Ik heb me aangemeld voor deze workshop op 7 maart 2009.
De straal van Guanyin
Je gaat ervaren en leren hoe je ,met de straal van Guanyin gaat werken.
Guanyin is een godin die zowel in het Hindoïsme als in China wordt geëerd.
Zij is de godin van mededogen. In moeilijke situaties kan je haar vragen. Wat belangrijk is, is dat je met de straal van Guanyin kan werken dat je bewuster en gemakkelijker met de veranderende tijd kunt omgaan. De energie waarmee je werkt is warm, liefdevol, zacht, en heel eenvoudig te gebruiken. Als je de straal van Guanyin hebt ontvangen dan kan je deze doorgeven aan anderen. Deze dag zullen we vooral praktisch aan de gang gaan.
De straal van Guanyin werkt op het Hartchakra en de Thymusklier.
Het brengt de volgende gaven en activiteit voort:
1. Het brengt in de Thymus de energieën samen van de Liefde van het hart en de
creatieve communicatie van de keel, in een totale Liefdes- communicatie.
2. Telkens als je de aandacht richt op dit centrum, zul je de energie voelen toenemen en elektrostatische energie zal zich herleiden naar de elektromagnetische energie die zacht naar beneden vloeit tot in de basis van de rug waar ze zal worden opgeslagen.
3. Het zal je genezingsmogelijkheden doen toenemen van goed naar geweldig en zal “instant” healing voortbrengen voor jou en anderen als hij wordt verbonden met de oorspronkelijke Bron van energie.
4. Het is een krachtig instrument, want wanneer je een andere persoon aanraakt, zul je de elektromagnetische energie een positieve ervaring beleven. Een omhelzing, een zachte aanraking, zal in het hart resoneren.
5. Telepathie, opening van het derde en zesde chakra.
6. Het zal in je aura zichtbaar worden als je voorbereid bent om de initiatie in de energie van het Kundalini te beleven voor een volle verlichting.
7. Het aanzetten in de Thymus laat de chakra’s samenwerken voor meer kracht.
8. De Thymus creëert een sterk immuunsysteem. Hij vecht tegen infecties door meer witte bloedcellen te creëren.
Ik ben erg benieuwd hoe dit me zal bevallen.
Meer info kun je hier vinden
De Straal van Guanyin. Is op zaterdag 7 maart van 11.00-16.00 uur. Bij aanvang van de workshop contant te voldoen ad. € 65,00.
Spiritueel Centrum "Mahatma"
Amsterdamsestraatweg 59A
1411 AX Naarden
Misschien zijn er nog meer Merudianen in geinteresseerd? Ik ben in ieder geval erg benieuwd.