okee.. hier komt mijn lezing dan. het kan zijn dat niet alles klopt, ook zal ik proberen adviesen in mijn lezing te verwerken, wat je ermee doet is aan jouw..
Liefde;
ik merk dat je een liefde-gevend persoon bent. Je straalt eigenlijk liefde uit naar andere, en je zou het beste voor hun(iedereen) willen. Ook voor personen met een moeilijk of negatief leven, zou jij je liefde willen geven, en ze willen helpen. Toch zie ik ook dat jij wat gevoelig bent, en emoties van andere snel oppikt, je leeft met ze mee eigenlijk. ook voel ik dat je (snel) meedelijden met ze krijgt.
Liefde en om elkaar geven is iets wat jij heel belangrijk vindt in je leven. je zou het liefste willen dat iedereen zo voor elkaar is..
jij zal niet snel iets slechts in iemand zien.
ook heb jij bepaalde gaves, ik zie dat jij je hiervoor hebt afgesloten.. alsof het voor jou niet echt normaal is om hiermee bezig te zijn??
Jij bent opzoek naar jouw taak in dit leven, waarom zou jij je dan afsluiten voor je gaves? dit zal waarschijnlijk wel met jou taak te maken hebben, want je hebt je gaves niet voor niets gekregen..
luister naar je gevoel, tijd zal leren.. en je zal vanzelf erachter komen wat voor taak je hebt, en waarom je hier bent..
ik weet niet waar al jou gaves liggen, maar ik denk in het magnetiseren/aura's/iets doorkrijgen via dromen.
Jij bent gevoelig voor energie van andere, dus je kunt snel emoties van andere oppikken.. hierdoor denk ik ook dat je af en toe emotioneel kan worden door andere.. over de situaties van andere.. je probeerd ze graag te helpen.
Je voelt je anders, alsof jij de wereld moet veranderen en iets groots voor de wereld betekend. En weet soms niet zo goed wat je ermee aanmoet. twijfel jij soms een beetje over je vertrouwen in jezelf?? dit is in ieder geval niet nodig.
Het leven zie jij eigenlijk altijd wel positief. uit alles wat negatief is vind jij wel weer iets positiefs. (uit alles kun je iets positiefs en goeds halen, zoiets is wat jij denkt).
ik zie niet alleen liefde naar mensen toe, maar ook naar dieren en natuur.
de medemens ervaart jou als een zacht en lief persoon, waarbij je je problemen kwijt kan. jij accepteerd veel kwa wat andere doen (ook als ze fouten maken).
ook denk ik dat jij kinderen leuk vindt. doe jij iets met kinderen (werk)? of zou jij iets met ze willen doen?
wat ik ook zie is dat je heel creatief bent. je vind het leuk om iets te maken, en het geeft jou ook energie. voor jouw is het niet echt moeilijk om jouw inspiratie te laten werken, want meestal heb je (van te voren) wel iets in gedachten, waarmee je iets kunt doen..
ik krijg 'hobbies' door, heb je buiten dit nog meer hobbies, of is dit iets wat jij als je grootste hobbie/passie beschouwd?
Ben jij makkelijk over te halen? waardoor je in de fouten kan komen?? zeg niet te snel JA tegen iemand, luister eerst na je gevoel, en wat mogelijk is, en wat eventueel de gevolgen zijn..
ik krijg het gevoel alsof jij te makkelijk/snel JA zegt, tegen iemand anders.. Let ook op jezelf!
'grote kans' krijg ik ook door, geen idee wat ik ermee moet, of onder welk onderwerp ik het moet plaatsen.
Soms geef jij meer om andere dan om jezelf, toch weet jij wel dat je ook op jezelf moet letten..
Heb jij eerdere paranormale ervaringen gehad? maar hier niet veel mee gedaan?? als je een ervaring hebt, misschien is het goed voor je om het op te schrijven.. zodat je later beter snapt waar het vandaan komt, en het jou niet zo verward maakt.
Nu krijg ik ook 'boek' en 'schrijven' door. MiSSCHiEN kan dit geplaatst worden onder 'grote kans'? ik denk dat die kans in ieder geval wel belangrijk zal zijn in jou leven..
Je houdt er niet zo van om akkelige beelden op TV te zien.
Soms sta jij er ook versteld van hoe bepaalde dingen kunnen gebeuren in het leven. Soms snap je er helemaal niks van hoe iets kan gebeuren, en maakt het jou een beetje verward. positief of negatieve dingen. bij de negatieve zou jij het, het beste goed zien..
Dit is wat ik er uit kan halen.. je hebt in iedergeval een warm hart, met veel licht en liefde. goed om te voelen
je weet niet precies welke kant je op moet, krijg ik het gevoel. Je wilt het liefste een goede positieve liefdevolle wereld willen zien. Denk eraan dat niet iedereen op deze wereld al zover is
. Volg je gevoel, en ga de kant op waar jij aan toe bent. Je hoeft niet de kant op te gaan waar de meeste mensen aan toe zijn. want iedereen is anders..
ik hoop dat je hier iets aan hebt.. en het je wat duidelijker is geworden.