Loading...
nl

Helderziend/Heldervoelend

wikje
wikje nov 21 '08
hoi

ik wil graag met iemand in gesprek die helderziend is. kun je via deze site ook chatten?
Delen:
Maryssa
Maryssa nov 21 '08
Hallo Wikje, er zijn specifieke sites waarop je kunt chatten met helderzienden. Of Merudi wel de plek is om met een helderziende te chatten hangt af van de reden WAAROM je zou willen chatten. Voor toekomstvoorspellingen e.d zou je beter een site als Astro TV of iets dergelijks kunnen raadplegen. Heb je vragen over spirituele ervaringen dan kun je die volgens mij wel op Merudi bespreken en hiervoor een bericht plaatsen.
Soulmate
Soulmate nov 22 '08
hallo Paradijs,

ik moet zeggen, ik heb smakelijk hard moeten lachen om alle teksten. Ik zie me zelf als Engelmens, maar als jij ook een Engelmens bent, lever ik die functie direct weer in. En ga me niet vertellen hoe ik in elkaar zit. uit onvoorwaardelijke liefde en vrije wil mag ik daar zelf over beschikken. en ander veranderen? alleen door het goede voorbeeld te geven in stilzwijgen kun je een ander misschien aanzetten tot verandering. Komt er vraag dan mag je daar een antwoord op geven. Vanuit welke dimensie kom je eigenlijk? en ga me niet zonnig en bezwarend toespreken, want daar houd ik al helemaal niet van. Ik heb direct contact met God en ik heb toegang tot de waarheid en de waarheid kun je niet verdraaien. Of ben je intussen zelf al gevlucht?
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 23 '08
Hallo Anna,

Paradijs is al lang niet meer op dit forum aanwezig. Wikje heeft een heel oud onderwerp omhoog gebracht. Ik zal zijn / haar vraag even loskoppelen van dit onderwerp.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 23 '08
Origineel bericht van: wikje
hoi

ik wil graag met iemand in gesprek die helderziend is. kun je via deze site ook chatten?

Als je via deze website inzicht wilt krijgen over iets dat je bezig houdt, kun je het beste een nieuwe onderwerp beginnen. Je krijgt dan zeker een reactie waar je waarschijnlijk iets mee kunt.

Groetjes Julien.
Soulmate
Soulmate nov 24 '08
die was niet serieus bezig. het laat me daarnaast wel de betrekkelijkheid ervan inzien.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki