Loading...
nl

Even voorstellen..

Prada
Prada dec 3 '08
Hallo Allemaal

Ik heb me vandaag aangemeld op dit forum, ik had al een aantal keer eerder hier wat zitten lezen, ik weet eigenlijk niet zo veel over de onderwerpen die hier worden besproken maar het intereseert me wel degelijk en wil er ook meer over weten.

Dit ook omdat ik aantal dingen heb meegemaakt die ik zelf niet helemaal kan verklaren en paar mensen die tegen me zeiden dat ik zelf ook iets spiritueels heb en ben er nu nog nieuwsgieriger naar.

Ik hoop dat ik hier meer informatie kan vinden
Delen:
Soulmate
Soulmate dec 3 '08
hoi prada, welkom hier
Helma
Helma dec 3 '08
Hallo Prada, wil je er iets over vertellen? In ieder geval van harte welkom hier, en doe lekker mee.
gast
gast dec 3 '08
Wees welkom, Prada.
Leuk plaatje heb je nu laugh
Prada
Prada dec 3 '08
haha ja heb m ondertusse al paar keer veranderd maar deze houd ik nu ;-)

Korte versie van de gebeurtenissen:
Jaren geleden had ik samen met mn zusje dezelfde droom over de kat die we hadden gehad, we dachten dat hij dood was maar in onze droom was hij spring levend..

Ook had ik 2 weken trug dezelfde lichamelijke klachten als mn zusje (die in het buitenland woont)

En ook heb ik soms het idee dat ik weet wat er gebeurt of een soort deja-vu het gebeurt dan meestal paar seconden later ofzo..

En gisteren op me werk kwam een man naar me toe die me vroeg of ik wist wat mn spirituele doel was in t leven hij zei dat ik die zeker 1 had mss wel een groot doel zei die..

Al die kleine beetjes maakte me wel nieuwsgierig, ik weet niet of t iets betekend of t allemaal toeval is, maar daar geloof ik niet in, ik geloof dat alles wat gebeurt een rede heeft...

duss dat was mijn uitleg ;-)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 3 '08
Ook van mij hier ook een hartelijk welkom.

Ik denk dat je op merudi wel veel informatie kunt vinden over je spirituele doel wink. Ik zal eens je foto lezen en kijken wat ik eruit kan halen voor je.

Mocht je ook nog wat willen vragen, stel de vragen dan gerust!
Wendy's
Wendy's dec 5 '08
nice to meet you! wink
Prada
Prada dec 5 '08
Grapjas Wendy's
Prada
Prada dec 6 '08
Hmm 2x verstuurd is ook overdreven...

Voor degene die t nog nie doorhebben en/of er nix van snappen..
Wendy's is mijn zusje
Maryssa
Maryssa dec 6 '08
Wat gezellig 2 zussen op het forum! Ik snapte er inderdaad niets van. crazy
Lena
Lena dec 6 '08
welkom grote zus smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda