Loading...
nl

Hulp aan kids

ster van de zee
ster van de zee jan 4 '09
Hi mooie mensen,
Even voorstellen lijkt makkelijker gezegd dan gedaan. Zeker omdat mijn werkzaamheden nog geen naam hebben.
Tot voor kort werkte ik als leerkracht op een basisschool. Sinds afgelopen zomer word ik met regelmaat gevraagd om naar gevoelige kinderen te komen kijken die vast lopen in het onderwijs. Dat zijn er flink wat.
Binnenkort hoop ik via faalangstreductie trainingen en video interactie trainingen steeds meer leerkrachten en ouders van nieuwetijdskinderen te bereiken... om informatie te geven en te delen.
Ik ben er voor de kinderen. Op mijn website heb ik door middel van gedichten al verschillende onderwerpen uitgelegd waar kinderen tegen aanlopen in onze maatschappij. Het is groeiende.. dus als je wil ben je welkom op de site.
www.sterrenzee.nl
Ideeen en wensen zijn welkom!
Ik wens je Liefde en Licht!
Lieve groet,
stervandezee
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 4 '09
Hey Ster van de zee. Van harte welkom op Merudi.

Wat een mooi initiatief heb je hier! Heb je misschien ook materiaal om te publiceren voor nieuwetijdse ouders? Op dit forum komen er een heleboel, en het zou mooi zijn, als ze hier de benodigde informatie zouden kunnen vinden.

Groetjes Julien.
ster van de zee
ster van de zee jan 5 '09
Hi NiMs,
Dank je! Ik loop hier al tijdje rond hihi... zag alleen nu de "kinderafdeling".
Op het moment ben ik steeds meer bezig met de informatie die er is te ordenen. Er is zoveel geschreven. Mijn gedachten over onderwijs en opvoeding zijn te lezen op mijn site onder kop "Hersenspinsels". Sowieso mijn levensvisie en dingen waar ik tegenaan liep/ loop in het regulier onderwijs.
Meerdere publicaties zijn via de site te traceren. Ik vind het niet zo handig om hier een complete cv neer te zetten. ;-)
Maar mochten er vragen zijn, dan zijn ze welkom. Wie weet kan ik iets doen.
Lieve groet,
ster van de zee
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '09
Ik zou zeggen, reageer af en toe in het "Help je kind"-forum op de verschillende mensen smile.
nibel
nibel jan 15 '09
hallo
prachtig wat je wil doen , maar moeilijk want die kinderen hebben ouders die vaak een groote oorzaak zijn van de kinderen hun gedrag , niet altijd natuurlijk soms,maar daar speel de gevoeiheid van het kind een rol , de fierheid , zelf mee gemaakt ik noem het erfenisen van vroeger ,soms weet je bepaalde dingen niet meer maar wat je wel herken, de emoties die , als alles goed gaat, geen probleem maar als er iets mis gaat krijg je al het gewicht van vroeger er bij , een te zwaare balast
het beste
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 15 '09
Dag Ster van de Zee!

Fijn dat je hier op het forum komt. Fijn dat je er voor de kinderen bent. Ik heb twee nieuwetijdskinderen waarvan de oudste op de eerste school echt vast is gelopen. Hij heeft daar 3 jaar gezeten en nu is hij alweer voor het tweede schooljaar naar een andere school.

Maar hij heeft van de vorige school behoorlijke schade opgelopen. Gelukkig hersteld hij, maar ik moet er heeeeeel veel energie in steken en engelengeduld met hem hebben en stapje voor stapje met hem werken.

Dus hulp kan ik, of andere ouders vast wel van mensen zoals jij gebruiken.

Liefs, Paulette
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 15 '09
...of inzichten...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki