Loading...
nl

Uitzichtloos

Spiritual-Kitten
Spiritual-Kitten dec 11 '08
Hallo allemaal,

Ik denk dat ik dit het beste hier kan posten..

Ik zit nu namelijk al een tijdje met een probleem:
-Ik heb problemen met samenwerken, ben diverse keren mijn werkgroepje uitgegooid hierdoor.
-Ik ga daar binnenkort voor naar een psycholoog..
-Ik vergeet dingen
-Ik ga niet naar lessen toe (de ene keer omdat ik me echt ziek voel, de andere keer weer om iets anders...)
-Ik wil deze opleiding gewoon halen en ik weet echt niet wat ik moet doen..
-Heb zo weinig geduld om te wachten tot mijn docenten reageren op mijn mailtjes..

Echt ik baal zo hard.. Alles gaat fout. terwijl ik ook gister gewoon naar belangrijke lessen had gekund.. Dan was er niets aan de hand geweest.. (behalve dat ik me echt ziek voelde)

Voel me op dit moment gewoon uitzichtloos. Ik weet even niet meer wat ik moet doen.
Ik heb me echt al heel lang niet meer echt gelukkig gevoeld..

Kan iemand mij alsjeblieft advies geven?

Liefs,

S.K
Delen:
Lena
Lena dec 11 '08
zoals ik het lees,lijkt het of je jezelf een beetje kwijt bent.
heb je teveel dingen waar je tegelijk aan wil werken of is het hoofdzakelijk je studie?
teveel kan je ziek maken.
Spiritual-Kitten
Spiritual-Kitten dec 11 '08
Het is inderdaad niet alleen mijn school..
Ook hoe ik ben in de liefde..
Ik heb net een nieuwe vriend en ik wil alles persé goed doen..

Ik wil gewoon gelukkig zijn..
Lena
Lena dec 11 '08
leg je de lat voor je zelf te hoog?
gast
gast dec 11 '08
Geluk kun je jammer genoeg niet afdwingen. Je krijgt dan eerder het tegenovergestelde omdat het niet vanuit de eenheid maar vanuit jou ego komt dan.
Je kunt pas echt gelukkig zijn als je je leven accepteerd zoals die is met alle "positieve" en "negatieve" gebeurtenissen die erin voorkomen.
Bedenk vooral dat je zelf bepaald of iets als positief of negatief ervaren wordt.
Helma
Helma dec 13 '08
Beste Spiritual,

even een heel praktische vraag: ben je al eens getest op ADD, PDD-nos of Asperger? Want ik vraag mij af: kun je wel overzien wat je allemaal doen moet? Ligt inderdaad de lat niet te hoog? En hoe zit het in je contact naar anderen toe, kun je invoelen hoe iets is voor een ander, of zeg je vaak precies de verkeerde dingen, of doe je iets fout, omdat je ook niet weet hoe anders?

liefs, Helma.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki