Loading...
nl

hoe weet je wat je doel in het leven is

Faith1988
Faith1988 dec 20 '08
hoe weet je wat je doel in het leven is, die van mij weet ik al maar daar wordt al jaren egen aangeschopt en niet zo'n klein beetje ook,m ik zou niet anders weten waarom ik hier op deze aarde rondloop, iedereen heeft een bepaalde doel
Delen:
nibel
nibel jan 26 '09
faith dat is een vraag die ik me al zolang stel maar geen reden is er om te weten wat doe ik hier , er moet iets anders zijn die me kan vrede geven ,ik ben op zoek naar wat???
Akasha
Akasha jan 27 '09
Ik heb 27 jaar lang doelloos rondgelopen,maar na het lezen van deze site weet ik het.
En diep van binnen wist ik het al, want je weet waarom je hier bent,alleen heb je soms even een trigger nodig. wink
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 27 '09
Origineel bericht van: Akasha
Ik heb 27 jaar lang doelloos rondgelopen,maar na het lezen van deze site weet ik het.
En diep van binnen wist ik het al, want je weet waarom je hier bent,alleen heb je soms even een trigger nodig. wink


Ik had even langer nodig.... blush

Maar goed, ik heb ook mijn ´ding´ gevonden en snap nu ook waarom het steeds niet lukte.....
Akasha
Akasha jan 27 '09
Lieve Hemelwandelaar,

Daar moet je je niet voor schamen.
Het duurt de één gewoon iets langer voor de puzzelstukjes inelkaar vallen en soms heb je eerst bepaalde lessen nodig.

liefs,
Akasha
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 27 '09
Origineel bericht van: Akasha
Lieve Hemelwandelaar,

Daar moet je je niet voor schamen.
Het duurt de één gewoon iets langer voor de puzzelstukjes inelkaar vallen en soms heb je eerst bepaalde lessen nodig.


De smiley was wel schamend, maar echt schamen doe ik me er niet voor. Ik heb een heleboel levenslessen moeten ervaren om me nu volledig in mijn kracht te zetten. Daarnaast heb ik de 3e dimensie dingen moeten ervaren om straks in de volledigheid bij het transformatie proces begrip te kunnen hebben en mijn informatie op de juiste manier toe te kunnen passen. Het had voor mij niet eerder gekund.
Akasha
Akasha jan 27 '09
Dan blijkt maar weer dat alles een reden heeft. smile
Precious1
Precious1 jan 27 '09
Ik heb ook eerst een aantal flinke levenslessen moeten doorlopen. Ben er altijd wel mee bezig geweest, maar heb nu pas het gevoel dat ik echt toe ben en klaar ben waarvoor ik hier ben.
Wat dat exact is weet ik niet zeker, maar laat me maar gewoon leiden.

Faith en Nibel, je hoeft niet op zoek te gaan. Het zit al in jezelf. Als je je maar bewust genoeg wordt en luisterd naar je innerlijke stem, dan wijst die jou de weg. wink
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 27 '09
Origineel bericht van: Precious1
Wat dat exact is weet ik niet zeker, maar laat me maar gewoon leiden.


Heb ik precies het zelfde. Ik weet welke richting ik op moet, maar wat dat concreet gaat worden? Ik vind dat niet eens belangrijk nu. Ik hoef dat niet meer te controleren, het komt op mijn pad.
Precious1
Precious1 jan 27 '09
Ja, ga de dingen doen die ik leuk vind en dan krijgt het vanzelf wel vorm. Merk ik vanzelf wat me het meeste aanspreekt ook.
linkie
linkie jan 27 '09
Ik heb geen idee wat mijn exacte doel is hier op aarde. Eigenlijk vind ik het ook niet zo belangrijk. Ik luister naar mijn ik vanbinnen en dan komen de dingen als vanzelf. Vaak denk ik wat ben ik toch een geluksvogel want alles komt me aanwaaien. Andere keren moet ik bewust even pas op de plaats maken om de goede weg weer te kunnen vinden. Ik doe waar ik me goed bij voel.
Kinki DeVille
Kinki DeVille jan 28 '09
Heeft iedereen een doel? (Nu denk ik aan mensen die helemaal niet met het spirituele bezig zijn, op wat voor manier dan ook.) En als je het 'weet', is dat dan een gevoel, of iets van je min of meer verwoorden kunt?

Het is wel duidelijk, ik heb de mijne (nog) niet gevonden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 28 '09
Ik denk dat iedereen een doel heeft (anders hoef je niet meer te incarneren), en dat het helaas niet altijd lukt om dit doel te achterhalen.
Precious1
Precious1 jan 28 '09
Mooi gezegd Nims! wink
Akasha
Akasha jan 28 '09
Zeker mooi gezegd!

Weet je wat ik denk: Volgens mij hoef je niet spiritueel te zijn om een doel te hebben. Ik denk niet dat een levensdoel per defenitie spiritueel moet zijn.
Misschien is iemands doel wel een stichting voor weeskinderen oprichten en daar zijn ziel en zaligheid instoppen, dat is totaal niet spiritueel,maar kan wel een levensdoel zijn. smile
Precious1
Precious1 jan 28 '09
Juist! Je kunt spiritueel zijn maar je werk kan heel aards zijn.
Het is de les die schuilt achter het aardse. En dat is het doel.
Hoe je dat hier vorm geeft is aan jou.

Om even op het voorbeeld in te gaan. Zo'n stichting voor Weeskinderen heeft wel met heel veel liefde te maken. wink
Akasha
Akasha jan 28 '09
*Knikt instemmend* smile

Ja dat is zeker, zonder (naasten)liefde kun je niet voor andere zorgen, denk ik.
cedric
cedric feb 3 '09
Het goddelijke in je zelf ontdekken
gast
gast feb 3 '09
...en daardoor die van de ander te zien.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki