Loading...
nl

Wie is er gek op NCIS

Faith1988
Faith1988 dec 19 '08
Wie owh wie is helemaal verslaaft aan ncis........Ik zit bij een forum een hele leuke, je kan er van alles vinden, foto's,filmpjes, en nog veel meer kijk dan op www.ncis-forum.nl en hopelijk zien we je snel
groetjes Ziva David
Delen:
Helma
Helma dec 19 '08
I love NCIS! Vooral de combinatie van de mensen, zoals Abby, die is zo gaaf! Ook missen wij nooit Prison Break! Ik kreeg met sinterklaas zelfs een kalender van Wentworth Miller, de hoofdrolspeler uit die serie. Wij kwijlen alledrie op de bank als hij voorbij komt, en nu dus ook sinds 5 december op het toilet!

Af en toe vind ik het heerlijk om lekker oppervlakkig en met mijn verstand uit naar de tv te kijken. Heel basic. Sorry voor degenen die dat verderfelijk achten, whahahahah LOLLLL laugh
gast
gast dec 19 '08
Nog nooit gezien. We hebben hier geen decoder dus kunnen we ook geen zenders ontvangen. Het enige dat we nog wel eens kijken is een DVD'tje. Heb wel prisonbreak gezien op DVD. Leuke serie wel ja. Mis de rest van de tv niet maar als we een keer de kans krijgen (in Nederland) dan zitten we weer zappend op de bank, haha, toch een beetje verslaafd wink
Faith1988
Faith1988 dec 19 '08
abby in combi met gibbs en gibbs en jenny en dinnozzo en ziva david, leuke combi's ik zou eens daar op die site kijken als je het leuk vindt............. love ncis prision break heb ik nou nooit gekeken hahaha
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '08
NCIS kijk ik niet, maar ik kijk verder wel een hele hoop series op het moment:

Prison Break
Numb3rs
House
Grey's Anatomy
S1ngle
Samantha Who
Desperate Housewives
Eli Stone
The Closer
The Border
Stargate Atlantis
Mythbusters
Heroes
Law and Order: Criminal Intent
CSI: New York
Medical Examiners: Crossing Jordan

Dus dat zijn er een hoop smile.

p.s. gast, de meeste series kun je gewoon downloaden laugh. Dat doe ik dus altijd met heroes en prisonbreak. Ik loop dus aardig bij met de US laugh.
Faith1988
Faith1988 dec 19 '08
ik kijk ook wel eens:

House
Desperate housewives
law en order
acording to jim

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda