Loading...
nl

vragen

Marina1987
Marina1987 mrt 6 '07
Mijn geduld raakt nu een beetje op , want ik heb al drie keer geprobeert dit bericht te zenden iedere keer is het weer gewist .. Niet grappig.
Ben het nu beetje kwijt.. Probeer het nog een keer te typen dan ... EN HOOP DAT HET NIET WEER GEWIST WORDT !!. zo
Mijn moeder heeft mij verteld, toen ik geboren werd 18-09-1987 Had ze het gevoel dat haar over leden opa en oma bij der bed stond , ze voelde een zachte lucht op eens .. (weet niet hoe ik dat moet noemen) Ze had meer het gevoel va nhaar oma's aanwezigheid. Wat heeft dat te betekenen ? Heeft het iets te betekenen ? Wat dan ? Was het echt de opa en oma van mijn moeder ?... Vind het allemaal best beangstigend.. Niet alleen dit .. Gewoon van alles in het leven en er om heen enz. Moeilijk om te vertrouwen omdat we niet weten... ? Heb ook een angststoornis/paniekstoornis ontwikkeld en was erg depresief .. (nu gaat het weer beter) ook dankzij deze site en lieve mensen . Mischien kan iemand mij verder helpen met deze vragen ?
Delen:
Marina1987
Marina1987 mrt 6 '07
En haar oma kon ook dingen voor voelen en zag geesten .. daardoor heeft mijn moeder angst .. en door hun twee heb ik weer erge angst haha.. sja .. Ik en mijn moeder kunnen er dus minder mee om gaan mischien ? Wat kunnne we doen ? Ik wil apsoluut geen geesten zien ofzo.. ben ik te bang voor. zou niet weten of ik dan door draai of niet .
Charlie
Charlie mrt 7 '07
Lieve Marina, allereerst: Grappig dat jij geboren bent op 18-09-1987. Ik ben namelijk geboren op 10-09-1987!! Dit viel mij als eerste op. Verder zou ik je uit eigen ervaring iets willen vertellen, namelijk: Ik zeg altijd maar zo: Angst is een slechte raadgever!! Ga je angsten tegemoet!! Waarom zou je angst hebben voor iets wat onbekend is? Want dat is het!! Het is de angst voor iets wat je niet kend!!! Laat de angst los en Go with the Flow. Laat het over je heen komen en als je het echt niet wil, kan je altijd zelf de geesten vriendelijk vragen of ze weg willen gaan!! Daarentegen kunnen het ook goede geesten zijn die misschien wel een boodschap hebben voor jou en je moeder!!! Sta ze toe tot op zekere hoogte!!! Ga je angsten tegemoet en je zal zelf zien dat het lang zo eng niet is dan dat je nu denkt!!! Je maakt jezelf alleen maar gek door angst te hebben voor iets wat waarschijnlijk lang nog niet zo beangstigend is!!!

in Licht en Liefde,

Charlie
IkBen
IkBen mrt 7 '07
Marina,

De psyche van een mens is tot veel meer in staat dan de wetenschap meent te weten. Psychiaters bijten daar nog dagelijks hun tanden op stuk in wanhopige pogingen een weg te vinden in een oceaan van mogelijkheden. Lees het volgende stukje eens en zie wat een beetje creativiteit op dat vlak vermag.
http://www.skepsis.nl/postel.html

Wat ik bedoel te zeggen is dat de psyche mensen een loer kan draaien door hen iets voor te schotelen wat er helemaal niet is. Je kent de uitspraak 'de wens is de vader van de gedachte' ongetwijfeld wel. En ik verzeker je dat wat men meent te zien aan geesten, of te voelen, ruiken of horen, het directe gevolg is van de eigen psyche die een loopje met iemand neemt. 'Nou joh, als jij zo graag geen geest wil zien, dan laat ik je er toch gewoon een zien.' Men roept die beelden zelf op, getriggerd door hetzij een angst, hetzij een geur, hetzij ... etc.
Dat oproepen gaat soms zelfs zover dat men meent dat er lijfelijk kontakt is.

Maar het is allemaal niet waar.
Er zit altijd een emotie achter en de kunst is die te vinden.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki