Hi,
Ik heb zoiets raars..
Sinds september heb ik gezwollen oogleden en wallen. In 1e instantie dacht ik dat het gewoon vermoeidheid was, maar het ging maar niet weg met een paar nachten goed slapen. Uiteindelijk gingen ze ontsteken. Naar oogarts gegaan en druppels gekregen. Dat hielp, maar zodra ik ermee stopte kwam het weer in alle hevigheid terug.
Uiteindelijk algemene allergietest gedaan via de huisarts, daar kwam niets uit.
Toen ben ik naar een Bioresonatietherapeut gegaan, die constateerde een allergie voor de huismijt. Dus daarvoor behandeld.
In de tussentijd ben ik ook naar een Touch for Health therapeut gegaan omdat ik vermoedde dat er meer aan de hand was. Die constateerde dat ik een homeopatisch middel tegen malaria zou moeten gebruiken. Dit was erg vreemd wat ik ben helemaal niet besmet met Malaria. Toch wees de test overduidelijk uit dat ik dat middel moest gebruiken.
Ook bij de bioresonantie therapeut kwam dat, nadat ik het middel bij haar liet testen, eruit.
Het schijnt zo te zijn dat je symptomen van Malaria kunt krijgen op energetisch niveau. Dus dat je het op energetisch niveau van iemand kunt overnemen.
Afijn, door de behandeling bij de bioresonatietherapeut ging het al een stuk beter met mijn ogen. Toch omdat nog steeds uit de tests kwam dat ik het malaria-middel zou moeten gebruiken, ben ik er maar mee begonnen.
Met de wetenschap dat de symptomen dan kunnen verergeren in het begin.
En dat deed het..
Alleen zo erg dat het niet meer leuk was. Weer liep ik met dikke ogen rond en zo erg dat ik ook druk op mijn ogen voelde. Ik heb toen de dosering gehalveerd. Het werd ietsje minder, maar het ging niet weg. Nu kreeg ik er ook nog eens vreselijke vermoeidheid bij. Nu liep ik al een tijd op mijn tandvlees, maar de afgelopen dagen was ik vrij dus had de tijd om uit te rusten. Helaas, het ging niet weg. Uiteindelijk ben ik nu dan ook gestopt met de malariakorrels, omdat ik vermoed dat het daarmee te maken heeft.
Dit tegen het advies in van de touch for health therapeut. (die is momenteel op vakantie dus ik kan haar niet bereiken om te overleggen)
Ik wordt er allemaal een beetje moedeloos en verdrietig van.
Nu is het wel zo dat ik in februari ben gevlucht uit een gewelddadig huwelijk. Ik was een wrak en ben dus eigenlijk nog herstellende van die traumatische ervaring.
Kan het daarmee te maken hebben?