Loading...
nl

de rillingen...

Nymira
Nymira nov 17 '08
de laatste paar nachten lig ik klaarwakker in bed....en heb dan veel last van rillingen terwijl ik het absoluut niet koud heb....ze roetsjen in hoog tempo door mijn lichaam heen, van beneden naar boven en van boven naar beneden , dan weer van mijn ruggegraat naar de nek...en ook lijkt het alsof er een soort energie is die bestaat uit een soort 'kristallen' die in mijn lichaam geplaatst worden...het voelt niet onaangenaam..
ik vraag me af wat dit is en of meer mensen dit hebben...
ik maak ook vreemde dingen mee de laatste dagen...maar dat hou ik eerst maar even voor me anders denken jullie nog dat ik niet helemaal goed wijs ben....het lijkt net alsof er 'gesleuteld' wordt aan mijn energielichaam...
meer van dit soort ervaringen?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 17 '08
Heb je ook geprobeerd om je te concentreren op je lichaam en zo de veranderingen die er plaatsvinden te voelen? Als je dan wat afstand van je lichaam neemt, en probeert alsof je buiten je lichaam bent, te bekijken, kun je misschien zien wat er precies aan de hand is.

Ik heb het zelf niet, maar ik kan me voorstellen dat er aan je lichaam geleuteld wordt om zo ontvankelijker voor de kristalenergie te zijn.
Lena
Lena nov 17 '08
ik denk dat het niet iets is om bang voor te zijn Nymira.
teminste zo ga ik er mee om als ik iets niet kan thuisbrengen.
maar begrijp wel dat je wil weten wat dit is en hoe dit kan
zou het met het bewustzijn te maken hebben?
Lena
Lena nov 17 '08
misschien is dat wat je meemaakt helemaal nog niet zo gek wink
gast
gast nov 17 '08
Ik had gister avond toen ik in bed lag ook trillingen in mijn lijf, alsof ik op een vibrerend iets lag. Niet zoals jij zegt van boven naar beneden of vv maar alles tegelijk, mijn hele lichaam dus. Ik vroeg nog aan mijn man of hij het voelde maar hij voelde dus niets (dacht even dat het een aardbevinig oid was). Ik heb dit vaker en niet alleen als ik in bed lig maar ook als ik buiten ben en gewoon ergens sta. Heel appart gevoel dat ongeveer 1 minuut duurt ofzo (heb nooit getimed)
Lena
Lena nov 17 '08
maar wat denk je dat het zou kunnen zijn?
gast
gast nov 17 '08
Het voelt als een soort resonantie. Maar ik kan er verder niets over zeggen want ik weet niet wat het betekend.
Nymira
Nymira nov 17 '08
Het lijkt alsof er een soort licht ingebracht wordt...een soort vibratie die voor mijn gevoel van binnenuit oude dingen lostrilt.
Er zijn ook lichtwezens bij betrokken..ik kan ze niet goed thuisbrengen maar ze voelen heel liefdevol...gisteravond verscheen er een soort energiepatroon als ik mn ogen dichtdeed, heel apart..tís net alsof ik dan even een 'versnelling hoger'zit , waarbij ik ook een soort knappend geluid binnen in mn hoofd ter hoogte van de oren ervaar.
na ja...wat een verhaal zeg..ben benieuwd wat me vanavond weer te wachten staat.
eek
Nymira
Nymira nov 17 '08
Lena, ik ben er ook niet echt bang voor, maar moet er wel aan wennen maar laat het gewoon maar gebeuren..het zal misschien met het verhogen van de frequenties te maken hebben die 'binnenkomen' de laatste week voelt voor mij de energie ook weer anders op een of andere manier.

Gast: krijg jij hierbij ook kippevel? ik wel..over mn hele lijf..en ik heb het ook als ik niet op bed lig maar ervaar het dan minder intens denk ik omdat je aandacht dan naar andere dingen gaan...s'nachts kun je er meer op focussen.
Ik merk dat het bij mij in periodes komt, nu weer sinds ongeveer 4 dagen..en enkele maanden geleden had ik het ook..meestal duurt het dan zo'n 3 a 4 dagen en dan is het inneens weg.
heb jij dit constant of ook met periodes?
gast
gast nov 17 '08
Bij mij komt het zo af en toe. kan niet zeggen dat het echt periodes zijn. Soms heb ik het een paar dagen achter elkaar en dan weer een tijd niet en dat af en toe weer eens. Soms op de meest rare momenten, tijdens boodschappen doen of zo.
Ik heb het jaren geleden alleen in mijn hart gehad. Dan leek het net of ik boezemfibrilatie had. Ik vond het nooit zo eng omdat het altijd wel weer over ging en nu heb ik die niet meer (dat mijn hart trilt zeg maar)
Ik heb er ook verder geen lichtsensatie bij of zo. Ook geen kippevel overigens. Dat heb ik wel af en toe over mijn hele lichaam maar dan zonder die trillingen die ik eerder beschreef. En dat is dan best vreemd als je nagaat dat het hier nooit echt koud is.
Lena
Lena nov 18 '08
ik ervaar het zo af en toe,en heb het alleen met rillingen en heb 2x en lichtflits gezien.
de rillingen heb ik maar als betekenis gegeven,dat er iemand aan me denkt opdat moment wink
de lichtflits heb geen flauw idee
soms zijn er nog wat flikkerende lampen en een tijd geleden steeds een streep in het midden van de tv.
maar op dit moment voel ik niet dat ik hier iets mee moet.
gast
gast nov 18 '08
Lichtflitsen zie ik heel vaak, en niet alleen 's avonds en als het onweert (weerlichten van wolk naar wolk, die zie je hier heel vaak). Maar ik kan er nog niet over uit of dit nu werkelijk flitsen in de lucht zijn (want soms zijn er geen wolken en toch flitsen), of licht van een lamp oid dat ik opvang met mijn ogen en te snel beweeg waardoor het een flits lijkt of dat het iets anders zou zijn. Voel er verder niet zoveel bij. Meestal kijk ik wel waar het vandaan kon komen en of er meer komen. De ene keer wel en de andere keer niets meer.

Ik denk wel dat je bij iedere verklaring ervan bewust moet zijn dat dit jouw eigen interpretatie is (maar dat geldt voor alles ;))
Nymira
Nymira nov 19 '08
gelukkig zie ik geen spontane lichtflitsen...alleen bij donder en bliksem hihi,,,,k'zou me rot schrikken denk ik smile
gast
gast nov 19 '08
Maar waarom zou je er bang voor zijn?
Nymira
Nymira nov 19 '08
als ik bijv. inneens een lichtflits in de kamer zou zien ofzo zou ik wel ff schrikken denk ik....jij niet dan?
gast
gast nov 19 '08
Nee, ik ben dan eerder verwonderd.
gast
gast nov 19 '08
Nou misschien zal ik er in eerste instantie ook wel van schrikken als reflex zijnde zeg maar. Net zo goed als dat je van een muis of spin schrikt als die ineens voor je langs schieten. Hier zit niet direct angst in natuurlijk maar een lichamelijke reflex/reactie op je omgeving.

Maar ben jij ook bang voor die lichtflits of is het ook alleen maar die reflex zeg maar?
Nymira
Nymira nov 19 '08
beide...lichtflitsen in je huiskamer zijn natuurlijk geen alledaagse dingen.. wink
gast
gast nov 19 '08
Ja maar, waarom zou je bang zijn voor iets dat je niet kent?
Nymira
Nymira nov 19 '08
waarom vraag je er zo op door eigenlijk....? ik zeg alleen maar dat ik zou schrikken als ik inneens een lichtflits in mn kamer zou zien...net zoal ik bijv. ook zou kunnen schrikken als ik bijv. voor het eerst een schim oid. zou zien..is toch een normale menselijke reactie? of vind je van niet...
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki