Loading...
nl

Je Gidsen uitnodigen

Beschermengel
Beschermengel jan 3 '09



Er zij genoeg mensen die graag in staat willen zijn met hun gidsen te communiceren zonder tussenkomst van een medium of een ander doorgeefluik. Het is inderdaad mogelijk zelf contact te leren maken met onze gidsen, maar let op, het is inderdaad een opnieuw aanleren, en er zal hard aan gewerkt moeten worden.

Verwacht niet dat je van de één op andere dag ineens contact met je gids hebt. Nee, dit gaat stapje voor stapje, en alleen degene die het serieus meent, en er zuiver mee omgaat, zal goede resultaten boeken. Als je het serieus neemt, en je jezelf voorhoudt dat doe ik wel " eventjes " dan wil ik die illusie alvast verbreken.

Het contact met onze gidsen is alweer heel lang verbroken. misschien kan jij je nog herinneren dat je vroeger, toen je klein was, in gedachten of hardop met jou onzichtbare vriendje praatte, als kind was dit gewoon en er was ook niemand die er vreemd over deed. later, toen je ouder werd, werd er van je verwacht dat jij je als een volwassene zou gedragen en toen was er ineens geen plaats meer voor dit soort onzin. bewust sloot jij je af, want je wilde tenslotte niet voor gek verklaard worden.

nu is de tijd dan weer gekomen dat je inziet hoe bijzonder dit contact met jou gids was, wat een goede vriend en raadgever het was in moeilijke tijden en hoe graag zou je wel niet een boodschap of een teken doorkrijgen van je gids.

Dit alles is weer mogelijk, maar er zal hard aan gewerkt moeten worden. ook is het van belang dat je ervoor open staat en alert bent. want onze gidsen geven vaak spontane ingevingen , maar die herken je meestal niet en je duwt ze weer weg of doet ze af als onzin.

Bij het opnieuw ontmoeten van jou gids zul je open moeten staan, leren mee om te gaan in jou eigen fantasie, als een klein kind, en bewust moeten worden van het feit dat er degelijk leven uit andere sferen om ons heen is, die bereid zijn ons te helpen en te begeleiden uit onvoorwaardelijke liefde. Soms is dit moeilijk te geloven omdat wij mensen niet kunnen voorstellen dat iets of iemand ons zuivere liefde schenkt zonder er maar iets voor terug te verwachten, maar zo zijn gidsen dus. Pure onvoorwaardelijke zuivere liefde, dit is hun taak en die vervullen ze graag.

Weet echter, dat elke mens vrije wil heeft en onze gidsen respecteren die, zij zullen zich dus nooit bij ons opdringen. Nodig je gidsen dus weer uit in je leven, vanuit liefde en vraag hen of zij je willen beschermen en begeleiden op het pad dat je nog te gaan heeft. Natuurlijk zijn onze gidsen nooit weggeweest, maar als wij hen herkennen en liefde schenken, dan zullen zij hier altijd positief op reageren

Bron:http://dediamantenpoort.ning.com/...n-uitnodigen-also-in
Delen:
roosa
roosa jan 4 '09
Hoi Hoi,

Ik heb laast gehoord dat me grootvader, Opa bij me is die gaf ook me een talisman.
Zei zo een vrouw, die ook een begleider heeft, ze doet automatisch geschrift...
Ik zou dat graag met me opa willen doen.
Ik denk ook dat hij me gids is, ik zou hem graag willen kunnen vragen om advies..
Is dan beste gewoon mediteren..?
In liefde vragen of hij me wil begleiden..?

liefs roosa
Beschermengel
Beschermengel jan 4 '09


Hallo Roosa,

Ja dat zou heel goed kunnen! de mensen die overgegaan zijn en je dierbaar zijn.. zijn vaak om je heen om je te begeleiden.
Je kunt het proberen..met inderdaad te mediteren ..je goed te beschermen met visualisatie ..bv wit licht ..of pyramide van licht waar je in gaat zitten ..of vragen om beschermning aan je gidsen er zijn best veel mogenlijkheden om je goed te beschermen, zelf doe ik altijd wit licht om me heen en vraag dan aan de allerhoogste om mij te beschermen dan visualiseer ik engelen of heiligen om me heen. Dat is mijn beste bescherming!

En ja in liefde! ...begeleiden ...probeer het maar en let op alle dingen die er dan gaan gebeuren in je leven.
roosa
roosa jan 4 '09
Hey hey..

Bedankt voor je reactie..
Ik ga zeker dat doen..!

Heel erg bedankt..!

Liefs roosa
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 4 '09
Beschermengel, fijn dat je dit onderwerp start. Naar aanleiding van jouw reactie op 'mijn handen..' had ik al zoiets van hoe doe je dat. Ik snap wat jij schrijft. Als het niet oprecht is zal het niet lukken...

Ik zou graag weer met mijn gids in contact willen komen. De eerste keer dat hij me heel duidelijk waarschuwde iets niet te doen, heb ik gedacht dat het onzin was grin. Ik had het heerlijk met ratio weggewimpeld.Het ging ook verkeerd, ik raakte betrokken bij een auto ongeluk. Nu maak ik die fout niet meer wink

Ik wil graag meer openstaan voor mijn gids zodat hij/zij me beter kan begeleiden.
Beschermengel
Beschermengel jan 4 '09

Graag gedaan!


ja die ratio ik weet er alles van smileik heb zelf ook veel moeten leren eer ik luisterde hoor laugh

en aldoende leer je.... het is niet fijn dat je een auto ongeluk heb gehad, maar je bent er gelukkig nog! dus toch een engel op je schouder gehad!

Het zijn vaak harde lessen die je moet leren, maar je komt er toch weer mooier en wijzer uit...

Ga maar meer openstaan voor je gids ..je zult zien dat hij of zij er is!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 4 '09
Als het rustig om me heen is, zal ik het wel in gedachten uitspreken.

Even heel wat anders. Ik heb ooit iets grappigs meegemaakt.
Ik was alleen thuis en was gewoon bezig op de 1e verdieping in ons huis. Toen hoorde ik het geluid van een vallend geldstuk op de vloer van onze slaapkamer. En ja hoor, daar lag de gevallen munt. Midden in het looppad. Het kan onmogelijk ergens afgevallen zijn. Daar was de plek niet voor. Er waren geen huisdieren, niets. Dus toen moest ik lachen en heb hardop gevraagd wat ik doen of weten moest. Maar daar kwam niets op, althans heb ik niet kunnen achterhalen.

Horen deze acties ook hierbij?
admin
admin jan 4 '09
Leuk Paulette,
Laatst viel een kledingstokje vanuit het trapgaat op de grond van de huiskamer grin.
Vaak is zulks iets om even gedag te zeggen.
Beschermengel
Beschermengel jan 4 '09

Ja ik denk het wel Paulette...ik let echt op alle symbolen ..zoals in de geest als op wat er gebeurt in mijn leven.

Ik let zelfs op de TV of radio..bv..ik zat weer is in een dipje om het verlies van mijn kind...terwijl ik zo zat hoorde ik ineens op de radio het liedje wat hij (en ik) zo vreselijk mooi vonden) mijn dipje was gelijk over! en zo heb ik nog heel veel voorbeelden ...als je je er van bewust gaat worden dan word het leven een stuk leuker en makkelijker ( tenminste voor mij wel)

Dus let maar goed op! smile
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 4 '09
Hey beschermengel, nooit bij stilgestaan. De radio, helemaal waar. Ik heb mijn Tweelingziel mogen ontmoeten en heb nu tot twee maal aantoe, als ik triest was het nummer van Blof op de radio gehoord: Hart tegen hart. Een tekst voor mij die precies weergeeft hoe ik me met hem voel...
Helma
Helma jan 4 '09
Toen mijn gids zich aan mij voorstelde, zo'n zeven jaar geleden, was ik wat teleurgesteld. Ze heet gewoon Joke! Veel liever had ik het leuk gevonden als het één of andere mysterieuze naam was geweest, zoals 'Gevederde Adelaar' of één of andere Afrikaanse naam.

Ze is er altijd. Ik weet ook, dat zij aan Gene Zijde ook veel te doen heeft, maar ze is er altijd als ik haar aanroep. Geeft een heel fijn en veilig gevoel.

Vaak zie ik, in mijn ooghoek, iets in de tuin achter het huis. Als ik dan gericht kijk, is het weg. Ik weet zeker dat daar af en toe iets of iemand is, en het voelt als oké, maar soms zijn ze er om me bewust te maken van het feit dat ik doordender, dat ik weiger stil te staan bij het leven. Ook dat voelt prima.

Ik deed eens mee aan een medium cirkel in Harderwijk, en dat was de meest fantastische ervaring die ik ooit had. Je moest tegenover iemand gaan zitten die je niet kende, en na een moment van meditatie, moest die ander op zoek gaan naar een bloem voor jou, en die bood ze dan aan namens iemand van gene zijde. Mijn 'tegenspeler' bood mij Lelietjes van Dalen aan, en zij kon niet weten dat die bloem iets betekent tussen mijn (overleden) vader en mij!

Als bleek dat de bloem matchte met de persoon waarmee je in contact zou kunnen komen, ging de reis verder. Je moest je een plek visualiseren wat je erg aangenaam vindt, en vervolgens mocht je gewoon laten komen wat er kwam. Ik visualiseerde mij op een paadje in een grote wei, met enorm veel veldbloemen, zo ver als je kijken kon. In de verte zag ik een stipje, wat steeds dichterbij kwam. Het was grijs, en had het silhouet van een persoon. 'Het' kwam steeds dichterbij, en ik was niet bang. Toen hij ongeveer vijf meter voor mij stond, herkende ik hem nog niet, maar in korte tijd stond hij voor me, en het was zo absurd: pal voor mijn gezicht zag ik heel duidelijk het gezicht van mijn vader! Ik weet, dat hij daar echt stond, want ik was nog wel zo verbijsterd omdat zijn gezicht zo levensecht was, ik was door de jaren heen bijna vergeten hoe hij eruit zag, maar de ervaring was zo warm en doordringend! Hij sprak tegen me en zei: 'Helma, het spijt me zo!' Hij keek niet wanhopig of wat ook, maar enorm liefdevol!
De tranen bleven stromen bij mij, en ik was zo'n beetje de gelukkigste persoon in die zaal! Ik voelde zijn aanwezigheid lange tijd daarna. Toen ik later in mijn auto stapte, was ik erg blij. Mijn vader was ook ingestapt. (Gek he)

Op de snelweg ging mijn Fiat Panda heel erg heen en weer, en ik wist dat mijn vader achterin zat en enorm heen en weer zat te wiebelen van blijdschap. (het waaide niet buiten) Ik moest verschrikkelijk lachen, en ik zei: Papa, als je niet stilzit, zul je moeten uitstappen. Vanaf dat moment was het wiebelen over.

Deze ervaring was zo levensecht, dat ik weet dat er absoluut meer is tussen hemel en aarde.

Een paar jaar later droomde ik over mijn vader: hij kwam me vertellen dat hij 'overmocht naar het volgende level', net als in een computerspelletje. Ik was wat onthutst door deze droom. Later sprak ik mijn (stief)moeder, en zij had nét, die avond ervoor, een reading gehad, waarbij mijn vader aan haar verscheen en waarin haar duidelijk werd dat hij 'overmocht', naar een andere plek aan gene zijde. Hij was zo blij! Dit was dus afzonderlijk van elkaar gebeurd, zonder dat we het van elkaar wisten. Een hele bijzondere gebeurtenis.
Mijn vader had zelf een einde aan zijn leven gemaakt, dus het heeft even geduurd voordat hij de volgende stap kon maken.

Dit zijn zo maar wat ervaringen uit het verleden. Er zijn er nog meer, maar sommige daarvan voeren iets te ver om hier te melden.

Dus ja, gidsen bestaan!
admin
admin jan 4 '09
Hoi Phoenix, was dat de mediumcirkel van Jaco?
Helma
Helma jan 4 '09
Ja!!! Ben je er bekend mee? Het is een kanjer. En zo lekker gewoon gebleven.
admin
admin jan 4 '09
Ik ken Jaco wel. Volg bij hem de opleiding Mediumschap. Ik vind hem wel leuk zo lekker luchtig, maar toch goed.
Beschermengel
Beschermengel jan 4 '09


Mooi Phoenix!!
Anne
Anne jan 6 '09
Ik praat heel vaak met mijn gids en of engelen. Ik weet niet precies wat het verschil is maar daar maak ik me ook niet druk over want het voelt goed.
Ik zie ze in mijn meditaties en ik denk dat ik nu ook met ze kan praten als ik gewoon bij bewustzijn bent.

In trance gaan om in contact te komen met je gids of engelen wie je maar wilt, kan ik lichtere vormen tot in slaap vallen.
De kunst is om het rustig te krijgen in je hoofd.

Het lijkt soms en vooral in het begin dat het heel vertrouwt is en dat het jezelf is die praat. Maar de inzichten die ik krijg zijn dingen die ergens op slaan. Dingen waar ik iets aan heb en de waarheid zijn. Het voelt heel mooi en vertouwt aan. Vaak nadat ik in meditatie ben geweest en met mijn engelen heb gepraat en mijn zus voel ik me heel vrolijk en blij. Ze geven me die inzichten die ik nodig heb en ze zeggen mooie woorden.

Ik zie de engelen en me zus niet altijd even goed maar dat doet er niet toe. Soms zie ik wazen en niet hun gezichten andere keren zie ik een stukje van hun gezicht.
Ik denk dat het niet dingen zijn waar je je druk om moet maken.
Het gaat om de informatie die je krijgt en hoe het bij je voelt.

Als jij iets met die info kan en het voelt goed, dan zal het de waarheid zijn wink

Ik lees nu een boek contact met je gids, leren channelen. Toen ik het boek koos in de winkel hoorde ik een stem zeggen je zal veel aan dit boek hebben, je zal jezelf erin herkennen omdat je het onbewust al kan en doet.
Ik ben er nu een paar dagen in aan het lezen, en de tranen schieten soms in me ogen van vreugde, omdat er dingen in staan die ik zo goed herken, en die ik al deed maar niet wist dat daar een woord voor bestond.

Liefs aNNe
Prada
Prada jan 6 '09
Vandaag reed ik met de auto naar huis..
Toen op de radio (luister altijd naar piratenzender) een liedje kwam dat ging ongeveer zo: Pas op waar je rijd of rij voorzichtig (weet niet meer precies) en stukje verder in het liedje: de dood zit naast je..

En toen kwam ik op een weg die hardstikke glad was en niet was gestrooid ook stukken waar gewoon ijs lag!
Ik vond dat dit geen toeval kon zijn, had het liedje ook echt nog nooit gehoord..



Ook had ik tijdje terug dat ik met auto voor stoplicht stond bij een drukke kruising, het werd groen en moest links afslaan, stond vooraan in de rij, maar op een of andere manier had ik zoiets van ik moet niet meteen aanrijden met groen maar eventjes wachten. Dit deed ik en op dat moment kwam er een auto van links heel hard aangereden - die was door rood gereden!

Als ik meteen met het groene licht was aangereden was het op een ongeluk uitgekomen waarschijnlijk


Denken jullie dat dit ook tekenen van mn gids zijn?
Precious1
Precious1 jan 6 '09
Met het groene licht is je intuitie, je "weet" dat je even moet wachten.

Met het liedje zou inderdaad een gids kunnen zijn.
Beschermengel
Beschermengel jan 7 '09


Mooi Prada, een goed voorbeeld! en je hebt geluisterd..goed van je!
Prada
Prada jan 7 '09
Moest eigenlijk ook meteen aan me oma denken met dat liedje.. Was een beetje ouderwets liedje en mn oma luisterde vroeger altijd naar muziek en maakte vroeger altijd bandjes met muziek voor ons
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki