Loading...
nl

Dit is Wilma

admin
admin dec 9 '08
Tja, laat me eens even denken. Ik ben Wilma en woon vlakbij Hoorn in NH. 48 zomers heb ik nu voorbij zien komen. Ik ben getrouwd en ben moeder van 2 pubers (jongens, 17 en 19 jaar oud). Ik hou van mensen en de contacten met hen. Door dit contact met anderen heb ik heel veel geleerd over mezelf. Spiritualiteit en bewustzijnsgroei zijn de dingen waar ik in geïnteresseerd ben, naast lekker genieten van alles wat er op mijn pad komt. Soms werk ik op kantoor, fruitpluk of schoonmaak, net waar ik zin in heb. Ik lees veel en heb zelf heel wat cursussen en opleidingen gedaan (NLP, Hypnotherapie, Astrologie, Tarot, Pendelen, Reiki I en II, Bach Bloesem Remedies en nog veel meer).

Tot zover maar even. Als je vragen hebben, stel ze maar.

Lieve groet,
Wilma
Delen:
Sephora
Sephora dec 9 '08
Hoi Wilma smile

Welkom!
Interessante cursussen en opleidingen die je gevolgd hebt!
admin
admin dec 9 '08
Dank je wel Sephora. Ik heb heel veel aan deze cursussen gehad.

Lieve groet,
Wilma
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 9 '08
Hallo Wilma,

Van harte welkom op Merudi. Je hebt inderdaad een heleboel cursussen en opleidingen gedaan. Doe je er ook iets mee in de praktijk? Ik wens je veel plezier op Merudi en mocht je vragen hebben, stel ze dan gerust.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 9 '08
p.s. Wilma,

Hou jij al die forums bij? Je bent in ieder geval wel efficient met voorstellen wink

http://www.google.com/search?q=%22Ik+ben...r=&filter=0

Hahaha laugh.
Helma
Helma dec 9 '08
Hoi Wilma, welkom!!!

Heb jij ook op Innerned gezeten destijds?

groet, Helma.
liesanne
liesanne dec 9 '08
welkom...
Soulmate
Soulmate dec 9 '08
hoi Wilma, welkom hier.
gast
gast dec 9 '08
Hi Wilma, zo te zien heb je geen tijd meer over om te werken winkAls je al die forums bij wilt houden, haha, succes ermee.
(of ga je een eigen praktijk beginnen en zoek je vast wat naams bekendheid wink)
gast
gast dec 9 '08
Ho, ik vergeet je helemaal welkom te heten.

Wilma, wees welkom laugh
Lena
Lena dec 10 '08
smilewelkom
admin
admin jan 3 '09
Dank je wel voor jullie lieve welkom.
@ gast Nee hoor ik ga geen praktijk beginnen (heb ik al gehad), maar wil meer informatie tot mij nemen en delen als er behoefte aan is. Het loopt inderdaad wel eens niet helemaal goed hoor. Dat blijkt wel, ik heb mij per ongeluk hier twee keer voorgesteld. Sorry voor dat blush
@Nims klopt helemaal, ik heb geen zin om het wiel constant uit te vinden. Ik wil jullie bedanken voor het feit dat ik mee kan genieten met alles wat jij en de anderen hier delen.

Lieve groet
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 3 '09
Ik hoop dat je het allemaal bij kunt houden dan, want ik heb al moeite om alleen maar Merudi bij te houden, want dat groeit met de dag al enorm haha.
gast
gast jan 3 '09
Wilma, om de vraag van Phoenix nog even te herhalen (heb nog geen antwoord gelezen): Heb je ook op innerned gezeten?
(just curiosity)
admin
admin jan 3 '09
Ik heb alleen meegelezen op innerned voor zover ik mij dat kan herinneren Phoenix en gast.
Beschermengel
Beschermengel jan 3 '09

Hallo Wilma WELKOM!

admin
admin jan 4 '09
grinIk hoop het ook NiMS dat ik het allemaal kan bijhouden, met het inlezen ben ik al dagen zoet en al die informatie op merudinet zelf, heerlijk om te lezen. Maar het gaat lukken.

dank je wel beschermengel. Ik hou van vogels. Zwaluwen wat betekent dat ook al weer? O ja dat je goed met mensen om weet te gaan, dat je je familie en huis heel waardevol vind, bescherming, behendigheid en alertheid en natuurlijk de voorbode van de lente, maar ook van onweersbuien. Mmm, ben benieuwd wat er gaat gebeuren
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 4 '09
Ja in 6 jaar tijd kan je een hele hoop informatie verzamelen laughen dat is hier op Merudi aardig gelukt laugh. En er blijft nog steeds info worden toegevoegd dus kijk maar uit waar je aan begint wink.
Beschermengel
Beschermengel jan 4 '09
Wilma wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 4 '09
Origineel bericht van: wilmaheijhoff
grinIk hoop het ook NiMS dat ik het allemaal kan bijhouden, met het inlezen ben ik al dagen zoet en al die informatie op merudinet zelf, heerlijk om te lezen. Maar het gaat lukken.

Hey Wilma, ik bedacht me net, kun je niet al die mensen van alle fora / sites waar jij komt, naar Merudi toesturen winkdan hoeven we maar op 1 plek te blijven in plaats van overal informatie te verzamelen en te lezen laugh. Scheelt je weer een hoop tijd en uitzoekwerk.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki