Loading...
nl

"kamergenoot"

Kellyy
Kellyy jan 6 '09
Hallo allemaal!

Na lang afwezig te zijn geweest ben ik er weer, en direct met een vraag !

Ik ben sinds kort verhuisd, en heb een nieuwe "kamergenoot". Dit is de oude bewoonster van dit huis, een entiteit dus.
Kan goed contact met haar leggen, en heb soms hele gesprekken. Kan hier ook afstand van nemen wanneer ik dat wil, en meestal ook contact leggen wanneer ik dit wil. Het is de laatste tijd erg minder.
Het enige wat ik nog van haar merk is dat wanneer er een spiegel op mij gericht staat 'snachts, dat die omgedraait word ( ik heb 2 van die pas spiegels die kunnen kantelen ).
Heeft iemand een idee hoe dit kan?
Vind dit namelijk erg beangstigend, en dit is het enige waar ik niet achter kan komen waarom ze dit doet.

Groetjes,
Kelly.
Delen:
Helma
Helma jan 6 '09
Hai Kelly,

eerst even een heel praktische vraag: zit de spiegel met scharnieren verticaal vast aan een ander deel? En zo ja, hangt dit deel wel waterpas? En bovendien: gaat het erg soepel om ze om te vouwen? Dit kan namelijk ook spontaan gebeuren!

Mocht dit uitgesloten zijn allemaal, dan weet ik het eigenlijk verder ook niet zo goed. Ik zou er dan voor kiezen om ze vcorlopig dichtgeklapt te laten.
Beschermengel
Beschermengel jan 6 '09


Het eerste wat bij mij ook op kwam was wat Phoenix zei..we zoeken alitijd eerst het logische op ..ik ook hoor.

Maar ik heb ook zo iets meegemaakt alleen met een mobiel..(geen telefoon ) zo'n mobiel die je ophangt en dan als het waait er een mooi geluid komt of als je er tegenaan duwt.

Het is al weer een poosje geleden zo'n jaar of 4 maar het schoot gelijk in mijn gedachten.

De mobiel hangt in mijn slaapkamer tegen het plafond ..en ik werd om een uur of 3 wakker van het getringel van mijn mobiel ik dacht eerst dat ik droomde..ik deed het licht aan en mijn mobiel was nog steeds aan het lawaai maken en ging behoorlijk heen en weer. Ik heb met verbazing staan te kijken want er was niemand in de kamer ...ook geen raam open ..niks!
Langzaam werd viel hij stil..en ben weer gaan slapen.

Dus het kan wel! dat ze iets laten bewegen daar ben ik van overtuigd!

Misschien wilt ze je aandacht ..je zou het kunnen vragen aan haar?
Kellyy
Kellyy jan 6 '09
Hoihoi! Bedankt voor de reacties.

Helaas moet ik Phoenix al ongelijk geven, dit zijn spiegels op een standaard, die hoge spiegels die je in de rondte kan draaien. Deze word tevens ook helemaal opgepakt en de andere kant op gedraait, dit zou niet kunnen komen door zwaarte kracht of iets anders neem ik aan?

En beschermengeltje, ik heb regelmatig contact met deze vrouw, heb haar zelfs enkele keren de spiegels weg zien draaien, maar waarom kan ik geen verklaring voor krijgen. Ik heb het meerdere malen geprobeerd te vragen, ik krijg hier gewoon geen reactie op.

Zijn er nogmeer mensen die mij kunnen helpen?

Alvast bedankt.

Groetjes,
Kelly.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 7 '09
Misschien een rare vraag, maar wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Als je namelijk liever niet naar jezelf kijkt, kan het best zo zijn dat je energie, zich onbewust afkeert van je spiegelbeeld.

Ook kan je denken aan wat logischere dingen. Woon je alleen of heb je een grappenmaker in huis? Of zet voor de gein is de hele spiegel (dus niet alleen het klap gedeelte) andersom. Misschien is het toch de zwaartekracht, en als de spiegel niet helemaal in balans is, kan die best door de zwaartekracht worden omgedraaid.

Heb jij het trouwens eens vanzelf helemaal zien omdraaien, en hoe snel gaat dit? Of is hij omgedraaid nadat je wakker wordt?
Helma
Helma jan 8 '09
Heb je wel eens last gehad van slaapwandelen Kelly? We willen je niet het gevoel geven dat je niet serieus genomen wordt, integendeel, maar het is altijd goed alle opties te onderzoeken.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki