Helaas is het een beetje een kleine foto en niet in kleur, maar ik zal toch proberen hem voor je te lezen. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.
Je bent vrij gemakkelijk van aard en hebt moeite met doorzetten. Als dingen te moeilijk voor je worden, kan je soms liever opgeven.
Ik heb het idee dat je vaak dingen niet zegt die je liever wel zou zeggen, maar niet durft.
Je bent ook een erg gesloten persoon over je gevoel en zeggen wat je denkt. Ik denk dat er maar een paar goede vriendinnen zijn waarbij je echt kan zeggen wat je denkt.
Ik heb ook het idee dat je in een erg gesloten wereldje leeft, waarin je moeilijk je draai kan vinden. Voor jou is het vooral maar meedoen met de rest, terwijl je je er eigenlijk helemaal niet zo prettig bij voelt.
Misschien een hele rare vraag, maar moet hem toch stellen: Speelt God een grote rol in jouw leven? Ik zie namelijk ineens een beeld van jou met daarin een heilig geloof in god. Ik denk hierbij ook aan een gospel-koortje. Geen idee waarom ik het zie, of wat voor een rol het speelt, maar misschien dat jouw antwoord mij meer kan vertellen?
Jij bent erg goed van vertrouwen en daar wordt soms wel eens misbruik van gemaakt. Maar toch heb jij echt een hart van goud. Erg lief en zorgzaam en is ook echt jou. Wat dat betreft niets aan veranderen dus!
Toch zie ik ook een hele zeker en sterke vrouw diep injezelf die er echt wel kan staan. Wordt het niet eens tijd om echt te doen wat jij wilt? Het zit wel in je, dus hoeft er alleen nog maar uit te komen
.
Tot slot zie ik ook nog magnetiserende gaves in je handen. Mocht je het nog niet weten, dan is dit het moment dat je er iets mee zou kunnen doen als je dat wilt.
.
Goed dit was mijn lezing. Ik ben erg benieuwd naar je reactie en of het een beetje klopt.
Groetjes Julien.