Loading...
nl

Witte licht

Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 18 '08
Mijn droom had duidelijk als boodschap: het witte licht.

Mijn dromen zijn bijna altijd helder en goed door mij op te schrijven, maar deze was verdeeld over 3 dromen. De lijn van verhaal liep door. Tussen deze dromen door was ik niet goed wakker.

Hoofdlijnen.
Belangrijk, in verband met het witte licht, is een cirkel. Geen cirkel op papier, niet zozeer een cirkel van personen maar een cirkel (personen in verbinding?!)

Als deze personen in verbinding staan was het belangrijk dat er een boek met hoogglans violet omslag bij was. Het boek werd in de cirkel met de ringband omhoog gelegd, niet in het midden, maar boven het midden van de cirkel.

Als de personen in verbinding het sleutelwoord 'samen' uitspraken werden ze naar het witte licht gezogen. Het voelde ook zo, door een "gat" midden in de cirkel. Ik heb de beweging ook gezien.

Daarbij werd mij een icoon getoond waarbij het ene deel in de heldere kleuren waren, en het andere deel (voor de personen in het witte licht) was het valer (denk aan de Dreft reclame grin) Ervaring van de omgeving voor mensen in en buiten het witte licht?

Volgende droom: ik ben een collega van me tegengekomen en met hem ben ik snel naar een plek gegaan die ik al kende. We hadden haast. We zijn toen bij een huisje uitgekomen waarachter voor mijn gevoel wel iets was, maar dat we vanaf die plek niet konden zien. In mijn herinnering ziet het eruit als een muur van mist met een boerenslootje ervoor. Wij moesten daar wachten en er kwam een vrouw naar buiten en wij lieten zien wat mijn collega had meegenomen. Het was eten. Het ene accepteerde ze, het ander was niet vers. Wij mochten niet door de doorgang. Ik heb hem niet meer gezien, maar ik voelde me totaal niet teleurgesteld. Ik moest een brief invullen. Verder ging dit stuk van de droom niet meer.

Daarna volgt nog een droom maar erg onsamenhangend. Misschien volgt er binnenkort nog wel een droom hierop. Dan vul ik het wel weer aan.
Delen:
Faith1988
Faith1988 dec 19 '08
ik heb altijd van die leuke droomen hihihihihi soms ook wel raren maar altijd leuke

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki