Loading...
nl

Liedjes horen in je dromen.

Anne
Anne jan 3 '09
Ik droom volgens mij elke nacht tongueik kan bijna elke ochtend of zelfs snachts me dromen nog weten.

Het is me opgevallen dat ik vaak droom en dan een liedje in me droom hoort. Daardoor word ik dan heel blij van in me droom en als ik wakker word.
Overdag zoek ik meestal het liedje op om het nog eens te luisteren. Dan word ik er weer blij van.
Vanacht hoorde ik het liedje De nobelprijs van Clousseau. Ik ben hem nu aan het luisteren en word er weer blij van haha.

Hebben jullie dit ook??
Liefs aNNe
Delen:
gast
gast jan 3 '09
Haha, dat klinkt bekent. Alleen heb ik het vooral overdag. Dan zit er ineens een liedje in mijn hoofd en als ik daar dan goed naar luister, naar de tekst, dan weet ik waarom ik juist dat liedje heb gehoord. Er zit bijna altijd wel een of andere boodschap in. En ja, meestal wordt ik er ook vrolijk van of heb zo'n eureka moment.
Ik heb ook vaak dat er een liedje in mijn hoofd zit en op het moment dat ik de radio aanzet is die ook op de radio, best lache!
Maris1976
Maris1976 jan 3 '09
Hey dat heb ik ook, en in mijn droom kan ik de tekst ook helemaal meezingen, tenminste het lijkt dan alsof het de tekst is.

Leuk, ik droom ook elke nacht, heerlijk vind ik dat. Soms ook vermoeiend, maar vaak heb ik heel veel aan mijn dromen.

Ik droom ook vaak over mensen die zijn overleden, vannacht nog over de vriendin van mijn broertje, maar ik droom ook vaak dat er iemand zwanger is en dat klopt ook altijd.

Liefssss
Beschermengel
Beschermengel jan 3 '09
Dat heb ik ook vaak liedjes horen in mijn droom, zo hoorde ik laatst.. you are my sunshine my only sunshine ..you make my happy ...deze

Anne
Anne jan 4 '09
Wat leuk dat jullie ook af en toe liedjes horen in jullie dromen smileer zal wellicht een boodschap achter steken, in de tekst of het gebruik van het liedje wink
Erg mooi smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 4 '09
Ik heb het nooit in dromen, maar wel overdag zoals Gast dat zegt. Dan zit er ook een liedje in mijn hoofd. Ik heb alleen nog nooit gelet op een eventuele betekenis van een liedje.

Wat ik wel apart vindt is dat ik soms een liedje in mijn hoofd heb, en mijn partner ook en dit blijkt dan hetzelfde liedje te zijn. Dan beginnen we soms ook nog op hetzelfde moment hetzelfde liedje te zingen. Vind dat toch wel apart smile.
Lena
Lena jan 4 '09
Origineel bericht van: NiMS
Ik heb het nooit in dromen, maar wel overdag zoals Gast dat zegt. Dan zit er ook een liedje in mijn hoofd. Ik heb alleen nog nooit gelet op een eventuele betekenis van een liedje.

Wat ik wel apart vindt is dat ik soms een liedje in mijn hoofd heb, en mijn partner ook en dit blijkt dan hetzelfde liedje te zijn. Dan beginnen we soms ook nog op hetzelfde moment hetzelfde liedje te zingen. Vind dat toch wel apart smile.


smileverbonden zijn Nims,telepathie komt dan veel voor.

ik hoor de liedjes ook overdag zomaar uit het niets,maar goed idee om eens te onthouden welke liedjes dit zijn.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki