Loading...
nl

wie wat gezien

Faith1988
Faith1988 dec 18 '08
Kom op mensen hebben jullie nog nnoit geesten gezien???? ik zie hier anders nooit wat van op het forum, ik ben eienlijk geintreseerd wat nderen mensen gezien hebben (dingen proberen te vergelijken) Maar ik zie bijna niks ervan................deel hier je informatie om er of te praten!!!!!!!
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 18 '08
Goeie vraag, maar ik heb nog nooit een geestverschijning gezien. Ik heb wel enkele malen de energie van een andere entiteit gevoeld als aanwezigheid en heb deze ook moeten "verjagen" omdat het auralifters waren. Maar nog nooit heb ik er eentje gezien.
Faith1988
Faith1988 dec 19 '08
ook niet in je ooghoeken,dat je gewoon weet dat daar iets gestaan heeft??????. maar hoe komt het dan dat wij honderede dingen hebben meegemaakt, het gebeurdt nnu niet meer op zon manier als vroeger maar, als ik dat wil gebeurd dat wel........ Ik bedoel das toch raar
Faith1988
Faith1988 dec 19 '08
ja dat soort dingen dat heb ik nou nooit gezien of meegemaakt wel een paar kleine dingetjes maar niet zo als jouw nims
Maryssa
Maryssa dec 19 '08
Hi Faith,

Ik ben blij dat ik geen geestverschijningen kan zien, zou me dood schrikken. Ik kan ze wel voelen. Wel heb ik 10 jaar geleden iets ervaren. Ik was in het huis van mn toenmalige vriend. Lag alleen in bed tv te kijken met de deur naar de gang open. De gang was verder donker. Ik was naar tv aan het kijken en had het gevoel dat er iets naar me stond te kijken vanaf de gang. Ik deed met een ruk mn hoofd opzij om te zien wat er was en zag toen een soort van witte flits/schim de hoek om vliegen. Was heel raar....
Maris1976
Maris1976 dec 19 '08
Ik heb nog nooit iets gezien wat op een geest leek, ja mezelf s'ochtends in de spiegel. haha
Er zijn mensen die ze wel zien, geesten, energieen, entiteiten, brrrrrrrr
Faith1988
Faith1988 dec 19 '08
hey Maryssa,

Ik weet waar je het over hebt, dat heb ik ook als ik beneden t.v zit te kijken, maar dan draai je je hoofd om en dan zie je of niets of iets weg gaan, Ik schrik me ook nog wel eens dood hoor, het ligt er aan hoe ze zijn en hoe ze verschijnen..............

Maar achteraf is het wel de moeite waard.... vindt je niet
Faith1988
Faith1988 dec 19 '08
maris1976,

Jij heb ook nog nooit iets anders meegemaakt.....JA de spiegel hahahahahahaha, nee oke ik was vroeger ook doodsbang maar met de jaren neemt het toch wel af hoor........
Wendy's
Wendy's dec 19 '08
ik kan ze beter voelen dan zien.

maar ALS lK WlL dan kan ik ze ook zien..
met een uittreding lukt dit het beste..

heb ook gewoon paar keer gezien dat ik wakker was.

1x un meisje die bij mijn kamerdeur stond richting mij (ze had geen hoofd).

en 1x dat er een jonge langs mijn bed stond en glimlachte naar mij,
toen diezelfe week lag hij naast mij in bed!! haha, ik was helemaal niet bang op dat moment maar erg rustig..

terwijl het niet echt normaal is dat er ineens een vreemde jonge langs je in bed ligt!

hij was verdrietig, en later heb ik hem naar het licht gestuurd.,


ook zie ik engergieen en auras
Maryssa
Maryssa dec 19 '08
Ik weet niet zo goed of het de moeite waard is, Faith. Aan de ene kant wil ik weten wie of wat er zich ophoudt in mn huis maar aan de andere kant jaagt het me schrik aan. Wat maakt het voor jou de moeite waard en ben je niet bang als je iets of iemand ziet?
Sephora
Sephora dec 19 '08
Origineel bericht van: Maris1976
Ik heb nog nooit iets gezien wat op een geest leek, ja mezelf s'ochtends in de spiegel. haha


Hahahaha...herkenbaar! laugh
Maar serieus, ik heb nog nooit een geestverschijning gezien. Ben er ook bang voor om eerlijk te zijn.
Wendy's
Wendy's dec 19 '08
ik denk dat de meeste bang voor zijn voor het onbekende.

weetje, wat ze op tv laten zien is film.. ik denk dat mensen die (enge) beelden van tv vasthouden. en daardoor bang zijn om het te zien.

ik zelf had dit bang zijn ook, maar de keren dat ik het zag was ik heel rustig en juist niet bang..
Sephora
Sephora dec 19 '08
Dat heb ik ook gehoord van mensen die 't wel kunnen zien, dat 't juist rustgevend is en niet eng.
Maris1976
Maris1976 dec 19 '08
Ik heb wel dingen kunnen voelen op de zolderkamer van mijn oude huis, altijd een zenuachtig bang gevoel kreeg ik daar en benauwend. Ik dacht ook altijd dat ik daar een geest ofzo voelde en durf eerlijk gezegt ook niet alleen naar boven na mijn laatste ervaring, ik was daar spullen aan het uitzoeken tot ik ineens in mijn ooghoek een zwarte zakdoek ofzo zag neerdwarrelen, ik schrok me de pleuris en ben naar beneden gerent met het hart in mijn keel, ik zweer het je, ik was bang en die ervaring was niet rustgevend.

Maar goed of dat nou een geest was weet ik niet, dus ik blijf bij mijn antwoord dat ik ze niet kan zien, maar wel kan voelen. Ik heb mijn beste vriendin naar het licht begeleid, omdat ik haar extreem voelde en dat voelde ook niet prettig, toen heb ik een gesprek met haar gehad en bedankt voor haar vriendschap en dat ze over mocht gaan en daarna heb ik haar niet meer gevoeld, wel droom ik over haar en andere overledenen, toen ze net was overleden voelde ik samen met haar vriend een ijskoude wind door mijn kamer, alweer een nare enge ervaring en beide zijn als een gek naar buiten gerend, dat was heftig.

Wendy, zou het kunnen, omdat ik er te bang voor ben dat ik het kan blokkeren en er niet voor open wil staan?
Of heb ik me alles maar ingebeeld wa ik heb meegemaakt?
Wendy's
Wendy's dec 19 '08
ja je kunt je ervoor afsluiten.
Daar zijn oefeningen voor. hmmmm ik denk dat nims of anne dat jouw beter uit kunnen leggen als ze willen.

ik denk niet dat je het ingebeeld hebt.
Faith1988
Faith1988 dec 19 '08
wendy's nou als ze in een keer langs me liggen of staan zou ik me wel kapot schrikkken hahahahaha maar meisje zonder hoofd? woon je op een boederij of in de buurt????????? daarvan. groetjes
Wendy's
Wendy's dec 19 '08
ja toen woonde ik op een boerderij.. hoezo?
Faith1988
Faith1988 dec 19 '08
hey maryssa,

Ik weet niet zo goed of het de moeite waard is, Faith. Aan de ene kant wil ik weten wie of wat er zich ophoudt in mn huis maar aan de andere kant jaagt het me schrik aan. Wat maakt het voor jou de moeite waard en ben je niet bang als je iets of iemand ziet?

Nou wat voor mij de moeite waard maakt is het feit dat iedereen die wat heb gezien gehoord,of wat dan ook kan hier in deze (hoe heet dat, topic)info kan delen, zo ben ik nieuwsgierig naar de dingen die jullie mee maken. Ja tuurlijk schrik ik mee ook dood een ben soms doodsbang, maar dan denk ik aan een paar dingen die ik met geesten heb mee gemaakt en dan komt meestal de rust weer terug......maar da's niet altijd, ik bedoel als iets in een keer voor je neus staat, en je schrikt niet hahahahaha dan is er echt iets niet goed volgens mij, de meeste die ik ken schrikken nog steeds wel eens, mij mening ik vindt het normaal als je schrikt voor geesten of iets.
Faith1988
Faith1988 dec 19 '08
Sephora,

Is helmaal niet erg, het is ook doodseng, het duurt een tijd voor je het niet meer zo eng vindt heeft bij mij ook bijna 9 jaar geduurt....hahahaha
Faith1988
Faith1988 dec 19 '08
nee dat denk ik ook niet Maris1976, wat ik wel weet is misschien heel erg stom maar des te donkerde de shimmen des te vaker dat ze slecht zijn, bij mij klopte het wel altijd
Pagina's: 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki