Loading...
nl

annemieke

Annemieke
Annemieke dec 23 '08
Dag meiske ik heb reeds een foto geplaatst..ik zou er dankbaar voor zijn als iemand mij kon 'lezen' Ik weet zelf namelijk niet precies meer welke kant ik nu precies op moet. Het gevoel van 'zoekende dolende 'heb ik nog niet helemaal achter me kunnen laten.Ik heb zo sterk het gevoel dat ik hier iets moet doen. En dank je wel dat je het begrijpt.
lfs Annemieke
Delen:
Wendy's
Wendy's dec 24 '08
ik heb net je foto gezien bij het foto-album. heb je misschien ook een foto waarbij je recht in de camera kijkt, dat is voor mij (en misschien andere lezers) makkelijker.

ook heb ik even dit verplaatst naar een nieuw topic..
Annemieke
Annemieke dec 25 '08
waar kan ik die topic vinden? En hoe kan ik instellen dat ik een mail ontvang dat ik bericht heb??
Sorry even wat wat vraagjes..
Annemieke
Annemieke dec 25 '08
Ik heb een andere foto geplaatst
lfs A.
Wendy's
Wendy's dec 25 '08
het is dit topic smile.. dus je hoeft niet opzoek naar een andere.

boven in de balk staat: 'mijn instellingen/berichten' daar klik je op en dan 'bewerk mijn voorkeuren', daar kun je het aanpassen.

voor het gemak plaats ik hier ook even jou foto, zodat de lezers niet te hoeven zoeken.

Wendy's
Wendy's dec 25 '08
okee.. hier komt mijn lezing dan. het kan zijn dat niet alles klopt, ook zal ik proberen adviesen in mijn lezing te verwerken, wat je ermee doet is aan jouw..

Liefde;
ik merk dat je een liefde-gevend persoon bent. Je straalt eigenlijk liefde uit naar andere, en je zou het beste voor hun(iedereen) willen. Ook voor personen met een moeilijk of negatief leven, zou jij je liefde willen geven, en ze willen helpen. Toch zie ik ook dat jij wat gevoelig bent, en emoties van andere snel oppikt, je leeft met ze mee eigenlijk. ook voel ik dat je (snel) meedelijden met ze krijgt.
Liefde en om elkaar geven is iets wat jij heel belangrijk vindt in je leven. je zou het liefste willen dat iedereen zo voor elkaar is..
jij zal niet snel iets slechts in iemand zien.

ook heb jij bepaalde gaves, ik zie dat jij je hiervoor hebt afgesloten.. alsof het voor jou niet echt normaal is om hiermee bezig te zijn??
Jij bent opzoek naar jouw taak in dit leven, waarom zou jij je dan afsluiten voor je gaves? dit zal waarschijnlijk wel met jou taak te maken hebben, want je hebt je gaves niet voor niets gekregen.. wink
luister naar je gevoel, tijd zal leren.. en je zal vanzelf erachter komen wat voor taak je hebt, en waarom je hier bent..

ik weet niet waar al jou gaves liggen, maar ik denk in het magnetiseren/aura's/iets doorkrijgen via dromen.

Jij bent gevoelig voor energie van andere, dus je kunt snel emoties van andere oppikken.. hierdoor denk ik ook dat je af en toe emotioneel kan worden door andere.. over de situaties van andere.. je probeerd ze graag te helpen.

Je voelt je anders, alsof jij de wereld moet veranderen en iets groots voor de wereld betekend. En weet soms niet zo goed wat je ermee aanmoet. twijfel jij soms een beetje over je vertrouwen in jezelf?? dit is in ieder geval niet nodig.

Het leven zie jij eigenlijk altijd wel positief. uit alles wat negatief is vind jij wel weer iets positiefs. (uit alles kun je iets positiefs en goeds halen, zoiets is wat jij denkt).

ik zie niet alleen liefde naar mensen toe, maar ook naar dieren en natuur.

de medemens ervaart jou als een zacht en lief persoon, waarbij je je problemen kwijt kan. jij accepteerd veel kwa wat andere doen (ook als ze fouten maken).

ook denk ik dat jij kinderen leuk vindt. doe jij iets met kinderen (werk)? of zou jij iets met ze willen doen?

wat ik ook zie is dat je heel creatief bent. je vind het leuk om iets te maken, en het geeft jou ook energie. voor jouw is het niet echt moeilijk om jouw inspiratie te laten werken, want meestal heb je (van te voren) wel iets in gedachten, waarmee je iets kunt doen..
ik krijg 'hobbies' door, heb je buiten dit nog meer hobbies, of is dit iets wat jij als je grootste hobbie/passie beschouwd?

Ben jij makkelijk over te halen? waardoor je in de fouten kan komen?? zeg niet te snel JA tegen iemand, luister eerst na je gevoel, en wat mogelijk is, en wat eventueel de gevolgen zijn..
ik krijg het gevoel alsof jij te makkelijk/snel JA zegt, tegen iemand anders.. Let ook op jezelf!

'grote kans' krijg ik ook door, geen idee wat ik ermee moet, of onder welk onderwerp ik het moet plaatsen.

Soms geef jij meer om andere dan om jezelf, toch weet jij wel dat je ook op jezelf moet letten..

Heb jij eerdere paranormale ervaringen gehad? maar hier niet veel mee gedaan?? als je een ervaring hebt, misschien is het goed voor je om het op te schrijven.. zodat je later beter snapt waar het vandaan komt, en het jou niet zo verward maakt.

Nu krijg ik ook 'boek' en 'schrijven' door. MiSSCHiEN kan dit geplaatst worden onder 'grote kans'? ik denk dat die kans in ieder geval wel belangrijk zal zijn in jou leven..

Je houdt er niet zo van om akkelige beelden op TV te zien.

Soms sta jij er ook versteld van hoe bepaalde dingen kunnen gebeuren in het leven. Soms snap je er helemaal niks van hoe iets kan gebeuren, en maakt het jou een beetje verward. positief of negatieve dingen. bij de negatieve zou jij het, het beste goed zien..

Dit is wat ik er uit kan halen.. je hebt in iedergeval een warm hart, met veel licht en liefde. goed om te voelen wink

je weet niet precies welke kant je op moet, krijg ik het gevoel. Je wilt het liefste een goede positieve liefdevolle wereld willen zien. Denk eraan dat niet iedereen op deze wereld al zover is wink. Volg je gevoel, en ga de kant op waar jij aan toe bent. Je hoeft niet de kant op te gaan waar de meeste mensen aan toe zijn. want iedereen is anders..

ik hoop dat je hier iets aan hebt.. en het je wat duidelijker is geworden.
Annemieke
Annemieke dec 25 '08
Lieve Wendy alles klopt....ik had dat ook reeds beschreven in
mijn ervaringen. Het frapante is, dat het inderdaad zo is..dat ik ALTIJD JA zeg. Ook is mijn plan.. { overigens al heel lang} om een boek te schrijven.Ook komt men inderdaad , met al zijn/haar problemen bij mij. Ook klopt het dat ik zeker twijfel over het vertrouwen in mezelf....want....mijn gedachte is altijd { sorry voor het taal gebruik} who the fuck am i ?????? Het klopt ook dat ik echt totaal versteld sta van wat anderen doen of een ander aan kan doen. Hobby zou kunnen zijn, dat ik jaren lang olieverf schilderijen maakte, daarmee gestopt ben, en mensen mij stimuleren dit weer op te pakken.
Dank dank uit de grond van mijn hart dat je mijn 'gezicht'wilde 'lezen.
liefs Annemieke
Wendy's
Wendy's dec 26 '08
laughgeen dank.. ik doe het graag,

ksta wel beetje te kijken wat je zegt over die schilderijen maken, dat kreeg ik namelijk ook door.. maar ik durfde het niet op te schrijven, omdat als het fout is.. het als 'gewoon' raden word beschouwd en ook omdat ik het zelf leuk vind om schilderijen te maken. Dus ik dacht dat het misschien uit mijzelf zou komen smile.

Wat voor boek zou je willen schrijven? echt een verhaal, of gedichtenbundel? in ieder geval succes als je er aan gaat beginnen :D, maar ik geloof wel dat het goed zal komen..

en waarom zou het nodig zijn om over je eigen vertrouwen te twijfelen? in mijn ogen doe jij niks verkeerds, en is het helemaal niet nodig om te twijfelen over jezelf.. jij ziet gewoon dat mensen anders zijn dan jij zelf bent, en hierdoor ontstaat die twijfel (denk ik).
Annemieke
Annemieke dec 26 '08
Ik ben erg geneigd om te denken dat iedereen is zoals ik; eerlijk oprecht puur . Dit is de grootste fout die ik maak, want dan word ik over mezelf onzeker. Ik kan me niet voorstellen of verplaatsen in iemand die...liegt bedriegt...etc..

Ik schilder al heel mijn leven, heb zelfs expositie s gehouden.
Ik ben er al een paar jaar mee gestopt. Mensen vinden dat zo jammer.Ik stopte omdat iedereen en jan en alleman aan het schilderen sloeg. Toen vond ik het niet meer 'byzonder' Klinkt raar maar, dat vond ik. Ik voelde het niet als een talent.
Het boek dat ik wil schrijven..{ ik schrijf al sprookjes} het boek wil ik zo maken, dat mijn levens ervaringen verweven zitten in een 'sprookje' hoe ik daar precies inhoud aan zal geven ben ik nog aan het uitzoeken..
lfs Annemieke
Anne
Anne dec 27 '08
Ik vind helemaal geen foto?
Annemieke
Annemieke dec 27 '08
Dag Anne , neem me niet kwalijk ik had per ongeluk mijn foto verwijderd.. Ik heb hem al weer geplaats...Alvast bedankt voor het lezen.
lfs Annemieke
Helma
Helma dec 27 '08
Hoi Annemieke, ik wil alleen maar even zeggen dat de zin onder al je berichtjes me erg aanspreekt!

liefs, Helma.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 27 '08
Ik heb je foto aan jouw eerste bericht toegevoegd.
Anne
Anne dec 27 '08
Hej annemieke smiledankje wel voor het terug plaatsen van je foto smile
Ik zal een poging wagen om je foto te lezen. Hoor graag je reactie.

Liefdevol persoon...........

Je bent iemand die een goed hart heeft. Zo goed dat je altijd beste met iedereen voor hebt. Maar op een of andere manier voel ik een twijfel bij je. Een twijfel over jezelf of je wel mag zijn wie je werkelijk bent.

Maskers.........

Ik voel vele maskers bij je. Maskers die je opzet om te kunnen ''voldoen'' aan de eisen die je denkt dat anderen aan je stellen.
Dit doe je al zolang, maar waarom? Het is niet nodig je mag zijn wie je werkelijk bent smile
Het heeft te maken met iets uit je verleden ik weet niet precies wat, maar het voelt of dat je in het verleden vaak ''raar'' ''apart'' ''anders dan anderen'' bent gevonden door mensen om je omgeving. Dit hakte er erg in bij jou en je hebt je zo opgesteld om voortaan te voldoen aan de ''normale normen''

Anders dan anderen.........

Het goede nieuws is, dat je ook anders bent dan anderen winkIk noem het het goede nieuws omdat je beschikt over een aantal gave's. Je bent een erg gevoelig persoon, je voelt vaak energieen om je heen en gevoelens van anderen mensen. Je kan ook geesten/entiteiten voelen hun aanwezigheid.
Maar kijk ermee uit lieve annemieke, ik weet niet of je er al ervaringen mee hebt gehad, maar het voelt of dat veel negatieve geesten/entiteiten hun toevluchtsoord bij jou zoeken. Waarschijnlijk zou je ze ook verder kunnen helpen.

Het voelen van de gevoelens van anderen mensen kan jij al heel je leven. Je pikt ze overal op. Vroeger dacht je dat ze van jou waren jou gevoelens, en nu misschien nog steeds wel. Ik weet niet hoe ver je je al ontwikkeld hebt en of je informatie hebt gelezen over hsp, hoogevoelig, hoogsensitiviteitspersonen? Zo niet dan moet je dat zeker doen. Je bent er ook eentje wink
Ik denk zelfs dat je de eigenschappen zou kunnen hebben voor een medium. Maar je moet er erg mee oppassen vooral jij.

Het lijkt en het voelt of dat je je niet altijd beschermt tegen invloeden, gevoelens van buiten af. Hierdoor word je vaak overspoeld en voel je dingen die niet van jou zijn.

Ik weet niet of er in het verleden met jou iets is gebeurd op psychisch vlak? Maar het voelt ernaar als je deze indrukken, gevoelens, geesten niet buiten jezelf kan houden je ''gek'' zou kunnen worden. Ik vind het geen mooi woord om te zeggen maar ik wil je alleen waarschuwen smile

Weet je wel wie je bent? Het voelt of dat je het niet echt weet. Je leeft je leven maar je hebt zoveel energieen bij je en gevoelens van anderen die niet van jou zijn maar je denkt wel dat ze van jou zijn. Hierdoor raak je in de war met jezelf.
Een andere vraag voel je jezelf altijd?? Of voel je je soms ook zweefen op een of andere manier, dat het net lijkt dat je er niet bent. Je hoort alles wel en doet alles wel maar niks dringt tot je door?
Vooral op plekken waar het druk is? Druk met mensen?

Verder zie ik een kleur van je aura op je foto dat is groen, ik heb de kleur en betekenis op internet op gezocht smile

Groen
Met betekenis ten behoeve van de 4de Chakra van het Hart in de 4de Fase: Beheersing van de Geest. De zorgdragende mens. Sociaal gevoel, bewustwording boven het materiele.
Groen algemeen: Bescherming, hogere gedachten, evenwicht, natuur, creativiteit, tolerantie, beleefdheid, zelfstandigheid, toewijding, harmonie vrede, controle, zelfbeheersing, onverschilligheid, terug naar verleden, conventioneel.

Ik hoor graag je reactie terug smile
Heel veel liefs aNNe
Annemieke
Annemieke dec 27 '08
pffffffffffft lieve Anne deze lezing is heftig...Ik moest er van huilen.. Op dit moment , kan ik even nog niet helemaal uitvoerig op
reageren.Omdat ik er erg veel in herken.En het me erg raakt.
En het even tot me door moet laten dringen.Maar ..maskers klopt helemaal...Ook dat anders dan anderen zijn.
....ik wil zo graag' TO Be' zijn....ik bedoel' zijn!!' Zoals ik ben. Ik mag dit niet van mezelf ? Of van anderen.?Ik heb vroeger glaasje draaien gedaan sessie met de tafel en kaarten
Begrijp je wat ik bedoel?
..daarmee is alles 'begonnen' .Het 'zijn' heeft daar niets mee te maken. Dat vind zijn oorsprong elders.
Ik vind mezelf niet 'waardig' niet 'goed'Dus vandaar dat ik uit alle macht vrijwilligerswerk doe...het lijkt alsof ik iets 'goed' moet maken ??????
Ik weet niet of dit bericht door iedereen gelezen kan worden , op deze site. Want ik laat mijn ziel zien. Jullie van deze site gaan daar gelukkig goed mee om. Mijn ziel is gelijk een quilt met allemaal rafelende lapjes.
liefs annemieke......
Annemieke
Annemieke dec 27 '08
ps: ik weet nog steeds niet 'wie'ik ben. De zoektocht duurt voort. Ik kan me heel goed afsluiten gedachtes blokkeren zelfs.
ik heb het vermogen om sommige dingen los te laten. En me er voor af te sluiten.
Doch ik kan ook enorm heftig reageren, en vreselijk aan dingen hangen alsof het een obsessie is...daarin kan ik absoluut NIET los laten.
Dit kan ik niet verklaren waarom het ene wel kunnen los laten en het andere niet????
liefs A

Zie het als je kompas naar jezelf. Hoe meer je in aanraking komt met dingen die je raken, hoe dichter je komt bij jezelf.
Annemieke
Annemieke dec 28 '08
De dood van mijn vader heeft me enorm geraakt, doch ik kan daar bv goed mee omgaan. En het 'plaatsen' terwijl bv mensen mij kwetsen, of me in de steek laten ik dat NIET los kan laten. Ik denk omdat ik weet dat mijn vader me niet bewust in de steek heeft gelaten, omdat ik weet dat het zijn keuze niet was. Hij moest! Andere mensen hebben de keuze wel, en laten me bv vallen.
En dat kan ik niet begrijpen.En houd me dan wanhopig vast aan mensen die me bewust 'verlaten'Omdat ze de keuze hebben om bij me te blijven.
En ik kan niet begrijpen dat mensen dat doen. Ben ik dan niks waard ? Kijk de dood laat ons geen keuze, maar als je leeft laat je mensen niet zomaar vallen.
{ moeilijk dit uit te leggen maar ik probeer het}
Ik ben overigens getrouwd, en mijn man verlaat me niet} het gaat om andere mensen, die je ziel in de hoek schoppen. Vandaar het quilt dat mijn ziel is. { jeetje wat zeg ik veel }
sorry
liefs Annemieke
Anne
Anne dec 28 '08
Hej Lieve annemieke,

Het was helemaal niet de bedoeling om je tranen te laten komen van mijn fotolezing.
Ik hoop dat je je nu alweer wat beter voelt smile
Ik stuur je nog wel een PriveBericht smiledan staat alles niet zo op het forum.

Liefs aNNe
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 29 '08
Origineel bericht van: Annemieke
En houd me dan wanhopig vast aan mensen die me bewust 'verlaten'Omdat ze de keuze hebben om bij me te blijven.
En ik kan niet begrijpen dat mensen dat doen. Ben ik dan niks waard ? Kijk de dood laat ons geen keuze, maar als je leeft laat je mensen niet zomaar vallen.

Ik probeer te begrijpen waarom jij het als een persoonlijke "aanval" ziet, als mensen jou verlaten. Is het niet hun keuze om dit te doen? Niemand is in staat voor een ander te beslissen, dus waarom zou jij dat wel voor die mensen kunnen doen? Wordt het niet eens tijd om je eigenwaarde uit jezelf te halen in plaats van uit anderen?
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420