Loading...
nl

OPROEP LICHTWERKERS

Charlie
Charlie feb 7 '07
Dit is een oproep aan alle lichtwerkers!!!
Er is werk aan de winkel!!!
De tijd begint te dringen!!!
We moeten echt vanaf nu onze krachten bundelen!!
We hebben iets ZEER GROOTS te overwinnen!!
Nee, niet onszelf!!!
Iets veel groters!!!
Het is hier op aarde en zal niet eerder weggaan voordat er complete chaos heerst!!!!
Ik ben er nu achter waarom ik bij deze ouders ben geboren en wat mijn grootste taak op aarde is!!!
Dus bundel de krachten en stuur zoveel mogelijk LICHT en LIEFDE naar iedereen!!!!!

In Licht en Liefde,

Charlie
Delen:
Acheliah
Acheliah feb 7 '07
Nou misschien word het eens tijd dat we onze kracht, liefde en licht idd bundelen.
Charlie
Charlie feb 7 '07
Zo simpel ligt het helaas niet, Dien!!!
We zullen moeten knokken, we zullen uitgeput raken, we zullen geen energie overhouden.
Maar we zullen doorgaan!!!
Het is hier, nu op dezelfde planeet als wij, lichtwerkers!!!
Laten we samen zoeken naar een groter plan van aanpak!!!!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 7 '07
Misschien moet je wat duidelijker zijn in je ramp en tegenspoed voorspellingen. Zoals bijvoorbeeld: Wat is het? Hoe herkennen we het? En waar komt het vandaan?

Wat is bijvoorbeeld je bron van deze informatie?

p.s. Ik heb zelf persoonlijk geen zin in bangmakerij.
Charlie
Charlie feb 7 '07
NiMS, Mijn bron dat ben ik zelf, helaas. Ik heb oog in oog gestaan met hetgeen wij moeten tegen gaan. Het is er al, overal begint de chaos op te bloeien. Iedereen zal vervloekt worden, behalve ik!!! En daar kan ik gebruik van maken. Ik weet wie het is, ik weet niet alles!!!! Maar ik sta het dichtst bij HEM. Ik heb HEM van binnen gezien, ik ben me kapot geschrokken. Ik dacht dat ik HEM kende, maar de waarheid is voor mij te hard. Ik heb jullie nodig!!! En jullie zullen mij nog heel hard nodig hebben!!!
LPChip
LPChip feb 7 '07
De documentaire die in het 2012 topic staat verteld hier ook over.

Ik weet alleen niet wie je met HEM bedoeld, maar de strijd die we gaan krijgen, zal een grote worden.
Charlie
Charlie feb 7 '07
LPChip, jij wilt absoluut niet weten wie ik met HEM bedoel. Ik wilde het ook niet weten, maar ik ben blij dat ik het weet. Hoe moeilijk het voor mij persoonlijk ook is. En ik had dat topic nog niet gelezen, maar het zal een grote worden, als nooit tevoren!!!!!!! NiMS, nee, het is geen bangmakerij. Het is iets waar we klaar voor moeten zijn. We hebben elkaar nodig!!!
Mimi*
Mimi* feb 7 '07
Ik snap er dus helemaal niks van wat je nu bedoeld! Kan je iets duidelijker zijn? Gaat het over 2012 of gaat het over iets anders?
Debiorah
Debiorah feb 7 '07
Leven in licht en liefde is naar mijn idee belangrijk voor iedereen. En ik denk dat het bij de kleinste dingen begint. Bijvoorbeeld de manier waarop je in het leven staat en met mensen omgaat. Zelfs de kleinste acties die vanuit licht en liefde worden gedaan zijn krachtig. Ik snap ook niet helemaal wat je met deze boodschap wilt zeggen charlie, ik denk dat je idd wat duidelijker moet zijn willen anderen het kunnen begrijpen.
Thomas A
Thomas A feb 7 '07
Ja ik zou het ook fijn vinden Charlie, als je zodra je er de rust voor hebt, het eens wat kompleter uit de doeken te doen. Bang worden is denk ik meer voor hen die er niet aan willen. Het is immers nodig om eerst ghaos te laten zijn om tot verandering te komen.

Liefs

Thomas
Charlie
Charlie feb 7 '07
Hoe kan ik nog duidelijker zijn?? Ik heb oog in oog gestaan met HEM, degene die samen met nog een paar anderen niet eerder zullen weg gaan, dan dat er complete chaos heerst. Ik heb oog in oog gestaan met een schepsel, een wezen die leeg is van binnen. Letterlijk!! No Soul!!!!!!! Een blok beton, waarvan ik dacht dat ik HEM kende. HIJ heeft mij getoond wie HIJ is en wat er nog komen gaat. HIJ heeft het enkel en alleen aan mij getoond, omdat ik het dichtst bij HEM sta. Maar HIJ weet niet wie ik ben. En HIJ zegt ook dat niet te willen weten. Als HIJ het had willen weten, dan wist HIJ het allang. HIJ leeft enkel in haat en nijd en dood en verderf. Dat is waarvoor HIJ hier is. HIJ zal mij sparen, maar HIJ weet (nog niet) wie ik ben. Daar komt HIJ achter, omdat ik hem verraadt. HIJ zal mij als eerste halen, en daarom hebben we elkaar nodig!!!!!!!!!
Wendy's
Wendy's feb 7 '07
Eigenlijk snap ik het ook niet, kun je het wat beter uitleggen charlie?
Ik ben wel benieuwd wie HEM is.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 7 '07
Stuur hem maar hierheen. I've got friends in High places. Ik ben niet bang voor een blok beton.

Wordt eerst eens rustig en probeer je ervaring zo volledig en duidelijk mogelijk op te schrijven. Pas dan zul je niet alleen zijn.
Charlie
Charlie feb 7 '07
Lieve schatten, het is voor mij zo moeilijk!!!!!
Het is zo persoonlijk en toch ook weer niet tegelijk. De hele mensheid en alles en iedereen zal door HEM uitgeroeid worden. Jullie willen echt weten wie HIJ is???????
Acheliah
Acheliah feb 7 '07
Ik denk dat ze de duivel himself bedoeld
Debiorah
Debiorah feb 7 '07
Uitgeroeid worden?! Dat klinkt heel dreigend en ik denk niet dat mensen hierdoor bij kunnen dragen aan het bundelen van licht en liefde. Op deze manier krijgt de zogenoemde HIJ invloed op de mensen door het zaaien van angst. Persoonlijk heb ik niks met deze doemscenarios. En angst is niet bepaald een goede voedingsbodem voor de positieve en krachtige energie waar jij om vraagt.
Acheliah
Acheliah feb 7 '07
Ik denk dat de enigste manier wat wij kunnen doen is licht, kracht en liefde kunnen bundelen aan god. Bidden en geloven
Charlie
Charlie feb 7 '07
Wie heeft er dan nu angst??? Dat is niet mijn insteek. Mijn insteek was dat we elkaar nodig hebben in Licht en Liefde en positieve energie. Ik help jullie alleen maar door te waarschuwen dat we sterk zullen moeten zijn.
Charlie
Charlie feb 7 '07
Goed!!! Laat het dan maar!!! Ik ga zelf de grote strijd wel aan.
Acheliah
Acheliah feb 7 '07
Luister

Charlie wil ons niet bang maken ze wil dat we elkaar de hand reiken en dat we heel veel liefde, licht en kracht verzamelen
Pagina's: 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420