihi en liggen gezellig naast elkaar.
gast
gast jan 9 '09
Mooi te horen dat het allemaal goed gegaan is.
Ik weet nog dat toen bij onze kat bijna al zijn kiezen en tanden getrokken waren het eerste wat hij deed toen hij thuis was was harde brokjes eten (terwijl er ook zacht voer stond)
Ze ervaren pijn dus op een heel andere manier als dat wij doen en eerste levensbehoeften zoals eten gaan voor pijn lijkt het wel.
Beschermengel
Beschermengel jan 11 '09

Ja inderdaad ze ervaren het heel anders als wij, grappig het verhaal van de kat smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki