Loading...
nl

Morgen is de dag dat ik start met Ritalin

Maris1976
Maris1976 dec 19 '08
Ondanks dat ik volhield geen troep in mijn lijf te stoppen is nu toch het moment dat ik ervoor kies om pillen te slikken voor mijn adhd. Dit doordat ik continue tegen mezelf aanloop en mijn gezin er ook onder lijdt.
Ik weet niet zeker of ik erachter sta, omdat ik bang ben dat ik veranderen zal in iemand die erg saai is en ik hou niet van drugs in mijn lijfje.

Is hier iemand die ook Ritalin slikt? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Delen:
Faith1988
Faith1988 dec 19 '08
nou je hoeft je niet druk te maken, mijn broetjes heeft de ergste adhd en mijn moeder ook, ik ken maar genoeg mensen ik denk wel meer dan 10 echt waar die ritalin slikt, als het ook voor je concetratie is kan je ook concetta aanvragen alleen die moets je volgens mij zelf betallen maar die werkt prefecht
Maris1976
Maris1976 dec 19 '08
En heb jij het idee dat die Ritalin bij jouw broer en moeder werken? Zijn ze veranderd?

Ja die concerta krijg ik niet vergoed. Maar die hoef je maar 1 keer in te nemen.

Ik heb meer dan concentratiegebrek, ik doe alles maar half, omdat ik snel ben afgeleid, heb veel en vaak en heftige woede-uitbarstingen, ben veels te druk in mijn hoofd, ik kan geen structuur aanbrengen in de dag, mijn huishouden is daardoor een zooitje en mijn kinderen lijden hieronder.
Daarbij ben ik superimpulsief, praat ik af en toe teveel waardoor ik duizelig wordt en dat soort dingetjes.

hihi

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki