Loading...
nl

dag 2008....

liesanne
liesanne dec 18 '08
wat heeft 2008 jou gebracht;
heb je 'nieuwe' inzichten gekregen,
wat heb je geleerd...
of misschien wat anders....?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 18 '08
2008 is het jaar waarin ik in mijn nieuwe huisje ben gaan wonen na er eerst fanatiek in te zijn wezen klussen. Het heeft ook meer rust gebracht door veel dingen los te laten.

Er is veel vernieuwing geweest en een aantal zeer gewaardeerde merudianen hebben merudi verlaten. Daar zijn ook weer prachtige nieuwe merudianen voor teruggekomen, dus al met al veel verandering.

2008 is achteraf gezien voor mij een jaar waarin vooral veel dingen scherper zijn gezet en het ook afsluiten is geweest van het oude. Misschien leuk om onze verwachtingen voor 2008 er eens bij te halen om te zien of ze nog kloppen smile.
Helma
Helma dec 19 '08
2008 was voornamelijk verwelkomen en afscheid nemen. Af en toe zie ik het helder, en af en toe vol van gemengde gevoelens.

2009 zal vooral een heel VOORZICHTIG jaar worden, waarin ik mij niet zo snel inlaat met deze of gene voorbijganger.

Aan het begin van 2008 dacht ik dat ik het licht had gezien: nooit gedacht dat dat eigenlijk pas in november ten volle zichtbaar zou worden.
gast
gast dec 19 '08
2008 is voor mij een mooi ervaringsjaar geweest. Nieuwe energien ervaren en nieuwe energie opgedaan. Een heel liefdevol wezentje is in mijn leven gekomen en hoop dat ze nog lang mag blijven.
Ik voel me een gezegend mens dat ik hier alles mag ervaren.
Maris1976
Maris1976 dec 19 '08
2008 was het jaar dat ik na mijn hele leve lang vechten tegen mezelf eindelijk de dignose adhd heb gekregen. Puzzelstukjes vielen samen.

2008 was het jaar dat ik inzicht heb gekregen in negatieve energien. En dan vooral het loslaten van negativiteit, soms ook het loslaten van mensen.

2008 was het jaar dat mijn moeder kanker kreeg en we spannende tijden hebben gekend en we zijn er nog lang niet.

2008 was het jaar dat ik hier kwam, ik geloof zelfs op 08-08-08 geregistreerd, leuk voor de dubbele getallen topic, maar ik heb hier ook bepaalde inzichten gekregen.

2008 was het jaar van vele ontknopingen voor mij.
Nymira
Nymira dec 19 '08
Ik ben weer hard met mijn neus op de feiten gedrukt en de veranderingen van de laatste tijd hebben mij steeds helderder het besef gegeven dat ik mij niet meer verantwoordelijk wil voelen voor de ontwikkeling van de ander..en het transformeren van de shit van een ander.......en realiseer me de laatste tijd glashelder waarom ik dat doe en dat dat ook een van de vele uitingen is van mijn eigen weerstand om JA te zeggen en ik voel dat ik dat niet meer wil, ik wil niet meer de veiligheid van de geborgenheid&stilstand..NEE!!! ik wil de onveiligheid van de vooruitgang !!

Ik heb de keus gemaakt om mijn geliefde waar ik twee jaar mee samen ben geweest los te laten...ik laat hem achter want ik voel dat ik deze reis verder alleen moet maken want onze energieen verschillen nu teveel .....ik wil geen kostbare tijd meer verspillen ! ik kies voor MIJZELF, ook al doet het pijn en is het pad op dit moment eenzaam...maar mijn innerlijk zegt dat het goed is zo..ik geef me over aan het onbekende en heb vertrouwen in wat het volgende jaar gaat brengen.
Sephora
Sephora dec 19 '08
2008 was voor mij de kennismaking met 't spirituele, ik ben tot veel nieuwe inzichten gekomen over mezelf. 2008 heeft me geleert om eerlijk te zijn en 't verleden los te laten. Ook heeft 't me enthousiast gemaakt ovr 't leven in 't algemeen, ik heb een andere kijk op 't leven gekregen, 2008 heeft me veranderd! Of nee, niet veranderd; het heeft me dichter bij mezelf gebracht en daar ben ik dankbaar voor! Op naar 2009!
Lena
Lena dec 19 '08
2008 was een jaar van verandering smile

van baan
anders staan in het bestaan(rust)
relativeren
negatieve impulsen loslaten wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda