als jij meer rond je keek dan je te concentreren op het eeuwige licht, had je lang en breed gemerkt dat ik niet de enige ben die weg gebleven is en opnieuw weg zal blijven voor gast, jammer dat gast zelf dat absoluut niet door heeft, en reken er maar op dat er nog meer mensen weg zullen blijven. Waarom ik dat weet ga ik even niet hier zetten.
Jij mag haar het handje boven het hoofd blijven houden terwijl ze systematisch iedereen die enigszins van mening verschilt van haar en een poging tot realistisch zijn onderneemt zodanig op de zenuwen werkt met haar manier van discusieren dat ze weg blijven.
Uiteindelijk zal je forum niet meer zijn dan elk ander paranormaal forum, een hoop paranormaal gezwets zonder degelijke inhoud, dat type forum dat het paranormale een slechte naam geeft, dat er voor zorgt dat mensen met een zesde zintuig niet serieus genomen worden omdat ze zogenaamd "niet meer weten wat echt is en wat niet.
En ja, dat moet zo, want anders word je toch niet wakker.
Oh en verwijder dit bericht maar rustig, net zoals alle berichten van andere mensen die dit al hebben willen zeggen.