Ik heb wel dingen kunnen voelen op de zolderkamer van mijn oude huis, altijd een zenuachtig bang gevoel kreeg ik daar en benauwend. Ik dacht ook altijd dat ik daar een geest ofzo voelde en durf eerlijk gezegt ook niet alleen naar boven na mijn laatste ervaring, ik was daar spullen aan het uitzoeken tot ik ineens in mijn ooghoek een zwarte zakdoek ofzo zag neerdwarrelen, ik schrok me de pleuris en ben naar beneden gerent met het hart in mijn keel, ik zweer het je, ik was bang en die ervaring was niet rustgevend.
Maar goed of dat nou een geest was weet ik niet, dus ik blijf bij mijn antwoord dat ik ze niet kan zien, maar wel kan voelen. Ik heb mijn beste vriendin naar het licht begeleid, omdat ik haar extreem voelde en dat voelde ook niet prettig, toen heb ik een gesprek met haar gehad en bedankt voor haar vriendschap en dat ze over mocht gaan en daarna heb ik haar niet meer gevoeld, wel droom ik over haar en andere overledenen, toen ze net was overleden voelde ik samen met haar vriend een ijskoude wind door mijn kamer, alweer een nare enge ervaring en beide zijn als een gek naar buiten gerend, dat was heftig.
Wendy, zou het kunnen, omdat ik er te bang voor ben dat ik het kan blokkeren en er niet voor open wil staan?
Of heb ik me alles maar ingebeeld wa ik heb meegemaakt?