Loading...
nl

Kan iemand mijn foto lezen..?

roosa
roosa dec 18 '08
Hallo allemaal..!

Ik ben roosa..!

Heb me ook al voorgesteld, bij voorstellen topic maarre ook e ven hierbij..

Ik zou graag me foto willen laten lezen ben benieuwd en ook of jullie eventueele zwangerschap zien..?
kan dat.?

liefs
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 18 '08
Hallo Roosa,

Ik heb nog geen voorsteltopic van je gezien smile. Maar als je je foto gelezen wilt hebben, dan moet je hem nog wel even toevoegen aan dit onderwerp, zodat wij hem ook voor je kunnen lezen laugh. Anders wordt het best lastig voor ons.
roosa
roosa dec 18 '08
Hey hey..!

Ja sorry ging allemala fout met me internet zo stom..!

hahahan ik zie het ja, dat ie nog niet toe was gevoegdt.. pff gaat lekker hahaha..

ik ga het nu doen..!

veel liefs roosa
roosa
roosa dec 18 '08
huhuh volgens mij doe ik iets fout want je ziet me foto niet he
JulienMoorrees
Als je volgt wat hier staat:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432

Moet het volgens mij wel lukken om je foto te laten zien.
roosa
roosa dec 18 '08
oh oke volgens mij nu wel he of niet..?
roosa
roosa dec 18 '08
ja het doet...!!
JulienMoorrees
Helaas is het een beetje een kleine foto en niet in kleur, maar ik zal toch proberen hem voor je te lezen. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Je bent vrij gemakkelijk van aard en hebt moeite met doorzetten. Als dingen te moeilijk voor je worden, kan je soms liever opgeven.

Ik heb het idee dat je vaak dingen niet zegt die je liever wel zou zeggen, maar niet durft.

Je bent ook een erg gesloten persoon over je gevoel en zeggen wat je denkt. Ik denk dat er maar een paar goede vriendinnen zijn waarbij je echt kan zeggen wat je denkt.

Ik heb ook het idee dat je in een erg gesloten wereldje leeft, waarin je moeilijk je draai kan vinden. Voor jou is het vooral maar meedoen met de rest, terwijl je je er eigenlijk helemaal niet zo prettig bij voelt.

Misschien een hele rare vraag, maar moet hem toch stellen: Speelt God een grote rol in jouw leven? Ik zie namelijk ineens een beeld van jou met daarin een heilig geloof in god. Ik denk hierbij ook aan een gospel-koortje. Geen idee waarom ik het zie, of wat voor een rol het speelt, maar misschien dat jouw antwoord mij meer kan vertellen? laugh

Jij bent erg goed van vertrouwen en daar wordt soms wel eens misbruik van gemaakt. Maar toch heb jij echt een hart van goud. Erg lief en zorgzaam en is ook echt jou. Wat dat betreft niets aan veranderen dus!

Toch zie ik ook een hele zeker en sterke vrouw diep injezelf die er echt wel kan staan. Wordt het niet eens tijd om echt te doen wat jij wilt? Het zit wel in je, dus hoeft er alleen nog maar uit te komen wink.

Tot slot zie ik ook nog magnetiserende gaves in je handen. Mocht je het nog niet weten, dan is dit het moment dat je er iets mee zou kunnen doen als je dat wilt. laugh.

Goed dit was mijn lezing. Ik ben erg benieuwd naar je reactie en of het een beetje klopt.

Groetjes Julien.
roosa
roosa dec 18 '08
hey julien ./..!

Onwijs bedankt..!!

ben ff sprakeloos..!
wooow enige waar je niet gelijk in heb, bedoel niet verkeerd ofzo maar ik ben niet snel een opgever.

maar de rest petje af sereuis hoor, erg open, geloof in god heel erg heb in gospel tijdje gedaan tijdje geleden..
wereldje klopt ook kan ergens niet echt me draai vinden in me soort werk enso.;..

magnetsirende owjah en hoe kan ik dat dan ontwikkelen gaaf zeg dit allemaal..

vind super lief van je en petje af kan niks anders zeggen...

ow mag ik iets vragen zie je iets van zwangerschap..? als dat kan hoor..?

liefs en knuffel en nogmaals zo erg bedankt...!!
roosa
roosa dec 18 '08
ps sorry van de foto btw..
maarre enige die ik heb die recent is zal later wel echt een hele erge recente doen en groter hahha...
JulienMoorrees
Hey graag gedaan!

Gelukkig maar dat je geen opgever bent smile. Ik zie niets wat betreft een zwangerschap (niet dat je het niet/ of wel bent hoor, maar ik zie daar gewoon niets over).

En hoe je magnetiseren kan ontwikkelen. Op merudi is wel wat te vinden hierover:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/15057/Helende_kracht_van_de_hand.html
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/13190/wat_is_magnetiseren.html#Post13190
JulienMoorrees
Als je je foto plaatst, dan is het handiger om hem niet in je profiel te uploaden, maar in het merudi fotoboek te plaatsen.
roosa
roosa dec 18 '08
hey schat onwijs bedankt..!!

ik ga daar zeker naar kijken, zie je ook meer als je fdat al ziet van magnetiseren als ik teveel vraag sorry..!
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '08
Ik weet niet of je dan meer ziet, maar misschien dat andere lezers weer andere dingen zien. Dus het kan nooit kwaad een goeie foto neer te zetten laugh.
roosa
roosa dec 19 '08
ik bedoel met deze foto voordat ik een nieuwe heb hhihiihi
roosa
roosa dec 20 '08
Ben ook wel benieuwd wat anderen zien, dus als je zin heb ;-)
roosa
roosa dec 20 '08
Lieve Julien, had me al gelezen ( sorry als ik je naam verkeerd typ)

Ben benieuwd wat anderen eventueel zien als je wil natuurlijk..

Liefs
Wendy's
Wendy's dec 20 '08
ik zal hem zometeen lezen
roosa
roosa dec 20 '08
wat lief van je ..

wist niet dat je dat deed..!

lief
Wendy's
Wendy's dec 20 '08
De foto is een beetje klein.. dus ik hoop dat ut lukt.

zowieso zie ik kracht in je. kracht van binnen. dus als je ergens mee bezig bent ga je ervoor.

ook voel ik dat je soms terug getrokken bent. dat je in jezelf nadenkt over de dingen waar je mee bezig bent, en hoe iets moet gaan gebeuren. ik denk dat jij al (grote) plannen hebt voor later (denk aan ook aan werk). waar jij nu al mee bezig bent.

ik denk ook dat jij een beetje bang bent dat je iets fouts doet, tegenover andere. (bang datje niet geaccepteerd word). je wilt alles zo goed mogelijk doen. zodat ook andere jouw positief beoordelen en een goed gevoel over je krijgen.
je wilt goed overkomen bij andere. ik denk ook dat je soms een beetje te goed overkomt bij de 'verkeerde' personen, waardoor ze misbruik van je kunnen gaan maken. Let er altijd goed op met wie je omgaat, en kijk eerst hoe die persoon is. voordat jij 'te' goed over wilt komen.

ook heb je een klein beetje ongeduld, ik denk dat jij dit wel meestal in dwang kan houden. zodat het lijkt dat je geduld hebt. maar toch van binnen kun je af en toe niet wachten...

je hoopt altijd op het goede, soms is jou hoop zo groot dat je teleurgesteld kunt worden (als jou hoop niet uit komt). toch zit jij hier niet zo lang mee.. en ga je daarna gewoon weer verder. het is even balen voor je. soms wil je te graag

hierboven had ik al beschreven dat je soms nadenkt over bepaalde dingen, en dan een beetje teruggetrokken bent. ook zie ik geloof in je en bijgeloof of iets van rituelen.

je hebt een klein beetje verdriet in je.. ik denk dat het oud verdriet is.

ook heb je een goed hart. dus een goed karakter.

ben jij soms een beetje lui?? voornamelijk als je thuis bent?

meer krijg ik er niet uit..,
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske