Loading...
nl

Help !!!!!!

Acheliah
Acheliah mrt 2 '07
Ik weet dat jullie een groot hart hebben.
Willen jullie iets doen voor mij.

Stuur mijn dochter a.u.b een kaartje want waar ze nu zit gaat ze kapot: het zit namelijk zo 1 maart is ze door de politie meegenomen en gesloten geplaatst. Steek haar en haar broertjes een hart onder de riem. :(Haar naam is:
Esmée Gelton en het adres is: Den Heyacker galderseweg 7 4836 AB Breda
en als jullie een kaartje over hebben stuur er dan ook één naar
Wesléy Polsema bredaseweg 50 Rijsbergen de sterren en
Justin van Haperen bredaseweg 50 Rijsbergen de kids. Ik weet ze heeft nog 2 broertjes en een zusje en als je wilt mag je die ook een kaartje sturen hun namen zijn:
Quinsy van Haperen, Raymondo van Haperen en Naomi van Haperen alle drie zitten ze in verschillende pleeggezinnen. Hun adres is:
vvp Pleegzorg Braband Eduard Poppelaan 12 Ettenleur.

Hartstikke Bedankt Alvast. Mijn dochter smeekte me haar daar weg te halen vandaar mijn oproep en omdat ik 6 kinderen heb en ik geen onderscheid wil maken vandaar dat ik ze allemaal opgeef.

Heel Veel Liefs Dieneke een verdrietige mama
Delen:
LPChip
LPChip mrt 3 '07
Niet lullig bedoeld hoor Dinie,

Maar is het niet raar voor hun als ze kaarten krijgen van wild vreemden?

Het beste is het als jij de kaarten zou sturen. Dan komen ze af van iemand die hun kennen.
Acheliah
Acheliah mrt 3 '07
Ik weet het maar het is om zeker Esmée een hart onder de riem te steken en ik weet wat het doet bij zo'n kind ik heb het pas gedaan bij sarana.Ik heb mijn dochter donderdagavond vlak na ze weg was gesproken nou ze ging er kapot vandaar mijn oproep en waarom wel voor een vreemd kind en niet voor die van je eigen snappie. Weet je nog die oproep het steunt ze enorm en omdat ik er 6 heb en geen onderscheid wilde maken vandaar deze oproep.

Liefs Dieneke
LPChip
LPChip mrt 4 '07
Als je met een vreemd kind refereerd naar die andere post: oproep voor een wens om veel kaarten te krijgen: hier wil het kind het zelf, en dat is heel wat anders.

Moet je je voorstellen dat jij Esmée bent. Je krijgt ineens een kaart van een wildvreemde. Die gaat dan ook denken, huh? wat moet ik hiermee? Ik ken die persoon niet eens!

Ook al is het gebaar goed bedoeld, het werkt gewoon niet tenzij je er zelf om hebt gevraagd.

Alleen van mensen die zij kent zal ze een kaart accepteren.
Acheliah
Acheliah mrt 4 '07
Ze weet het al en trouwens ik heb sarana een briefje geschreven en dat heeft haar zichtbaar goed gedaan dus een hart onder de riem is voor niemand slecht ookal ken je die persoon niet. Het gaat om het gebaar ja toch. Maarja jullie zijn niks verplicht het was gewoon een vraag omdat ze heel verdrietig is het is nog maar de vraag of ze er zonder trauma vanaf komt. Als je maar een paar uurtjes van de dag van je kamer af mag is post toch geweldig.

Liefs Dieneke
Debiorah
Debiorah mrt 4 '07
Hi Dinie!
Het is echt een vreselijk gebeuren allemaal. Ik leef echt met je mee.
Als jij denkt dat ze het leuk zou vinden wil ik haar best een kaartje sturen. Is er ook iets bijzonders waar ze van houd? Een soort dier bijvoorbeeld?

Veel sterkte nogmaals!
Acheliah
Acheliah mrt 4 '07
Ja paarden en verder maakt het niet zoveel uit het is meer om haar een beetje te troosten in deze hele moeilijke tijd. Ze zit in een jeugd gevangenis en slaapt zelfs op zo'n bed. Ze mag zelfs beperkt van haar kamer af dus maar een paar uurtjes om te wennen aan de meisjes daar. Ze zijn daar heel streng dood eng gewoon elke avond heeft ze me gebeld en gesmeekt om haar daar weg te halen. Maar ik kan niks doen ze moet als 14 jarige al om 20.00 op bed te liggen gewoon weg zielig :S

Liefs Dieneke
Charlie
Charlie mrt 5 '07
Ik weet nog goed dat toen ik vastzat dat ik toen echt blij was met alle positieve post die ik kreeg. Ik zag altijd uit naar dat ene kleine moment dat de post werd uitgedeeld. Ik weet dus uit ervaring dat de post het enige is waar kinderen op dat moment iets aan hebben. Ik bedoel zoiets als een lichtpuntje in de duisternis. Dus wat ik probeer te zeggen is dat ik uit eigen ervaring het met Dieneke eens ben!!!

in Licht en Liefde,

Charlie
LPChip
LPChip mrt 5 '07
Maar kreeg je ook post van wild vreemden?
Acheliah
Acheliah mrt 5 '07
Sarana kreeg post van mij en mijn dochter en ja ze was er heel blij mee en ik weet zeker dat ze heel veel post heeft gekregen en er heel blij mee was. Trouwens ik en Esmée schrijven nog met sarana. Leuk he zo zie je maar weer. En ach wat is nu een kaartje voor jullie maar voor de ander is het heel veel waard.

Liefs een verdrietige mama
Debiorah
Debiorah mrt 5 '07
Ik heb een hele lieve voor haar uitgezocht! Ben benieuwd wat ze ervan vindt. :)
Acheliah
Acheliah mrt 6 '07
Dank je wel Debiorah je bent een schat. Jij begrijpt het tenminste. Het gaat er niet om van wie maar om het idee dat er mensen op deze aardbol rondlopen die aan haar denken en haar een hart onder de riem steken.

Liefs Dieneke
LPChip
LPChip mrt 6 '07
Begrijp me niet verkeerd Dinie,

Ik snap jouw gedachten wel, maar als ik in de situatie van je kind zou zitten, zou ik bij post van een vreemde een raar gevoel krijgen van: wat is dit nou, waarom stuurt die persoon mij een brief? Ik ken die persoon niet eens... etc.

Ik heb dit alleen geschreven omdat Esmée misschien hetzelfde denkt. Ter bescherming zeg maar.
Acheliah
Acheliah mrt 6 '07
Hallo LPChip

dat is wel zo en ik snap je wel maar je weet nooit misschien onstaan er wel leuke penvriendinnen waar ze wat aan heeft. Je weet nooit. :p

Liefs Dieneke
Debiorah
Debiorah mrt 7 '07
Zo is het Dinie!'
Mijn vriend heeft ook een aantal jaren vastgezeten en hij vertelde mij dat een kaartje een wereld van verschil kan maken. Als je al zo weinig plezier hebt en in zo'n benarde situatie zit, is het een kleine moeite om die persoon een sprankje hoop te geven. Ik doe het graag Dinie, ik had graag gehad dat ik meer kon doen.
Acheliah
Acheliah mrt 9 '07
Ik heb mijn dochter gesproken ze zit helemaal alleen op haar kamertje met helemaal niks als alleen een hard bed. Ze mag bijna niet van haar kamer af dus verveeld ze zich helemaal kapot dus idd een kaartje is helemaal te gek dachten maar meer mensen zo. Want ik weet namelijk hoe belangrijk het is beetje contact met de buiten wereld iemand nog intresse om mijn dochter en evt andere kinderen van mij te steunen.

Liefs en een dikke kus Dieneke
Ayasha
Ayasha mrt 10 '07
Dinie mag ik vragen waarom je kinderen daar zitten?

Ze steken jongeren nl niet zomaar in een jeugdgevangenis.
Debiorah
Debiorah mrt 10 '07
Nou dat zou ik niet zeggen kath, tegenwoordig is er in nederland een groot tekort aan ruimte voor kinderen die psychische hulp nodig hebben. Of zogenaamde "probleemkinderen". Als er geen plaats is worden ze zo in de jeugdgevangenis gestopt. Bovendien vind ik niet dat het veel uitmaakt, iemand moet juist in zo'n situatie wat hoop en medeleven krijgen. Simpelweg om toch positief te blijven en niet helemaal weg te zakken. Ik heb namelijk in mjin omgeving meegemaakt dat zo'n gevangenis helaas vaak geen positieve invloed heeft op jongeren.
Acheliah
Acheliah mrt 10 '07
Kath

Het is maar al te waar dat als je 1 keer weg loopt je voor een instantie een probleem kind bent omdat je het thuis goed heb en niet weg wil. En omdat hun je zien als wegloper wordt je zwaar gesloten geplaatst en dat is de enigste manier juist "de jeugd gevangenis" Ik kan me voorstellen dat je denkt wie loopt er nu weg maar kun jij je voorstellen dat je als kind in een vreemde omgeving in een vreemd bed wakker wordt zonder je vader en moeder. En terwijl jij het goed heb de voogd van alles uit de kast trekt om het tegendeel te beweren zonder bewijs. "Mensen doe je ogen open er is meer leed en onrecht dan jullie denken" Tuurlijk zijn er kinderen die problemen hebben" maar ook is dat niet altijd waar. Het is niet altijd eens een dief altijd een dief. Ik kan mijn onschuld niet bewijzen naar de instanties maar hun hebben ook geen bewijs dat alles wat hun zeggen waar is.

Liefs Dieneke
Ayasha
Ayasha mrt 10 '07
Sorry Debiorah, niet aan gedacht dat jullie in Nederland zaten... :o
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies