Loading...
nl

Help deze jongen zijn wens te vervullen

Debiorah
Debiorah feb 27 '07
Op de engelse versie van het Merudiforum kwam ik een hele mooie oproep tegen van Steff.

Zij roept iedereen op om de wens van een ongelooflij sterk jongetje te vervullen.
Zijn droom is om het wereld record voor de meeste verjaardagskaarten te halen.De meeste kinderen wensen een ontmoeting met een bekend persoon of een reis naar Disney, maar deze jongen wil graag verjaardagskaarten. Alsjeblieft help allen mee zijn droom te vervullen.

Bij de 7 jaar oude jongen Shane Bernier uit Lancaster Ontario werd 3 jaar geleden acute leukemie gediagnosticeerd. Momenteel ondergaat hij chemotherapie in het kinderziekenhuis van Ontario. Als de behandeling aanslaat schatten de dokters in dat hij 80 procent kans heeft te herstellen.

Op 30 mei, wordt Shane 8 jaar.

Zijn droom...
Het grootste aantal verjaardagskaarten krijgen zodat hij in het guiness book of records komt.

Laten we allen helpen zijn droom waar te maken.

Stuur Shane een verjaardagskaart:

SHANE BERNIER
Po Box 484 Lancaster Ontario Canada K0C 1NO

Omdat Steff zelf aan kanker heeft geleden werd zij geraakt door de wens van deze jongen. Ze heeft bewondering voor zijn kracht in deze strijd en dat op zijn jonge leeftijd.
Bij deze verspreid ik zijn en haar wens verder, zegt het voort!
Delen:
Mirreke
Mirreke feb 27 '07
Kaart ligt klaar, gaat vanmiddag op de bus!
Debiorah
Debiorah feb 27 '07
Super! Die van mij ligt ook klaar!
mause
mause feb 27 '07
ik stuur er ook1. wat een leuke wens en zoiets kleins inprincipe.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 28 '07
Heel goed initiatief. Zie hier ook een filmpje van het jongetje:

http://mfile.akamai.com/18153/wmv/ondema...7-annettehs.asx
jo
jo mrt 1 '07
ik ga er ook een sturen maar hoeveel postzegels moeten daar op??
Debiorah
Debiorah mrt 1 '07
€0,89 als ik het goed heb, moet je ff een priorityzegel halen bij het postkantoor. Dit omdat het post buiten europa is.
IkBen
IkBen mrt 1 '07
Ik ken de oorsprong niet maar op internet worden dit soort oproepen veelal geplaatst als Hoax, een soort van virus.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 1 '07
Dit is geen hoax! zie ook het filmpje:
http://mfile.akamai.com/18153/wmv/ondema...7-annettehs.asx
jo
jo mrt 2 '07
vind het erg leuk voor die jongen dat hij veel post krijgt!

is dat zo'n zegel met een vliegtuig erop??
die heb ik nog wel liggen hier.
Mirreke
Mirreke mrt 2 '07
Ben je erg op zoek naar jezelf ikben?

Idd € 0,89 met Priority stickertje.
????
???? mrt 2 '07
Ik gun het dat ventje best wel, daar gaat het niet om. Maar het is wel lekker spekken van de posterijen. Een mooie bijkomstigheid voor deze tak van de economie.
Hadden ze de posterijen er niet uit liefdadigheid bij kunnen betrekken dat de post naar een antwoordnummer gestuurd konden worden o.i.d.
Het gaat mij niet om die 89 cent dat het per persoon zou kosten. Dat is maar een schrijntje. Maar zie het eens in de bigger picture.
Er wordt op het gevoel van ons in gespeeld door de economie en de machthebbers. En dat puur uit hun eigen belang.
Acheliah
Acheliah mrt 2 '07
0,49 euro cent schat
Tamara26
Tamara26 mrt 2 '07
Dat is zonder Priority hoor.
Acheliah
Acheliah mrt 2 '07
Sorry
Debiorah
Debiorah mrt 3 '07
Ja je kan het ook in zo'n perspectief zien, maar dit is zoiets kleins. Bovendien is het voor deze jongen, wat zou iemand anders met die kaarten moeten? Daarnaast zijn er zoveel dingen waar wij allemaal klakkeloos aan meedoen om de staatskassen en economie te spekken. Denk aan al die balstingen, heffingen, verzekeringen zonder dat we daar ooit iets voor terug krijgen. Ik denk niet dat je hier een heel complot achter moet zoeken, daar hebben de bedrijven en overheid echt wel effectievere methodes voor.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki