Loading...
nl

maagzuur, duizeligheid

roosa
roosa dec 19 '08
Hallo,

Als ik niet bij de goede doe, echt waar mijn excuses..!
Ben hier pas nieuw( 1 dag) dus even alles uitvinden..

Maarre ik zag dit topic toen dacht ik even kijken wat men over mij zegt..
Ik heb sinds maandag last van maagzuur, duizeligheid, dit heb ik sereuis nooit..
Ben best emotioneel en soms geborrel en opgezette buik.

MIjn cyclus is veranderd door bepaald ehormoon pillen maarre moet nog zwangerschap test doen..

Maarre ja ik hoop liever dat zwangerschap is dan iets anders.

Nomraal heb ik sereuis nergens last van ben 1x keer in 2 jaar ziek paar dagen ofzo ben echt gezond gewoon( ben nu afkloppen)

Nogmaals sorry als het hier niet kan..

liefs
Delen:
Faith1988
Faith1988 dec 19 '08
dat kan van alles zijn, wat zijn ehormoon pillen ?????? kan door stress/zenuwachtig, toch ziek worden kan een tijdje duren voor het pas echt komt, misschien kan je niet tegen scherp eten of cola enzo das eigelijk niet goed voor je maag/darmen............sorry geen idee kan aan alles liggen maar lang de dokter gaan is altijd verstandig
roosa
roosa dec 19 '08
ja doe ik ook wel hoor maar sereuis ik heb nergens last van, qua drinken of cola nemen of wat dan ook..
Kan overal goed tegen, scherp eten hoe heter hoe beter hahaha..

stress en zenuwachtig geen invloed..
Ben daar niet zo gevoelig voor.

Hormoon pillen zijn bijna uit me lichaam, ik hoop dat ik zwanger ban hihih
Prada
Prada dec 19 '08
Hey

Ik heb het ook met mijn buik, geborrel en opgezet dit gaat bij mij altijd weer vanzelf over..

Weet niet of het hetzelfde is natuurlijk, maar ik krijg het wanneer ik niet goed gevarieerd eet, en niet genoeg vezels en melkproducten binnenkrijg

Dan word mn buik ook opgezet en borreld het.. alleen weet niet of ik ook last heb van mn maagzuur(weet ook niet hoe dat voelt eerlijk gezegd)
Maryssa
Maryssa dec 19 '08
Bij brandend maagzuur heb je last van een branderig gevoel achter het borstbeen. Ook kun je soms een nare smaak in je mond krijgen als er maagzuur naar boven komt. Wat je ook zou kunnen ervaren is dat je na het eten een soort van hongergevoel blijft houden. Een glas melk drinken lost dat meestal wel op.
Prada
Prada dec 19 '08
Oke.. Dat honger gevoel had ik ook ja op die plek en daar zette mijn buik ook altijd op als ik niet goed eet.. Melk lust ik niet dus of het helpt weet ik niet
Wendy's
Wendy's dec 19 '08
Toen ik zwanger was, was ik ook heel vaak duizelig.. dat hoort er gewoon bij.

Maar nu (4 weken na mijn miskraam) ben ik nog steeds duizelig confused..

kan ook door wat anders komen, zoals niet goed genoeg eten.

als het zwangerschap is, zou ik niet te veel cola drinken wink
Helma
Helma dec 19 '08
...en ik word momenteel duizelig van te laat naar dit sneeuwvlokjesscherm te kijken, hihihi. Maar, wel leuk, Nims!
Helma
Helma dec 19 '08
Ik kan niet meer bewerken: laat moest natuurlijk lang zijn...
roosa
roosa dec 20 '08
hey meiden..!

Bedankt voor jullie reacties.. qua eten en dergelijke kan ik echt erg veel hebben..
Ben daar zelf niet zo gevoelig voor.
Dus kan echt niet voorstellen dat daar van komt.

@Wendys, wat erg voor je zeg..!
Geen woorden voor.
Veel sterkte..!
En knuffel van mij!

Sorry misschien dome vraag waarom mag je geen cola drinke..?
Helma
Helma dec 20 '08
Juist door veel en scherp eten krijg je brandend maagzuur. Ook zware maaltijden, zoals veel vlees en scherpe sauzen kan je maag gaan protesteren en dat zou een teken moeten zijn dat lichter voedsel nu misschien beter op zijn plaats is.

Maar dat verklaart dan nog die duizeligheid niet. Heb je door die duizeligheid ook het gevoel dat je evenwichtsorgaan van slag is? Loop je echt te wiebelen zeg maar? Zelfs een middenoorontsteking kan daar de oorzaak van zijn, omdat je stijgbeugel, aambeeld en slakkenhuis in je oor aangetast kan zijn. Maar de combi met maagzuur is mij onduidelijk.
Wendy's
Wendy's dec 20 '08
thnx

in cola zit cafeine, en dat vergroot de kans op een miskraam, doodgeboorte of een baby met een laag geboortegewicht. het verstoord de ontwikkeling van het ongeboren kind.. net zoals te veel koffie.
roosa
roosa dec 20 '08
hey ja het eten, doe ik al me hele leven soms heet en soms minder heet dus kan niet daar door zijn..
nee gewoon lichtjes in me hoofd..

wendy bedankt voor tip vind ik onwijs lief van je//
als ik ben, heb wel 1 week lang koffiue en cola gedronken hopelijk kan het geen kwaad ga er nu op letten is hnet ook met theeiene..? is ook cafeine he..

wendy mag ik vragen hoe het met je is ofg heb je liever niet over..?
Wendy's
Wendy's dec 20 '08
met mij gaat het goed hoor.. smile

ik moet nu alleen wel wachten tot 2011 met kindjes maken!! frown
dus hopenlijk hebk er eentje eind 2011 of in 2012!!

want me lover moet het leger in.. dus word best lang wachten!
roosa
roosa dec 20 '08
oh oke vind ik fijn om te horen..
Ow meid zo lang..?
Je kan niet ff tussendoor ;-)..

pff ik hoop dat het zwangerschap is om eerlijk te zijn.
Wendy's
Wendy's dec 20 '08
nee da gaat nie zo makkelijk..

ik moet blij zijn als ik hem 1 x per maand kan SPREKEN..,
roosa
roosa dec 20 '08
oh oke wat jammer is dat zeg..!
mannen tongue
haha

trouwens ben je 17 jaar, ik zag dat toevallig op je site of is dat van tijdje geleden..?
Wendy's
Wendy's dec 20 '08
nee das oud.. kben nu 19.

wanneer gaje de test doen
roosa
roosa dec 20 '08
oh oke haha..

uhm nopu ik had v orige week seks dus ja had deze week al gedaan maar is te kort he..

dus ik denk in janauri of voilgende week ik weet niet..
een vrouw zei dat ze een jongetje zag aan me zijde dus ja ik hoop het haha..
Wendy's
Wendy's dec 20 '08
je bent maar ongeveer 6dagen per maand vruchtbaar he..
net voor de eisprong, en dan moet het ook nog maar net vangen..

hoe oud ben jij dan..?
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki