Loading...
nl

Bespreek je healer / paragnost / medium / genezer

JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 23 '08
Dit topic is bedoeld om wat ervaringen met healers / paragnosten / mediums / genezers uit te wisselen. Ik merk dat er toch wel behoefte is aan informatie over de wereld van de alternatieve geneeswijze.

Heb je dus iets gedaan, of ervaring met iemand (goed of slecht), je kunt het hier kwijt.
Delen:
Wendy's
Wendy's dec 23 '08
toen ik twaalf was.. ben ik naar een kwakzalver geweest, en die heeft me toen grotendeels van mijn astma en longontsteking afgeholpen.

hij zei dat hij altijd rustig was bij mij, en bij andere werd hij soms boos. maar hij wist niet waarom hij bij mij rustig was tongue
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 23 '08
Na jaren van verschillende natuurgenezers te hebben bezocht heb ik twee (voor mij) super mensen gevonden. De 1 werkt met homeopathie en touch for health, de ander is een electro-acupuncturist. Afhankelijk van mijn gevoel wat ik nodig heb, kies ik behandeling bij 1 van beiden.

Ik vind het een perfecte aanvulling op de reguliere geneeskunde. Het nadeel van reguliere geneeskunde vind ik ´het pilletje voor de kwaal´. Als ik bijvoorbeeld hoofdpijn heb, heeft dat meestal een reden. Ik kan wel paracetamol innemen, maar dat bestrijdt allen de symptonen en doet niets aan de oorzaak.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki