Loading...
nl

nek muurvast

Helma
Helma dec 3 '08
Waarschijnlijk kou gevat ofzo: ik loop als een houten klaas door het huis, met een stijve nek. Ik wil geen Ibuprofen slikken want daar wordt mijn bloed te dun van. Iemand tips?
Delen:
Maryssa
Maryssa dec 3 '08
Ow dat is vervelend! Heb je een kersenpit kussentje? Die kun je in de oven leggen en is dan heerlijk warm. Een lekker dikke sjaal om is ook altijd goed voor je nekspieren.
Soulmate
Soulmate dec 3 '08
hoi phoenix,
loslaten.....natuurlijk dieet van veel groente en fruit en afvoeren die overtollige stress. de nek staat in verband met de darmen. deze moeten nu te veel ballast zien kwijt te raken. darmen reinigen is dus een hele goeie methode. de nek masseren en inderdaad warm houden is ook heel prettig. sterkte in ieder geval.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 3 '08
Hoi,

Je nek staat voor flexibiliteit en het vermogen om om je heen te kijken. Nek problemen staan voor een weigering om de andere kant van een probleem te willen zien. Halstarrigheid en onbuigzaamheid. Een stijve nek, staat voor stijfkoppigheid.

Graag wil ik de volgende affirmaties voor je opschrijven, die je erbij kunnen helpen:
-Het is veilig om andere gezichtspunten te zien.
-Ik heb vrede met het leven.
-Soepel en gemakkelijk zie ik alle kanten van een probleem. Er zijn oneindig veel manieren om dingen te doen en te zien. Ik ben veilig.
Helma
Helma dec 4 '08
Hoera! Ik ben een stijfkop. Letterlijk en figuurlijk.

Nims, moet ik dan die affirmaties hardop zeggen?
Ik zit behoorlijk op slot voor mijn gevoel...
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 4 '08
Zie http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/35247/Wat_is_een_affirmatie.html#Post35247 voor alles wat betreft de affirmaties. Hoe je ze moet gebruiken en hoe ze werken etc.
Helma
Helma dec 4 '08
Thanks!
Soulmate
Soulmate dec 4 '08
dan zijn goede affirmaties nims, bewaar ze op mijn pc, kende dat niet eigenlijk, zo onverdeeld in chakra's. toppie!
Helma
Helma dec 6 '08
Ik heb de volgende affirmaties uitgeprint en ga ze in huis ophangen:

Het is veilig om andere gezichtspunten te zien.

Ik heb vrede met het leven.

Soepel en gemakkelijk zie ik alle kanten van een probleem.

Er zijn oneindig veel manieren om dingen te doen en te zien.

Ik ben veilig.

Ik verdien echte liefde. Ik mag ontvangen.

Ik zorg goed voor mezelf.

Ik neem de volledige ruimte in voor mezelf.



Zal mij benieuwen hoe de kids reageren als ze die briefjes overal zien hangen. grin
Helma
Helma dec 26 '08
Het voelt nog steeds goed om de affirmaties overal tegen te komen! Ik moet zeggen, mijn nek is over, maar mijn onderrug is nu de klos, en dan vooral rechts... zit soms zo scheef als mijn kerstboom hier in huis. Het is net of iemand met een houten plank in mijn zij heeft lopen rammen. Maar dat zal ook wel weer overgaan!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 27 '08

Waarom word ik emotioneel van de affirmatie: ik ben veilig en ik verdien echte liefde?

Ik heb de afgelopen 2 jaar nekklachten. De ene dag erger dan de andere....
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 27 '08
Omdat je je blijkbaar niet veilig voelt, en waarachijnlijk ook geen echte liefde ervaart.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki