Loading...
nl

Wat verwacht jij van 2009 voor jezel?

JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 18 '08
In dit topic een persoonlijke invulling of jij nog dingen verwacht voor jezelf in 2009.

Wat denk jij dat er gaat gebeuren in 2009?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 18 '08
Laat ik zelf ook maar even aftrappen smile

Ik denk dat 2009 voor mij vooral een jaar wordt van verdieping en weinig verandering. De stapjes richting bepaalde zaken heb ik al gezet en het is vooral het bewandelen van het pad dat ik voor ogen zie. Wel denk ik dat er in nederland een enorme spirituele bewustzijn gaat komen, waarin ook vooral openbaringen van gaves en het erkennen van gaves een belangrijke rol gaat spelen.
Ayasha
Ayasha dec 18 '08
nieuwe gaatjes in het lichaam, hopelijk een eerste succesvol hogeschool jaar afronden (al reken ik er niet op) ik hoop dat een aantal zaken duidelijk zullen worden en dat dingen zich zullen herstellen.
Sephora
Sephora dec 19 '08
Voor mij speelt spiritualiteit een hele grote rol, ik voel alsof er ruimte is gemaakt (begin dit jaar) hiervoor en mede de kennismaking met Merudi, heeft me al heel veel gegeven smileIk kijk uit naar alle mooie inzichten die ik nog mag krijgen, voel dat dit 't begin is van een hele mooie reis! Verder denk ik dat ik veel plezier en creativiteit ga meemaken in m'n werk volgend jaar! Word een leerzaam jaar voor mij smile
roosa
roosa dec 19 '08
ik hoop dat ik ook mag reageren, mijn verwachting van 2009, is me mezelf meer ontwikkelen en echt te doen wat ik wil en dat is me project afmaken en daar heeel bekend mee te worden hihih ;-)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '08
Ik ben erg nieuwschierig naar welk project je mee bezig bent wink
roosa
roosa dec 19 '08
hiihih ideen die ik heb ja sorry ben bang als ik vertel dat niet uitkomt bijgeloof he
Helma
Helma dec 19 '08
Ik persoonlijk verwacht helemaal niets van 2009. Ik sta meer in het nu momenteel.
Maris1976
Maris1976 dec 19 '08
Ik hoop meer mezelf te worden en rust te krijgen in mijn leven.
Maryssa
Maryssa dec 19 '08
2009 zal voor mij denk ik vooral in het teken staan van een nieuw begin. Starten met een nieuwe baan, het achter me laten van oude overtuigingen die niet meer bij me passen en met vertrouwen en bezieling genieten van nieuwe inzichten en de liefde.
Lena
Lena dec 20 '08
dit gedichtje kwam ik tegen smile

Neem je voor niets voor te nemen,
en stap vol vertrouwen in het nieuwe jaar.
Maak elke dag een tikkeltje bijzonder
en sta iets dichter bij elkaar.
Geniet van alle kleine dingen,
zie lichtpuntjes in een donkere nacht.
Koester de liefde van hen die je omringen,
dan wordt het vast een geweldig 2009!
Faith1988
Faith1988 dec 21 '08
2009 zal voor mij denk ik vooral in het teken staan van een nieuw begin. Starten met een nieuwe baan, het achter me laten van oude overtuigingen die niet meer bij me passen en met vertrouwen en bezieling genieten van nieuwe inzichten en de liefde.

voor mij ook hetzelfde
Rory
Rory mrt 7 '09
2009 is alweer een paar maanden oud. Maar ik weet dat dit het jaar wordt waarin mijzelf ga ontwikkelen en hopelijk mijn diploma halen laughzodat ik op zoek kan gaan naar een nieuwe baan!
Natalie1986
Natalie1986 mrt 15 '09
2009 wordt voor mij loslaten, verdiepen en vruchten plukken wink

Tenminste dat hoop ik dan tongue

liefs Natalie
Emuca
Emuca mrt 16 '09
Ik heb ook wat doelen voor 2009. Want 2009 is immers nog niet voorbij!

Ik hoop dit jaar veel te leren. Over mezelf, maar ook over andere dingen. Ik wil mijn propedeuse halen en het beste uit mezelf halen. Alles op een rijtje kunnen zetten. En daarnaast ook een boek uitgeven. smile
Muin
Muin mrt 17 '09
Een goede nachtrust, een goede gezondheid, een warme vriendschap en heel veel geluk.. tongue
Elisa
Elisa mrt 30 '09
Volgens mij is er al veel aan de gang, kijk om je heen en zie dat de mensen om je heen "anders" zijn, als ik naar mezelf reken ben ik enorm geestelijk gegroeid, dus anders dan ik was, zelfs zo dat familieleden geen vat meer op me hebben. De energie neemt andere vormen aan, en niet alleen bij de mens ook in de natuur.En in dit proces gaat niet ieder mens even snel, en dat merk je aan het feit dat je eerst met een persoon wel goed om kon gaan, maar nu niet meer omdat het niet meer bij je past.En dat is allemaal goed, het gaat toch zoals het voor een ieder voelt, wat voor jou goed voelt hoeft niet zo te zijn voor een ander.Ik zie het allemaal met open mind tegemoet, en verwonder me elke keer weer.
Helma
Helma dec 31 '09
2009 was een goed jaar voor mij! Het heeft me zoveel geleerd over mezelf, zo veel om dankbaar voor te zijn! los van het feit dat de samenstelling van mijn gezin veranderde - de oudste ging de deur uit - en dat 'onze' kat een tweede kans kreeg; los van het feit dat ik een vast contract kreeg en eindelijk een echte Helma-slaapkamer heb:

2009 heeft me dichter bij mezelf gebracht. In alle opzichten. Ik ben dankbaar voor 2009, en ik had dit jaar voor geen goud willen missen! Ik leerde, dat ik vanuit liefde voor mezelf, en vanuit respect voor de wereld om mij heen, alles heb ontvangen, waar ik niet om vroeg, maar als vanzelf in mijn schoot geworpen kreeg. En dat gegeven maakt me los van alle gedachtes en illusies: het gaf me exact datgene wat ik nodig had om gelukkig te zijn. en dat ben ik.
Helma
Helma dec 31 '09
Origineel bericht van: Lena
dit gedichtje kwam ik tegen smile

Neem je voor niets voor te nemen,
en stap vol vertrouwen in het nieuwe jaar.
Maak elke dag een tikkeltje bijzonder
en sta iets dichter bij elkaar.
Geniet van alle kleine dingen,
zie lichtpuntjes in een donkere nacht.
Koester de liefde van hen die je omringen,
dan wordt het vast een geweldig 2009!


En laten we deze wijze woorden voortzetten in 2010!
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki