Hoi Cedric,
Ik wil graag je foto lezen. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.
Ik vind het leuk dat je erg open staat om gelezen te worden. Ook al kom je als zeer gesloten over op je omgeving, heb ik het idee dat je op dit moment een fase in je leven hebt, dat je echt naar jezelf aan het zoeken bent. Ik zie een klein,speels jongetje dat er om staat te springen om naar buiten te komen.
Als ik naar je foto kijk dan zie ik een rode draad van onbegrip door je leven heen. Je wordt steeds niet begrepen. Ik vraag me echter wel af, heb je wel je best gedaan om je omgeving je te laten begrijpen, of heb je niet doorgezet?
Je hebt een goed hart, maar vind het moeilijk om dit te laten zien. Dit zal ook een stukje met je opvoeding te maken hebben, want een man hoort immers niet te huilen en moet sterk zijn. Nou zie ik wel dat jij dit wel degelijk kan, alleen je vind het erg moeilijk om dit aan bepaalde mensen in je omgeving te laten zien.
Je loopt daarom met verschillende maskers rond, die je gebruikt om ieder een bepaalde kant van jezelf te laten zien. Is overigens niets mis mee hoor, want het is ook een stukje zelf-bescherming. Zolang het maar geen gewoonte word om je erachter te beschermen.
Ik heb geen idee waarom ik dit denk, maar heb jij moeite met Alcohol en dan bedoel ik vooral jezelf in de hand houden en niet teveel drinken? Ik heb echt het idee dat je hierin jezelf niet helemaal de baas bent.
Je bent wel een gezelligheidsdier die het erg leuk vind om met vrienden te zijn, en uren door te brengen met ze, tot in de laatste uurtjes.
Je bent wel een beetje een chaoot die niet zoveel om orde geeft. Op zich niets mis mee, zolang je er zelf geen last van hebt, maar ik kan me voorstellen dat je omgeving er niet altijd vrede mee heeft.
Relaties zijn bij jou nooit zonder problemen. Het lijkt wel alsof je steeds de verkeerde aantrekt. Ik denk dat dit vooral komt vanwege je verschillende maskers. Er komen mensen op af die daar gewoon niet bij passen. (Wel bij de maskers, maar niet bij jou.)
Ik wil je daarom ook meegeven: Kijk eens bij alles wat je doet, waarom je het doet, en wat je er eigenlijk mee opschiet. Wees daar eerlijk in, en kom er ook voor uit.
Goed, dit was mijn lezing. Ik ben erg benieuwd of het nog een beetje klopt.
Groetjes Julien.