Loading...
nl

vanavond

Faith1988
Faith1988 dec 20 '08
HAllo iedereeen,,,,,,,,,,, Vanavond ga ik uit lekker stapen, want ik vier mijn verjaardag vandaag, ben eigenlijk pas maanddag jarig maar dan kun je niet uit....... wat gaan jullie doen
Delen:
Maryssa
Maryssa dec 20 '08
Veel plezier Faith vanavond! Je alvast lekker een beetje jarig voelen vanavond! Ik sta rood dus blijf braaf thuis vanavond kaarsjes aan, mooie muziek en lekker lui lezen op de bank. Ondertussen in de gaten houden of de muis met wie ik samenwoon zich laat zien of horen crazy
Faith1988
Faith1988 dec 20 '08
hahahhaha ik heb ook een muis op me kamer (ik woon in een bakkerij en daar lopen tussen de plafom tientallen je hoort ze) maar ik heb ook een kat en laast had ik die muis gevangen echt zilieg helemaal bang en zo, toen likte mijn kater zijn bek af toen heb ik hem weer op de gond gezet en toen was hij weg......
Nee ik heb ook bijna geen geld 15 euries maar ik heb een kaartje dus moet wel ben zenuwachtig ik ben niet zo goed met mensen en in een dischotheek eng terwijl ik een jaar in een discotheek heb gewerkt, maarja , nee ben mensenschuw
Faith1988
Faith1988 dec 20 '08
Dank je wel maryssa
Maryssa
Maryssa dec 20 '08
Lekker gaan genieten hoor vanavond! Gewoon bij de mensen gaan staan die je goed kent dan voelt het vast beter en is het minder eng. Jee dat je die muis weer hebt laten gaan! Ik ben bijna zover na bijna 1 1/2 week wachten tot ie eens een keer in de muisvriendelijke val trapt om nu maar eens met gif aan de slag te gaan. Dat kan wel hier, geen rondkruipende kinderen of andere huisdieren hahaha. Een vriend opperde een kerstsok op te hangen met MUIS er op aan de plint en een mini kerstboom te zetten nou...toch maar niet
gast
gast dec 21 '08
Hoop dat je een mooie avond gehad hebt Faith.
Alvast van harte gefeliciteerd.

Ik ben vanmiddag met de hondjes naar het strand geweest en vanmorgen hebben we even gezeild, maar er stond niet al te veel wind.
Helma
Helma dec 21 '08
Vandaag heb ik was gevouwen, de benedenverdieping gezogen en meer dan 100 euro aan boodschappen gehaald. Ondertussen had ik ontzettend veel last van mijn rug. Vanavond had ik de stoofperen vast willen schillen voor morgen, maar ik denk dat ik het recept maar aanpas. Mijn moeder komt morgen eten, als alternatief voor de kerstdagen, maar ik heb geen zin om om acht uur morgenochtend al boven mijn schillenmandje te zitten.

Maandag komt de Uilenman van de Veluwe, een nestkast in mijn tuin ophangen, voor de Bosuil. Ik hoor hem hier in de zomer, dus hoop dat ze tot broeden komen volgend jaar. Mijn tuin is er groot genoeg voor. Dus, als er heksen aanwezig zijn hier, kom dan eens langs vliegen, LOLLLL.
roosa
roosa dec 21 '08
hele fijne avond..!!!
Helma
Helma dec 21 '08
Dank je wel Roosa! Gaat wel lukken denk ik...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki