Loading...
nl

Koudddddddd

Anne
Anne nov 19 '08
Heb het zo koud laatste tijd jongens,

Ik heb sinds de zomer al dat ik het heel vaak erg koud heb.
Vooral me handen zijn altijd bijna koud. Ik weet dat het ook met hsp zijn te maken heeft omdat je gevoeliger bent dan anderen.
Maar mijn lichaam is ook vaak koud, ik heb het maar koud overal in huis.
Ik heb laatst nagegedacht en vroeg me af of je het zo koud zou kunnen hebben omdat je onbewust geesten, of energieen voelt.??

Zijn er nog meer mensen die het zo koud hebben???
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 19 '08
Mijn handen en voeten zijn ook altijd enorm koud, want dat is de plek vanwaaruit enorm veel energie stroomt. Ik heb het zelf eigenlijk niet koud hierdoor omdat ik voldoende energie heb.
Als jij het wel koud hebt, is jouw balans vanuit ingaande energie en uitgaande energie dus verstoord (het heeft dus niets met hsp te maken!). Probeer te achterhalen of bijvoorbeeld alle chakra's voldoende open zijn, of dat bepaalde plekken in je lichaam (afgezien van je handen) ook koud aanvoelen, of juist exrra warm.
Maris1976
Maris1976 nov 19 '08
Hey Anne, ik herken het zelf niet, soms als ik verkeerd heb gezeten heb ik een koude hand, maar dan knelt er iets af.

Maar heb jij het idee dat je onbewust geesten of energieen voelt en heb je nog meer tekens aan de wand gezien buiten koude ledematen??

Liefs Maris
Anne
Anne nov 19 '08
@ nims sommige delen zijn erg warm vooral me hoofd, me voeten zijn niet koud alleen me handen. En vaak is me lichaam van binnen erg koud.

Ik heb sinds kort ook last van me handen en dan vooral snachts als ik slaap, dat aderen opgezet worden en daardoor te weinige bloed kan worden toegevoegd in me handen, hierdoor krijg je last van soort knellingen en daardoor pijnen in je aderen. Dit is voor eventjes zodra ik me handen warm maak gaat het weg.

@ Maris verder denk ik inderdaad dat ik misschien geesten en energieen onbewust oppikt.

Vaak snachts heb ik last van dat er een wind over me heen waait in me kamer een koude wind, ik word ook geregeld aangeraakt als ik in me bed lig.

Mijn eigen intuitie zegt dat die kou waar ik last van heb, en dat is al jaren ergens te maken heeft met geesten en energieen.
Nymira
Nymira nov 19 '08
Hoi Anne dat gevoel heb ik ook als ik het zo hoor...mag ik vragen hoe het met je vriend is ?
Anne
Anne nov 19 '08
Hej nymira,

Ik heb het uitgemaakt met mijn vriend.

Wat bedoel je ermee dat gevoel heb ik ook als ik het zo hoor?
Nymira
Nymira nov 19 '08
dat wat je net vertelde over het voelen van geesten en energieen, dit omdat je het hier eerder over had gehad..
Anne
Anne nov 21 '08
Ja ik ben daar vaak mee bezig en voel dingen ook erg vaak smile

Je denkt dus ook dat koude handen kunnen worden veroozaakt door entiteiten om je heen, je hoeft je er niet van bewust te zijn maar ze willen je energie afnemen op een of andere manier.
Nymira
Nymira nov 21 '08
Nee ik bedoel niet dat als je koude handen hebt dat dat met daarmee te maken hoeft te hebben....maar als ik naar je hele verhaal kijk...dat waar je het eerder over hebt gehad....je innerlijk koud voelen...de koude winden die je voelt...dat wat je met je (ex) vriend hebt meegemaakt ...dat je vaak het gevoel had dat er negatieve energieen om je heen waren...gewoon het hele verhaal denk ik wel dat het daar mee te maken heeft..wel goed dat je het contact verbroken hebt..het lijkt mij zwaar als iemand zoveel negatieve energie bij zich heeft ..maar daar ook niets aan wil doen en daarin wil blijven zitten ...en daar zelf ook in meegetrokken kan worden..heb het zelf meegemaakt en maak het nog steeds mee...ook voor mij zaak me goed af te schermen..maar gelukkig staat hij open en kan ik hem 'meenemen'in de transformatie.
maar waarom denk je zelf dat je hier zo'n last van hebt? ..was je ook nog naar iemand toegeweest die naar de oorzaak kan kijken?
het lijkt me erg vervelend voor je om hier zo mee te zitten

lieve groet, Nymira.
Anne
Anne nov 21 '08
Dat van koude handen hebben en koud voelen heb ik al zover ik weet heel me leven smile
Voor ik zover weet voel ik al heel me leven negatieve sferen en entiteiten aan.
Ik ben niet naar iemand toegegaan die kan kijken naar de oorzaak, ik denk dat de oorzaak is dat ik vaak negatieviteit kan aanvoelen.
Lena
Lena nov 21 '08
staat koud altijd voor negatief?
Anne
Anne nov 22 '08
Ja dat vraag ik me ook af wink
Misschien krijg ik het wel koud als ik gewoon andere energieen voel.
Lena
Lena nov 23 '08
het is maar een gedachte hoor wink

maar het lijkt me logisch dat je ook positieve energieen voelt?
of ervaar je die anders?
Anne
Anne nov 23 '08
Als ik positieve energieen voel krijg ik het ook koud, ik krijg dan niet last van pijnen of wat dan ook wat ik wel van negatieve energieen krijg.

voel jij ook energieen aan?
Maris1976
Maris1976 nov 23 '08
Heb je nog steeds last Anne?
Lena
Lena nov 23 '08
als ik me bewust ben van het moment dan ervaar ik ze,hoewel ik me altijd nog afvraag of het niet uit mij komt.
maar een windvlaag of rilling zijn wel de bekendste voor mij.
ik denk wel dat negatieve energie of entiteiten pijn veroorzaken,maar het gekke is dat ik het niet als negatief ervaar.
Anne
Anne nov 24 '08
ja heb het nog lekker koud maris tongueNiet heel de dag door maar af en toe en dan echt steenkoud.

@Lena

de negatieve ervaar ik ook niet als heel erg negatief, ze zijn alleen te onderscheiden door de pijnen en de pijnen dat kan dan iets zijn als hoofdpijn, bibberen van de kou, koude rillingen door heel me lichaam, plotseling heel erg verdrietig worden, tranen laten die niet van jou zijn, windvlagen voelen.
De negatieve komen ook eerder een beetje hulpeloos over.
Net of ze ook wel geholpen willen worden.

Heb jij er vaak last van lena?
Lena
Lena nov 25 '08
in het topic nieuwe energie kwam ik iets tegen wat sephora schreef nml:

Het is mogelijk om de negatieve energie om te draaien naar iets positiefs, al vind ik dat zelf heel moeilijk. Ben nu bezig met een boek 'Kracht door bewustwording' van Sanaya Roman.

ja het houdt me wel bezig dus eigenlijk ook weer van bewust worden hoe dit nou bij mij zit,maar ik heb er wel last van frown

alleen sta hier nog te weinig bijstil.
Anne
Anne nov 26 '08
ik heb ook het boek besteld ''kracht door bewustwording'' van sanaya roman.
Sephora zei dat het een goed boek is smilejij bent er dus ook zo te zien al aan in het lezen.

Waarom denk je dat je last heb van die negatieve energieen, geesten?
Lena
Lena nov 26 '08
smileoh dat lezen ik kom er maar niet aan toe nee hoor ik heb het boek niet,maar misschien hoort het ook niet bij mij.
negatief en positief horen gewoon bij het leven, ik heb niet de ervaring die jij hebt,maar herken wel wat je schrijft,alleen weet nog niet of ik hier nou nog wat mee moet,of dat ik het gewoon laat voor wat het is.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki